Monenlo eri maalaisen naisen kanssa olet ollut sängyssä?
Kommentit (8)
Venäläinen (2), virolainen (2), tsekki, slovakki, filippiiniläinen (2), suomalainen (>60), brasilialainen, kolumbialainen, thaimaalainen, etelä-afrikkalainen.
M39
venäläinen,virolainen,suomalainen,thaikku,ghanalainen...siinä saattaa puuttuakkin joku
Suomi, Norja, Viro, Saksa, Britti, Itävalta ja Turkki. Maksullisena lisäksi Thaikku, Espanja, Vietnami, Venäjä ja Unkari
Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Etelä-Afrikka, Saksa, Kamerun, Ghana, Kreikka, Puola, Belgia
Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Norja, Saksa, Iso-Britannia, Belgia, Hollanti, Ranska, Italia, Espanja, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Australia. Näissä maissa olen tehnyt töitä vähintään kuukauden ja aina on maksutonta seuraa löytynyt. Olen töissä ruotsalaisessa kansainvälisessä yhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Norja, Saksa, Iso-Britannia, Belgia, Hollanti, Ranska, Italia, Espanja, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Australia. Näissä maissa olen tehnyt töitä vähintään kuukauden ja aina on maksutonta seuraa löytynyt. Olen töissä ruotsalaisessa kansainvälisessä yhtiössä.
Minkämaalaiset olivat halukkaimpia? Entä paras pillu?
En pane mitään huivipäisiä maalaisia.