Haalarin käyttö isommalla, kannustaako vaiko jättää pois?
Tyttö (4 lk) tykkää ja on aina tykännyt pitää haalaria talvella, mutta nyt olen huomannut jonkinlaista nolostelua haalarista kun ollaan jossain "julkisella paikalla". Kuitenkin itse sen haluaa laittaa, joten vähän ristiriitaista. Miten teillä tämän ikäisillä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Meillä 10-vuotias käyttää koulussa takkia ja housuja. Vapaa-ajalla ulkoilessa pakkasella yleensä haalari.
Millainen haalari?
Mä aina ajattelen että jos isolla lapsella (kouluikäinen) on haalari niin se on varmaan jotenkin jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ajattelen että jos isolla lapsella (kouluikäinen) on haalari niin se on varmaan jotenkin jälkeenjäänyt.
Miksi niin ajattelet? Jos lapsi tykkää ulkoilla pihalla, metsässä jne. haalari on kätevä ja lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 10-vuotias käyttää koulussa takkia ja housuja. Vapaa-ajalla ulkoilessa pakkasella yleensä haalari.
Millainen haalari?
Ihan perushaalari, Remu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vielä yläkouluikäinenkin käyttää haalareita ulkoilleessaan koiran kanssa :D Ei voi sietää sitä, että selkä on paljaana ja se on niin helppo vetää päälle kun esim. lähteen koiran kanssa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitten varmaan tosi pahasti vikaantunut, koska käytän mielelläni lämpöhaalaria varsinkin eilisen kaltaisessa säässä. Ja ikää on päälle 40.
En ole kannustanut kumpaankaan suuntaan, vaan antanut lapsen (nyt 5lk) valita itse. Vielä halusi uuden haalarin alesta ensi talveksi. Käyttää välillä koulussakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kannustanut kumpaankaan suuntaan, vaan antanut lapsen (nyt 5lk) valita itse. Vielä halusi uuden haalarin alesta ensi talveksi. Käyttää välillä koulussakin.
Minkä merkkistä ja mallista haalaria on tuon ikäisille?
Vierailija kirjoitti:
Laittaako mielellään ne lenksut kenkien alle? nimittäin meillä 10-vuotiaan kanssa on juuri ne lenksut sellaiset, että vaikka muuten laittaa haalarin mielellään, nuo meinaa jäädä laittamatta paikalleen.
Ei ole kannustettu puoleen tai toisern. Molemmat tytöt ovat tykänneet käyttää haalareita vapaa-ajalla niin pitkään kun kaupasta löytyi ja niitä on myynnissä 150cm.
Ja onhan noita talvihaalareita aikuisille, myös miehille, kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stormbergilla (norja) ja lindbergillä (ruotsi) on vielä isoja kokoja (170cm) valikoimassa.
Jalkalenksut? Mikä ihmeen jalkalenksuhullu näihin haalarikeskusteluihin aina änkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stormbergilla (norja) ja lindbergillä (ruotsi) on vielä isoja kokoja (170cm) valikoimassa.
Jalkalenksut? Mikä ihmeen jalkalenksuhullu näihin haalarikeskusteluihin aina änkeää?
Hullu? Onhan ne lenkit aika oleellinen juttu haalarissa. Muuten kumartuessa nousee helposti lahkeet kengstä yli ja lumi menee kenkiin.