Syyskuun 19 ketjua?
Kommentit (44)
Täällä ollaan mutta aika epäaktiivisesti, kun perusarki vie voimat. Mulla on ollut paljon pahemmin pahoinvointia kuin ensimmäisen lapsen kohdalla, ja päätä särkee ja väsyttää, mutta silti pitää hoitaa kaikki. Eilen oli ensimmäinen neuvola, ja ilmeisesti kaikki on ok, vaikka painoindeksi on jotain 17. Pelkään kovasti keskenmenoa, joten ehkä olo helpottaa muutaman viikon päästä, kun sen riski on pienempi ja ultrassa ehkä näkee, että kaikki on kunnossa.
ÄitiKoo kirjoitti:
Hei. Olettekohan vielä täällä vai jo fb-ryhmässä? Uskaltaudun varovasti mukaan, kun tulin juuri varhaisraskauden ultrasta ja näkyi syke ja vastasi omia laskemiani viikkoja eli 6+3. Laskettu aika 27.9. Se, miksi halusin ultraan oli kamala epävarmuus ja pelko ja nämä palstojen lukemiset ei auta niihin aina😊. Olen jo 41-v ja tämä olisi kuudes lapsi. Vanhin on jo 16-v ja nuorin 10-v. Kiva jos huolitte mukaan!
Minäkin jo yli 40v. Mukava, että meitä on muitakin 😊 Kävin myös varhaisultrassa ja kaikki oli kuten pitääkin. En tiedä onko fb-ryhmää luotu.
Moi.
Täällä kans vanhempaa äitiä 🙂 37v tällähetkellä ja neljäs ois tulossa 29.9.19.
Tää oli vähän semmonen ylläriraskaus koska kolmonen täytti vast helmikuun alussa 1v eikä tosiaan ollut suunnitelmissa tehdä enempää tai ainakaa näin äkkiä 🙈
Luulinkin aluksi että stressaan synttäreitä niin et menkat sen takia myöhässä.. tein siis testin vasta viikolla 7 jolloin siis jo rv7. Oli melko järkytys meille ja isäntä varasi jo piuhojen katkasu ajan ku oli niin järkyttynyt. 😂
Ei tätä oikein todeks usko vaikka kylhän joka aamu etoo.. kuukauden päästä ultra jospa sitten uskon.
Mie oon vielä täällä kun en ole saanut mitään vastausta. Muut varmaan sitten jo facessa 😀