Miten pääsee eroon Telian kahdenvuoden
Sopimuksista?
Mulla on nyt taas jatkettu vuoteen 2020 viihdepaketti.
Mielestäni en ole tehnyt jatkosopimusta?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sopimusta tehnyt, niin silloin sellaista ei voi olla.
Mitä alkuperäisessä sopimuksessa on kirjattuna?
Ettei vain ole kirjattu että sopimus jatkuu määräaikaisena kahden vuoden jaksoissa, ellei sopimusta irtisanota ennen uuden jakson alkamista?Höpö höpö. Yksipuolinen sopimus ei ole sopimus.
Zinkkiz
Mitä sinä nyt höpötät? Jos AP on alunperin tuon tilauksen tehnyt, niin on hyväksynyt sopimusehdot. Ja jos siellä lukee, että homma jatkuu automaattisesti kahden vuoden pätkissä, niin silloin AP on hyväksynyt tilanteen.
Teliasta tiedän, että heidän määräaikaiset sopimuksensa muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi, ellei niitä irtisanota sopimuskauden päättyessä tai tehdä uutta määräaikaista sopimusta. Tuollainen "homma jatkuu automaattisesti kahden vuoden pätkissä" ei tietääkseni ole edes laillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sopimusta tehnyt, niin silloin sellaista ei voi olla.
Mitä alkuperäisessä sopimuksessa on kirjattuna?
Ettei vain ole kirjattu että sopimus jatkuu määräaikaisena kahden vuoden jaksoissa, ellei sopimusta irtisanota ennen uuden jakson alkamista?Höpö höpö. Yksipuolinen sopimus ei ole sopimus.
Zinkkiz
Mitä sinä nyt höpötät? Jos AP on alunperin tuon tilauksen tehnyt, niin on hyväksynyt sopimusehdot. Ja jos siellä lukee, että homma jatkuu automaattisesti kahden vuoden pätkissä, niin silloin AP on hyväksynyt tilanteen.
Teliasta tiedän, että heidän määräaikaiset sopimuksensa muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi, ellei niitä irtisanota sopimuskauden päättyessä tai tehdä uutta määräaikaista sopimusta. Tuollainen "homma jatkuu automaattisesti kahden vuoden pätkissä" ei tietääkseni ole edes laillinen.
Kun te vihdoinkin uskoisitte älykkäämpiänne. Kyllähän ne voi keksiä mitä tahansa sopimuksia, mutta sellaista sopimusta mitä ei ole sovittu ei ole olemassakaan.
Se on silloin koska vain irtisanottavissa.
Zinkkiz
Vierailija kirjoitti:
Sopimuksista?
Mulla on nyt taas jatkettu vuoteen 2020 viihdepaketti.
Mielestäni en ole tehnyt jatkosopimusta?
Sopimusta emme tietenkään uusi automaattisesti. Mikäli 24kk määräaikainen sopimus päättyy, tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana kunnes sopimuksen irtisanoo, tai tekee uuden määräaikaisen sopimuksen. Sopimuksesta lähtee aina tilausvahvistus sähköpostiin. Ajoittain nämä luokittuvat roskapostiksi, joten kannattaa myös sieltä tarkistaa mikäli vahvistusta ei ala kuulumaan!
Täältä sivulta löytyy myös meidän toimitusehdot, ja palvelukuvaukset. Selvisikö keskustelun aloittajalla jo tilanne, vai onko tämän suhteen yhä epäselvyyksiä ilmoilla? :) Näin keskustelupalstan kautta emme tosiaan pääse asiakastietoihin käsiksi, mutta ilman muuta tämä voidaan asiakaspalvelumme kautta pian selvittää ja tarkistaa. Meidät saa vuorokauden ympäri kätevästi kiinni esimerkiksi asiakassivuilta löytyvän chatin kautta. Täältä pääset kirjautumaan asiakassivuille, ja mikäli chattimme ei ole vielä tuttu, vilkaise ihmeessä ohjevideo sen löytämiseen ja käyttöön! :)
Toivottavasti homma ratkesi, kyselkää ihmeessä mikäli jotakin heräsi vielä mieleen!
//Sanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Nimimerkki Zinkkis on oikeassa. Mulle Telia joutui tän itse myöntämään. Oli laiton sopimus koska en ollut sitä hyväksynyt.
Ap, kova kovaa vastaan, itselläni taistelu kesti 6 kk ja vasta kun olin viemässä asiaa juristille niin alkoi tapahtua ja myönsivät laittomuutensa.
Voi teitä pikkuapinoita. Kyllä jokaiselle palvelulle löytyvät tarjoukset netistä.
Ihan turha väkättää, etteikö ne olisi ostaessa löytyvillä. Ei kai sitä pakettia muuten voisi ostaakkaan.
Zinkkiz