Järkytyin
Kun vaimoni 11 yhteisen vuoden jälkeen ilmoitti että lähtee jos seksi elämä ei parane?olen luullut että meillä on hyvää seksiä jota on monta kertaa viikossa.vaino on sanonut saaneensa orgasmin monta kertaa vuosien varrella ja nyt kun asiasta puhuttiin myönsi että on valehdellut.ei ole saanut seksissä kertaakaan.tarvitsee siihen kuulemma erilaista stimulointia kuin pelkkä yhdyntä.MIKSI ihmeessä on väittänyt tälläistä ja ei ole kertonut rehellisesti vaan uskotellut että kaikki on hyvin?en rehellisesti sanottuna tiedä mitä pitäisi ajatella tai edes tehdä.on jotenkin aivan jumissa koko pää.
Kommentit (48)
Aika merkillinen tilanne.
Ymmärrän, että olet loukkaantunut. Pistää vain miettimään, miten voisi olla huomaamatta toisen orgasmia tai kuvitella sen tapahtuneen joitakin kertoja vuosien aikana, jollei noilla kerroilla ole ollut havaittavissa mitään erikoisempaa reaktiota.
Tiedäthän, että useimmat naiset tarvitsevat huipulle pääsemiseksi myös klitoriksen stimulointia? Monelle myös yhdynnän keston pitää olla riittävä.
Ihmettelen, että vaimosi ylipäänsä on ollut motivoitunut seksiin, jos se on ollut epätyydyttävää. Oletko itse ollut tyytyväinen kaikki nuo vuodet?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies, joka ei osaa lukea vaimonsa ajatuksia, vaikka urhea vaimo on vuosia yrittänyt kouluttaa telepaattisesti itsekästä miestään.
Onneksi naistenlehden artikkelista saadun tiedon ja voiman avulla hän sai nyt nostettua kissan pöydälle.
Juu, ei osaa ajatuksia lukea eikä muuten vaan kirjoittaa ;].
Ehkä on halunnut pönkittää haurasta egoasi, ajatellut ettet kestäisi kuulla totuutta.
Kaikessa pystyy kuitenkin kehittymään, jos tahtoa löytyy. Jos haluat muutosta, jonkin on muututtava. Ilmiselvää on, että naisesi ei tyydyty nykymenolla. Jos lelut vievät maaliin, vika ei ole naisen orgasmikyvyssä, vaan yhdynnän toteuttamistavassa. Ehkä hän uskalsi ottaa asian puheeksi vasta, kun leikkikalut tekivät selväksi, ettei hän olekaan viallinen siltä osin. Saanut vain vääränlaista seksiä tähän saakka. Mietipä omalle kohdallesi: hinkannut monta kertaa viikossa 11 vuotta kertaakaan laukeamatta.
Ja nyt: jos otat asenteen, että jokainen vastaa omasta nautinnostaan, niin kerroit vaimollasi olevan siihen jo välineet valmiina. Niin on tietysti myös sinulla, mutta oletko valmis tyytymään omaan käteen, niin kuin palstan auliit neuvonantajat?
Vierailija kirjoitti:
Aika merkillinen tilanne.
Ymmärrän, että olet loukkaantunut. Pistää vain miettimään, miten voisi olla huomaamatta toisen orgasmia tai kuvitella sen tapahtuneen joitakin kertoja vuosien aikana, jollei noilla kerroilla ole ollut havaittavissa mitään erikoisempaa reaktiota.
Tiedäthän, että useimmat naiset tarvitsevat huipulle pääsemiseksi myös klitoriksen stimulointia? Monelle myös yhdynnän keston pitää olla riittävä.
Ihmettelen, että vaimosi ylipäänsä on ollut motivoitunut seksiin, jos se on ollut epätyydyttävää. Oletko itse ollut tyytyväinen kaikki nuo vuodet?
Olet varmaan itsekin lukenut juttuja, joissa naiset kehuvat pystyvänsä feikkaamaan orgasmin niin ettei mies koskaan arvaisi.
Pitäisikä miehen alkaa epäilemään vaimonsa vakuuttelua ja alkaa tivaamaan totuutta? Missä luottamus?
Naiset saavat orgasmin omilla tavoillaan. Ei mies ole mikään fakiiri, joka voi tietää kaikista naisista milloin he kokevat orgasminsa.
Kyllä tämä case menee täysin vaimon piikkiin. Ainoa positiivinen seikka on, että hän on viimein löytänyt tavan saavuttaa hekuma.
Naiset, ei näin. Seksi ei ole enää syntiä eikä naisen orgasmikaan ole enää tarua. Kyllä miehet haluavat naistensa nauttivan yhtä lailla seksistä.
Tuota, ehdotan AP:lle ettei etsitä syyllisiä puolin eikä toisin. Vaikka vaimosi on pitkään uskotellut toista kuin mitä itseasiassa on tapahtunut, on hän nyt ylittänyt ison kynnyksen avautumalla sinulle. Jos suinkin mahdollista, ottakaa tämä tilaisuutena tehdä seksielämästänne ja suhteestanne entistä paremmat. Teillä on kaikki langat käsissänne, nautinnollista vuotta 2019! : )
Seksilelut ja asusteet nyt käyttöön! Sovi vaimosi kanssa että toteutatte toistenne fantasiat, mutta "välineet" pitää hankkia fantasian haluaja. Aloita sillä että sidot vaimosi vaikka kengän nauhoilla sänkyyn ja panet sitä kunnolla. Sitten hankit käsiraudat, suupallon ja kunnon nilkka kahleet millä saat vaimosi kunnolla X asentoon. Tuosta 90% naisista pitää, vaikka vaan 10% sanoo sen ääneen.
Tuosta se kiikastaa: PUHUKAA KESKENÄNNE älkääkä arvailko kymmeniä vuosia.
Ohis.
Neuvoni niille naisille, jotka ovat feikanneet aina orgasmin mutta eivät halua enää feikata vaan saada sen oikeasti.
Älkää kertoko, että olette feikanneet vuosia. Kertokaa, että jostain syystä heissä on jotain muuttunut alapään tunnossa, joten pelkkä yhdyntä ei enää oikein riitä. Että kokeiltaisko jotain muutakin.
Muutosta voi saada aikaan vaikka ei paljasta valehdelleensa aina. En ymmärrä, miksi pitäisi paljastaa, kun se vain loukkaa toista.
Tietty ikävää valehdella. Muistan omasta nuoruudestani tilanteen, jossa seksi satunnaisen miehen kanssa oli pelkkää yhdyntää. Pyysin miestä koskettamaan muualtakin. mies tösäytti, että ”oikee nainen saa panemalla.”
Jos epävarma, nuori nainen on tällaista kuullut, sitä luulee olevansa viallinen, jos pelkkä jyystö ei tuota tulosta. Ja sitten nainen vain päässään toivoo, että mies olisi ajatustenlukija.
Kun itsevarmuus ajan kanssa kasvaa, uskaltaa vaatia ja uskaltaa heittää tarvittaessa miehen ulos.
Mutta siis. Kertokaa naiset, että NYT kaipaisin muutakin. Menneestä ei kannata puhua.
Vierailija kirjoitti:
"vaimo on sanonut saaneensa orgasmin monta kertaa vuosien varrella" - siis mitä tällä tarkoitat? Onko tilanne siis se, että vaimo on silloin tällöin sanonut saaneensa orgasmin? Huolimatta siitä, että vaimo on asiassa valehdellut, onko tilanne tämä ja sulle on ollut ihan ok että toinen saa vain silloin tällöin orgasmin (silloin kun et vielä tiennyt ettei ollut saanut silloinkaan)? "Vuosien varrella" kuulostaa oudolta, selvennätkö?
Mun mies kuvailisi mun orgasmeja ennemminkin niin, että vaimo on saanut orgasmin monta kertaa VIIKON aikana..
N30
Olen aina tiennyt että vaimoni on hankala saada.tai siis luullut näin.eihän hän ole saanut ollenkaan.en myöskään ole ikinä tuntenut että hän olisi tullut.olen muutaman kerran siis vuosien varrella ottanut asian puheeksi ja kysynyt suoraan seksin jälkeen saiko hän ollenkaan?näillä kerroilla lähes poikkeuksetta vastannut että joo.siksi tämä sanamuoto ensimmäisessä viestissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohis.
Neuvoni niille naisille, jotka ovat feikanneet aina orgasmin mutta eivät halua enää feikata vaan saada sen oikeasti.
Älkää kertoko, että olette feikanneet vuosia. Kertokaa, että jostain syystä heissä on jotain muuttunut alapään tunnossa, joten pelkkä yhdyntä ei enää oikein riitä. Että kokeiltaisko jotain muutakin.
Muutosta voi saada aikaan vaikka ei paljasta valehdelleensa aina. En ymmärrä, miksi pitäisi paljastaa, kun se vain loukkaa toista.
Tietty ikävää valehdella. Muistan omasta nuoruudestani tilanteen, jossa seksi satunnaisen miehen kanssa oli pelkkää yhdyntää. Pyysin miestä koskettamaan muualtakin. mies tösäytti, että ”oikee nainen saa panemalla.”
Jos epävarma, nuori nainen on tällaista kuullut, sitä luulee olevansa viallinen, jos pelkkä jyystö ei tuota tulosta. Ja sitten nainen vain päässään toivoo, että mies olisi ajatustenlukija.
Kun itsevarmuus ajan kanssa kasvaa, uskaltaa vaatia ja uskaltaa heittää tarvittaessa miehen ulos.
Mutta siis. Kertokaa naiset, että NYT kaipaisin muutakin. Menneestä ei kannata puhua.
Aivan ihana viesti!KIITOS!olen itse tässä tilanteessa.koko ikäni olen ollut seksuaalisesti tosi estoinen ja keskittynyt vain siihen miten saan tuotettua toiselle mahdollisimman paljon nautintoa.nyt olen jo jonkin aikaa kaivannut muutosta mutta en tiedä miten sen tehdä.viewtisi avasi asiaa ja antoi uskoa mahdollisuuteen.en toista haluaisi satuttaa kertomalla totuutta.ja ennen kuin saan kamalan määrän alapeukkuja niin turhaan.ihniset ovat erilaisia ja kokemukset seksistä erilaisia.toisilla ne ovat hyviä ja toisilla voi olla aivan järkyttäviä. Silloin myös seksuaalinen käyttäytyminen on erilaista joten ketään on turha tuomita ilman parempaa tietoa.kuitenkin kyse todella arasta asiasta.ap:lle sanoisin että puhu vaimollesi ja kerro miltä tuo valehtelu tuntuu.ja jos haluat niin yrittäkääpä seksiä uudella tavalla yhdessä niin että vaimosi kertoo tai näyttää minä tuntuu hyvälle ja saa näin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vaimo on sanonut saaneensa orgasmin monta kertaa vuosien varrella" - siis mitä tällä tarkoitat? Onko tilanne siis se, että vaimo on silloin tällöin sanonut saaneensa orgasmin? Huolimatta siitä, että vaimo on asiassa valehdellut, onko tilanne tämä ja sulle on ollut ihan ok että toinen saa vain silloin tällöin orgasmin (silloin kun et vielä tiennyt ettei ollut saanut silloinkaan)? "Vuosien varrella" kuulostaa oudolta, selvennätkö?
Mun mies kuvailisi mun orgasmeja ennemminkin niin, että vaimo on saanut orgasmin monta kertaa VIIKON aikana..
N30
Olen aina tiennyt että vaimoni on hankala saada.tai siis luullut näin.eihän hän ole saanut ollenkaan.en myöskään ole ikinä tuntenut että hän olisi tullut.olen muutaman kerran siis vuosien varrella ottanut asian puheeksi ja kysynyt suoraan seksin jälkeen saiko hän ollenkaan?näillä kerroilla lähes poikkeuksetta vastannut että joo.siksi tämä sanamuoto ensimmäisessä viestissä.
Ap
Itsellä oli silleen pahempi koska toinen näytteli hyvin että sai, oli aika rankkaa kun toinen sen viimmein sai sanottua kun siinä(kin) samalla katosi iso osa toisen luottamuksesta. Toki korjaus oli todella helppo, mutta sen luottamuksen rakentaminen ei oo vaan ihan helppoa enää tommosen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana viesti!KIITOS!olen itse tässä tilanteessa.koko ikäni olen ollut seksuaalisesti tosi estoinen ja keskittynyt vain siihen miten saan tuotettua toiselle mahdollisimman paljon nautintoa.nyt olen jo jonkin aikaa kaivannut muutosta mutta en tiedä miten sen tehdä.viewtisi avasi asiaa ja antoi uskoa mahdollisuuteen.en toista haluaisi satuttaa kertomalla totuutta.ja ennen kuin saan kamalan määrän alapeukkuja niin turhaan.ihniset ovat erilaisia ja kokemukset seksistä erilaisia.toisilla ne ovat hyviä ja toisilla voi olla aivan järkyttäviä. Silloin myös seksuaalinen käyttäytyminen on erilaista joten ketään on turha tuomita ilman parempaa tietoa.kuitenkin kyse todella arasta asiasta.ap:lle sanoisin että puhu vaimollesi ja kerro miltä tuo valehtelu tuntuu.ja jos haluat niin yrittäkääpä seksiä uudella tavalla yhdessä niin että vaimosi kertoo tai näyttää minä tuntuu hyvälle ja saa näin myös.
Tosiaan ei kannata rikkoa toista, mielummin koittaa korjata asiaa pikkuhiljaa paikalleen.
Kun ongelma on yleensä helppo korjata, mutta se luottamus ei.
Jos ei ole koskaan saanut orgasmia, ei voi tietää, miltä se tuntuu. Ehkä vaimosi on ajatellut, että joskus esintyvä miellyttävä tunne on parasta, mitä on tiedossa. Havainnut eron vasta saatuaan oikean orgasmin lelujen avulla.
Keskimääräinen 3-5 minuutin perusyhdyntä ilman muuta stimulaatiota riittää harvan naisen tyydyttämiseen. Jos olet kuvitellut muuta, voit kyllä ottaa ihan suosiolla osan syystä itsellesi. Ja ihmetellä, että nainen on ylipäänsä suostunut noin epätyydyttävään seksiin. Jos nyt et ole valmis tai kykenevä muutokseen, saat etsiä kauan ennen kuin löydät toisen noin vähään tyytyvän partnerin.
Vastaava tilanne on varmasti monen parin epäsuhtaisten halujen taustalla. Vanhaa viisautta mukaellen: jos haluu saada, on pakko antaa mielihyvää myös toiselle. Pätee molempiin osapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole koskaan saanut orgasmia, ei voi tietää, miltä se tuntuu. Ehkä vaimosi on ajatellut, että joskus esintyvä miellyttävä tunne on parasta, mitä on tiedossa. Havainnut eron vasta saatuaan oikean orgasmin lelujen avulla.
Keskimääräinen 3-5 minuutin perusyhdyntä ilman muuta stimulaatiota riittää harvan naisen tyydyttämiseen. Jos olet kuvitellut muuta, voit kyllä ottaa ihan suosiolla osan syystä itsellesi. Ja ihmetellä, että nainen on ylipäänsä suostunut noin epätyydyttävään seksiin. Jos nyt et ole valmis tai kykenevä muutokseen, saat etsiä kauan ennen kuin löydät toisen noin vähään tyytyvän partnerin.
Vastaava tilanne on varmasti monen parin epäsuhtaisten halujen taustalla. Vanhaa viisautta mukaellen: jos haluu saada, on pakko antaa mielihyvää myös toiselle. Pätee molempiin osapuoliin.
Mistä ihmeestä revit tuon 5 minuutin perusyhdynnän?
Nainen, joka ei saa, ei saa myöskään parin tunnin monipuolisessa sessiossa.
Nainen, joka ei tiedä mikä on orgasmi, ei ole koskaan saanut edes masturboidessa. Ei tästä ketään miestä voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei tiedä mikä on orgasmi, ei ole koskaan saanut edes masturboidessa. Ei tästä ketään miestä voi syyttää.
Väestöliiton mukaan keskimääräinen yhdynnän kesto on 3 minuuttia, Kentuckyn yliopiston tutkimuksen mukaan 5,4 minuuttia. Kaikki eivät kestä edes sitä. Ennenaikainen siemensyöksy on tunnustettu ongelma, johon on kehitetty lääkitystäkin. Ap tietää oman kestonsa ja kertomansa mukaan hänen vaimonsa on löytänyt orgasmin juurikin masturboimalla. Ymmärrän hyvin, että vaimoa turhauttaa, kun on huomannut, mitä ilman on jäänyt 11 vuotta.
"Aina tiennyt, että vaimon on hankala saada...muutaman kerran vuosien mittaan kysynyt saiko hän ollenkaan..."
Ette sitten ole puhuneet, miten olisi ehkä helpompi saada? Ei ole tullut mieleen kokeilla eri tapoja auttaa asiaa, ap tai vaimo itse, yhdynnän aikana? Kysyä vaimolta, saako hän jotenkin muuten helpommin kuin yhdynnässä? Miten hän itse tyydyttää itsensä? Eikö ap ole koskaan nähnyt kuinka vaimo sen tekee?? Ja ap ei huomaa, saako nainen vai ei? Peräti "muutama kerta" 11 v aikana puhuttu aiheesta... - outoa.
Vaikea uskoa edes todeksi tätä casea kun kuulostaa ihan hullulta.
Mietityttää yhä, miten ap olisi tiennyt, että vaimon on hankala saada?
No joo. En pysty uskomaan aidoksi. Jos sattumalta on totta niin vapautukaa nyt niistä turhista estoistanne ja puhukaa ja tehkää ja nauttikaa!
n50+ kirjoitti:
"Aina tiennyt, että vaimon on hankala saada...muutaman kerran vuosien mittaan kysynyt saiko hän ollenkaan..."
Ette sitten ole puhuneet, miten olisi ehkä helpompi saada? Ei ole tullut mieleen kokeilla eri tapoja auttaa asiaa, ap tai vaimo itse, yhdynnän aikana? Kysyä vaimolta, saako hän jotenkin muuten helpommin kuin yhdynnässä? Miten hän itse tyydyttää itsensä? Eikö ap ole koskaan nähnyt kuinka vaimo sen tekee?? Ja ap ei huomaa, saako nainen vai ei? Peräti "muutama kerta" 11 v aikana puhuttu aiheesta... - outoa.
No joo. En pysty uskomaan aidoksi. Jos sattumalta on totta niin vapautukaa nyt niistä turhista estoistanne ja puhukaa ja tehkää ja nauttikaa!
Ei tuo ollenkaan niin hullulta minusta kuullosta... Veikkaan että melko monelle yksityiskohtiin menevä keskustelu seksistä on sen verran vaikeaa ja vaivaannuttavaa, että sitä on väistelty vuosikaudet, minkä jälkeen aloittaminen on kyllä todellisen kynnyksen takana.
Sama kyllä periaatteessa meilläkin. Yleisellä tasolla seksistä voidaan kyllä neutraalisti puhua ja suhdetasolla myös (esim että seksi on hyvää, sitä haluaa, se on tärkeää jne), mutta jos mennään henkilökohtaiselle tasolle, niin vaikeaksi menee ainakin vaimolleni. Ei puhettakaan että hän kertoisi miten tyydyttää itsensä (tai oikeastaan kertoo ettei niin tee), saati näyttäisi mikä parhaalta tuntuu. Ei puhettakaan mistään uteliaisuudesta, fantasioista tai toiveista, seksin pitäisi "vain tapahtua", olla hyvää eikä mielellään muuttua mihinkään suuntaan koska kaikki on hyvää... Sen verran saan kyllä kuulla, että se todella tuntuu hyvältä ja että hän saa erittäin riittävän monta orgasmia. Aloitteita myös on lupa tehdä puolin ja toisin, mutta ne ovat aika arkipäiväisiä, eivätkä juuri sisällä mitään vikittelyä, vokottelua tai vilauttelua, ainakaan hänen puoleltaan.
En nyt voi väittää että itsekään olisin kaikista luontevin seksikeskustelija, mutta ainakin silloin tällöin yritän, vaikkei se kovin paljoa asioita edistä. Kyllähän tämä näinkin toimii, kun ei mitään varsinaisia ongelmia ole (muuta kuin pieni eriparisuus siinä miten vaihtelunhaluisia olemme). En sitten tiedä, miten helppoa olisi asiaa työstää, jos jotain oikeita ongelmia tulisi ja seksi muuttuisi epätyydyttäväksi... Kyllä se olisi vähän liian helppo kuvitella, että väistelyksi voisi mennä, niin seksin kuin siitä puhumisenkin suhteen :-/
Estoista on helppo kehottaa vapautumaan, mutta ei se käytännössä niin helppoa ole, eiväthän ne muuten mitään estoja olisikaan.
n50+ kirjoitti:
Kyllä valitettavasti tämä On tosi juttu.en ole ikinä nähnyt vaimoni masturboivan.eikä hän ennen tätä tunnustustaan ole koskaan ollut halukas puhumaan seksiin liittyvistä asioista paljoakaan.jokin aika sitten krrtoi jotain nuoruudestaan joka sai minut ymmärtämään miksi hän on ollut hieman sulkeutunut asioiden suhteen.mutta tämä tunnustus orgasmittomuudesta tuli siis aivan puskista.ja kyllä totuus on etten ole ikinä ollut varma vaimoni orgasmeista.enhän olisi muuten kysynyt suoraan jos olisin tiennyt.ja jos toinen ei ikinä mistään valita tai pyydä mitään uutta oletan että kaikki on hyvin ja toimii.
Mutta mutta...pahoin pelkään että meidän suhteemme olikin sitten tässä.jotenkin tuo valehteleminen korventaa aika lailla.eikä vaimo oikein tunnu ymmärtävän mikä tässä painaa.päivällä loman kunniaksi päätettiin yrittää ja peuhata ja vaimo näytti minulle miten saa orgasminsa.juu kyllä nyt sen huomasin ja tunsinkin. Näin helpolla asia hoitui mutta tuntuu että luottamus on mennyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestöliiton mukaan keskimääräinen yhdynnän kesto on 3 minuuttia, Kentuckyn yliopiston tutkimuksen mukaan 5,4 minuuttia. Kaikki eivät kestä edes sitä. Ennenaikainen siemensyöksy on tunnustettu ongelma, johon on kehitetty lääkitystäkin. Ap tietää oman kestonsa ja kertomansa mukaan hänen vaimonsa on löytänyt orgasmin juurikin masturboimalla. Ymmärrän hyvin, että vaimoa turhauttaa, kun on huomannut, mitä ilman on jäänyt 11 vuotta.
Otit sitten mukaan vielä ennenaikaisen siemensyöksynkin.. ei jatkoon.
11 vuoden jälkeen vaimo keksi, että tietyssä kulmassa, tietyllä voimakkuudella, tietyllä nopeudella ja tietyssä kuun asennossa hän saattaa saada orgasmin vibralla. Tai ainakin luulee saavansa. Ja sinun mielestäsi tämä on miehen, ennenaikaisen siemensyöksyn ja tilastollisen panemisen vika...
Ei tässä ole nyt kyse mistään taulukoista tai tilastoista, vaan helvetinmoisesta valehtelusta.155
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Kyllä valitettavasti tämä On tosi juttu.en ole ikinä nähnyt vaimoni masturboivan.eikä hän ennen tätä tunnustustaan ole koskaan ollut halukas puhumaan seksiin liittyvistä asioista paljoakaan.jokin aika sitten krrtoi jotain nuoruudestaan joka sai minut ymmärtämään miksi hän on ollut hieman sulkeutunut asioiden suhteen.mutta tämä tunnustus orgasmittomuudesta tuli siis aivan puskista.ja kyllä totuus on etten ole ikinä ollut varma vaimoni orgasmeista.enhän olisi muuten kysynyt suoraan jos olisin tiennyt.ja jos toinen ei ikinä mistään valita tai pyydä mitään uutta oletan että kaikki on hyvin ja toimii.
Mutta mutta...pahoin pelkään että meidän suhteemme olikin sitten tässä.jotenkin tuo valehteleminen korventaa aika lailla.eikä vaimo oikein tunnu ymmärtävän mikä tässä painaa.päivällä loman kunniaksi päätettiin yrittää ja peuhata ja vaimo näytti minulle miten saa orgasminsa.juu kyllä nyt sen huomasin ja tunsinkin. Näin helpolla asia hoitui mutta tuntuu että luottamus on mennyt.
Ap
Eli sulle on ollut ok, että vaimo ei saa orgasmia tai saa sen vain harvoin, koska ei ole pyytänyt mitään erilaista. Mieti kuule hetki niin päin, että itse et olisi saanut kuin harvoin vaimosi kanssa, olisitko silti pystynyt valittamatta ja antanut vaimollesi vaikka itsellesi seksi olisi ollut epätyydyttävää? Sun vaimon on täytynyt rakastaa sua ihan älyttömästi, kun on ihan vaan sun nautinnon takia harrastanut sun kanssa epätyydyttävää seksiä. Mietipä sitä. Riittäiskö sulle pelkkä oma käsi?
Sinun vaimolla on joko vaikea itseilmaisuongelma, itsetunto-ongelma tai seksuaalisia estoja, ehkä jopa näitä kaikkia.
Yhtäkaikki on karmeaa, että hän sysää asian nyt katkerana marttyyrinä sinun kontollesi. Hänellä on ollut 11 vuotta seksielämänne ja oman nautintonsa avaimet ihan omissa käsissään.
Se ei ole sinun syysi, etkä ole mitään tässä asiassa velkaa vaimollesi.
Vaimosi on ollut itse kyvytön sekä haluton työstämään seksuaalista ongelmaansa ja on sitä ilmeisesti edelleen, koskapa päätti ratkaista asian uhkaamalla avioerolla. Hän veti maton alta koko seksielämältänne ja heittää vastuun edelleen sinulle. Hän pilasi myös fyysisen luottamuksen väliltänne; hän paljastui valehtelijaksi ja sinä tulit epävarmaksi.
Ei ihme, että sun ajatukset on sekaisin. En tietäisi itsekään mitä ajatella. Ehkä ajattelisin, että en oikeasti ole koskaan tuntenut tuota ihmistä.
N47+