Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras halvin shampoo/hoitoaine jota käytät kuiville ja huonokuntoisille hiuksillesi?

Vierailija
03.01.2019 |

Minkä olette huomanneet toimivan parhaiten?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiville hiuksille toimii mielestäni nuo garnierin response-tuotteet, osa niistä on suunattu erittäin kuiville hiuksille. Esimerkiksi mythic olive ja argan richness ovat sellaisia mitä olen sarjasta kokeillut ja ovat kyllä kosteuttaneet. Muitakin vaihtoehtoja toki löytyy.

Vierailija
2/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä markettishampoot aiheuttavat minulle vähintäänkin kutiavaa päänahkaa, mutta olen todella positiivisesti yllättynyt tuosta Garnierin respons sarjasta. Olen nyt pari kuukautta käyttänyt sitä vihreää purkkia (oliivi?) ja päänahka on tosi hyvässä kunnossa. Ei myöskään jätä hiuksia natisevan kuiviksi vaan hyvinkin pehmeiksi.

Vierailija
4/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä Eveline (?), joku argan-juttu, jossa 8 tehoainetta. On muuten hiton hyvä hoitsikka.

Vierailija
5/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelu laimennetulla etikalla. Hapan etikka sulkee hiussuomut ja palauttaa päänahan ph-tasapainon.

Vierailija
6/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Urtekramin Aloe Vera shamppoosta. Sopii herkälle/kuivalle päänahalleni, eikä hiukset ole kauhean takkuiset suihkun jälkeen (luonnonkihara, pitkä tukka kuivilla latvoilla). Tukka ja päänahka kiittää hyvästä inci:stä. Hinta 4€ luokkaa. En käytä enää suihkussa hoitiksia, en löytänyt sopivaa, joka ei tekisi latvoista kauheita (lähmääntyivät, takkuuntuivat, näyttivät extrakuivilta) muutaman päivän päästä. Käytän latvoihin jätettävää Eimin  Perfect me hiusten bb-voidetta. Mukavan kevyt voide, joka imeytyy hyvin, ei jätä käsiin muovikalvoa. Tulee käytössä paljon halvemmaksi, kuin markettihoitikset, sillä yksi puteli riittää minulla ainakin (jo) vuoden (eikä loppua näy). Hinta 15€ luokkaa.

Vierailija
7/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelu laimennetulla etikalla. Hapan etikka sulkee hiussuomut ja palauttaa päänahan ph-tasapainon.

Tää ei sopinut mun luonnonkiharille. Kiharat takkuuntuivat vielä enemmän. Tukka näytti kyllä supertuuhealta, mutta jätettävää hoitista piti laittaa tuplasti, ellei triplasti, että sai takut auki ja sottaisen näköisen tukan siistiksi.

Vierailija
8/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussien kosteuttavat (saa ainakin Cittareista). Vähän kalliimpia kuin perus markettishampoot, mutta reilusti alle 10e. Tosi hyviä!

Vierailija
9/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat ei toimi. Four Reasons -tuotteet toimii, osta tarjouksesta niitä.

Vierailija
10/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei sopinut mun luonnonkiharille. Kiharat takkuuntuivat vielä enemmän. Tukka näytti kyllä supertuuhealta, mutta jätettävää hoitista piti laittaa tuplasti, ellei triplasti, että sai takut auki ja sottaisen näköisen tukan siistiksi.

Luonnonkihara tukka varmasti onkin ihan eri juttu, koska se on kuivempi kuin suora tukka. Esim. mun hiuksiin ei voi kuvitellakaan laittavansa mitään öljyjä (laitoin kerran kookosöljyä, eikä se viiden voimakkaan sampoopesunkaan jälkeen lähtenyt), mutta luonnonkihariin käsittääkseni öljyhoidot ovat ihan suotavia.

Vierailija
11/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkihara tukka varmasti onkin ihan eri juttu, koska se on kuivempi kuin suora tukka. Esim. mun hiuksiin ei voi kuvitellakaan laittavansa mitään öljyjä (laitoin kerran kookosöljyä, eikä se viiden voimakkaan sampoopesunkaan jälkeen lähtenyt), mutta luonnonkihariin käsittääkseni öljyhoidot ovat ihan suotavia.

Laitan tosi harvoin öljyä tukkaan. Pahimman ihottuman aikaan ehkä päänahkaan ennen pesua, mutta latvoihin se ei sovi, tulee raskas ja tukka alkaa roikkumaan. Pesuvälini on normaalisti 3x/2vko ja mm. öljyllä pääseen nopeasti 3x/viikko tahtiin. 

Öljy saattaa sopia, jos pesee usein.

Vierailija
12/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoista omalle pitkälle, värjätylle suoralle tukalleni sopivia on olleet ainakin:

- Tresemme Botanique sarjan shampoo ja hoitis

- Garnier Respons Mythic Olive shampoo ja hoitoaine

- Doven kuiville hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine

Mun tukka on siitä hankala, että vaikka on kuivuutta latvoissa niin toisaalta kun hius on ohutta ja piikkisuoraa, vähänkin raskaampi hoitoaine litistää hiukset ja tekee rasvaisen näköiseksi. Eli raskaampia silikoneja tai öljyjä ei voi edes harkita, vaikka ne sinänsä parhaiten silottaisivat ja tekisivät kiiltävän näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi