Syyskuun 19 ketjua?
Kommentit (44)
Mulla ei ole tästä vielä pahoinvointia, ja edellisestäkin oli hyvin siedettävä. Mulla auttoivat lime/sitruuna ja chili. Toisaalta söin kuukauden ulkona, koska jääkaapissa oli hometta eikä sitä voinut avata hajun takia :D
Toivotaan niin, meinaa minullakin oli koko viime viikon menkkamaista kipua alavatsassa, nyt se on kyllä loppu ainakin toistaiseksi😊♥️
Minä liittyisin myös seuraanne. La 12.9. Oletteko varanneet neuvola-aikaa? Rakausoireita minulla vain alavatsan kipuilut.
Mäki haluisin liittyä fb- ryhmään!
On kans ruvennu pelottaa keskenmeno, kun on vähän liikaa just lueskellu juttuja netistä. Mun mies kielsi multa kahvin ihan kokonaa ja luin jotai et vihreetee estää foolihapon imetymisen tms. Mut ei sekää varmaa kohtuudella nautittuna mitää tekis :D Rooibosteetä haluisin juoda, mut se on kans ei-suositeltujen listalla, koska se on yrttitee.
Onko kellää mitää oikeeta tietoo rooibosteen tai muiden kuumien juomien haitoista?
Tulentyttö kirjoitti:
Mulla ei ole tästä vielä pahoinvointia, ja edellisestäkin oli hyvin siedettävä. Mulla auttoivat lime/sitruuna ja chili. Toisaalta söin kuukauden ulkona, koska jääkaapissa oli hometta eikä sitä voinut avata hajun takia :D
Kiitos vinkeistä! Itellä menee alas oikeestaan vaan kaikki nestemäinen.. mehukeitto, juotava jogurtti, smoothie..
Joka päivä tulee oksennettua väh. 3 krt.. eikä se kato kelloa ollenkaan. Paino tippunut nyt viikon aikana jonkun 3kg ehkä ylikin.. paha olo oikeastaan koko päivän, muutama tunti iltapäivästä on ollu helpompaa yleensä.
Minä myös oon kiinnostunut Facebook / Whatsapp ryhmästä, jos tosissaan sinne liittymistä ei muut tutut nää! 🙂
Täällä myös yksi, joka 5.1 plussasi. Laskurin mukaan LA on 12.9.
Tämä raskaus on ensimmäiseni, toivon niin että kaikki menee hyvin. Oon kiinnostunut myös fb/whatsapp-ryhmästä jos se on salainen 😊
Hei, kuka osaisi tehä sen FB salaisen ryhmän? Täällä ois jo ihan hyvin innokkaita siihen :) ite oon niin tumpelo koneiden kanssa etten osaa tehdä sellaista :'D
Mä yritin äsken tehdä sitä ryhmää, mutta sinne on lisättävä vähintään yksi kaveri ennen ryhmän perustamista. SIinä luki "lisää nimiä tai sähköpostiosoitteita" eli ilmeisesti sähköpostin avullakin pystyy lisäämään? En oo tosin varma miten se sitte toimii..
Mäkin oon kiinnostunut ryhmään liittymisestä! Positiivinen testi tehty maanantaina ja laskettu aika olis 23.9. Onko catlady jotain mahdollisuutta vaihtaa yhteystietoja, jotta saat ryhmän tehtyä?
Moikka!
Hienoa löytää vihdoin syyskuiset 2019 keskustelu :)
Plussasin 4.1 ja laskettu aika olisi 14.9. Olen itse 33 ja avomies saman ikäinen. Meillä on entuudestaan kaksi alle kouluikäistä lasta. Oireina ollut enemmän pahoinvointia. Olisin myös mielelläni salaisessa ryhmässä fb:ssa. Aikoinaan esikoisen kohdalla joku teki ryhmän ja hänelle laiteltiin kaveripyyntöjä ja ryhmään lisäämisen jälkeen poisti kavereista.
Onko muilla ollut väsymystä? Jaksan työpäivän aika hyvin mutta kotiin päästyä voisin vain nukkua. Nyt vapaapäivänä olen ottanut jo kahdet päiväunet.
Mullakin pitäisi olla LA syyskuussa, ihan loppupuolella.
Plussasin keskiviikkona.
Lähinnä olen vain googlannut kaikki maailman raskauskeskustelut, kun tuntuu niin epätodelliselta. Toisaalta mietin, olenko nyt ihan oikeasti raskaana. :D Olen kerran ennenkin kyllä ollut, siitä on aikalailla tasan 10 vuotta. Silloin tuloksena oli aivan terve lapsi, nyt jo iso koululainen, mutta kävin läpi nämä samat ajatukset ja epävarmuudet, jotka näköjään nytkin.
Yritän toppuutella itseäni, koska kaikki on vasta ihan alussa (viikko 4). Mietin, että käyn varmasti myös varhaisultrassa n. kuukauden kuluttua ihan oman mielenrauhan takia.
Ja testin sai tekemään selkeät oireet: väsymys, rintojen arkuus, ällötys ja mielialanvaihtelut, aivan samat siis kuin 10 v. sitten. Kertokaa, miten pystytte pysymään rauhallisina: itse ajattelen aina pahinta ja googlailen kaikki mahdolliset komplikaatiot :D ?! Laitan itseni nyt Google -kieltoon !
syysnyytti kirjoitti:
Onko muilla ollut väsymystä? Jaksan työpäivän aika hyvin mutta kotiin päästyä voisin vain nukkua. Nyt vapaapäivänä olen ottanut jo kahdet päiväunet.
Mulla on nyt ollut melkein viikon lomaa, ja tuntuu ettei jaksa tehdä mitään. Ja kun en tee mitään, niin joudun silti nukkumaan päiväunet :D
Armiida kirjoitti:
Mullakin pitäisi olla LA syyskuussa, ihan loppupuolella.
Plussasin keskiviikkona.
Lähinnä olen vain googlannut kaikki maailman raskauskeskustelut, kun tuntuu niin epätodelliselta. Toisaalta mietin, olenko nyt ihan oikeasti raskaana. :D Olen kerran ennenkin kyllä ollut, siitä on aikalailla tasan 10 vuotta. Silloin tuloksena oli aivan terve lapsi, nyt jo iso koululainen, mutta kävin läpi nämä samat ajatukset ja epävarmuudet, jotka näköjään nytkin.
Yritän toppuutella itseäni, koska kaikki on vasta ihan alussa (viikko 4). Mietin, että käyn varmasti myös varhaisultrassa n. kuukauden kuluttua ihan oman mielenrauhan takia.
Ja testin sai tekemään selkeät oireet: väsymys, rintojen arkuus, ällötys ja mielialanvaihtelut, aivan samat siis kuin 10 v. sitten. Kertokaa, miten pystytte pysymään rauhallisina: itse ajattelen aina pahinta ja googlailen kaikki mahdolliset komplikaatiot :D ?! Laitan itseni nyt Google -kieltoon !
Minullakin on pitkä aiķa edellisestä lapsen syntymästä. Ja ensi viikon lopulla menossa varhaisultraan, jotta saisi tietää onko kohdussa elämää. (Tuulimunaraskauden olen kokenut)
Varhaisultrassa käyty 7+2, kun olin varma tuulimunasta selkäkipujen vuoksi ja kaikki oli hyvin :) Tuntui ihan epätodelliselta, lääkäri puhutteli "näkeekö äiti"? Ja mä mietin, että kelle se oikein puhuu :D
Moi!
Varovasti tänne mukaan, plussasin tänään ekaks jollain vanhalla kiinalaisella testillä ja äsken vielä varmistin uuella testillä :D Neljättä siis toivottavasti ootellaan ja la on ihan kuun lopussa, 28.9.
Onks joku tehny facebookkiin sitä salaista ryhmää? Katoin, että tuolla on ollu siitä puhetta.
Moikka! Liityn tänne juttelemaan! Mä plussasin viimeviikolla keskiviikkona, sunnuntaina tein ihan hailakan haamun mutta siitä se on vahvistunut (testi testin jälkeen :P ) ...
Meillä tämä on 3. raskaus/lapsi ja laskettuaika on 28.9. joten tänään viikkoja 5+5.
Huono olo alkaa olla aika kokonaisvaltaista, mutta oon koittanut kuitenkin käydä liikkumassa ja jotain saanut syötyä...
Mä haluaisin siihen salaiseen fb-ryhmään, mutta mua ei pysty lisätä kaveriksi niin voisin lisätä jonkun ja sitten jos se liittäminen onnistuisi :)
Hei. Olettekohan vielä täällä vai jo fb-ryhmässä? Uskaltaudun varovasti mukaan, kun tulin juuri varhaisraskauden ultrasta ja näkyi syke ja vastasi omia laskemiani viikkoja eli 6+3. Laskettu aika 27.9. Se, miksi halusin ultraan oli kamala epävarmuus ja pelko ja nämä palstojen lukemiset ei auta niihin aina😊. Olen jo 41-v ja tämä olisi kuudes lapsi. Vanhin on jo 16-v ja nuorin 10-v. Kiva jos huolitte mukaan!
Miten te selviätte pahoinvoinnin kanssa..
Itellä ollu nyt viikon ja tuntuu kyllä todella toivottomalta, jos se väistyy vasta joskus rv 12-16. Pahoinvointiranneke käytössä, enkä uskalla ottaa sitä pois edes suihkuun.. silti pahoinvointi tulee läpi, aamut on järkyttäviä.
Koulussa pitäis yrittää käydä..