Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenlo eri maalaisen naisen kanssa olet ollut sängyssä?

Vierailija
03.01.2019 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane mitään huivipäisiä maalaisia.

Vierailija
2/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ja thaimaalaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen (2), virolainen (2), tsekki, slovakki, filippiiniläinen (2), suomalainen (>60), brasilialainen, kolumbialainen, thaimaalainen, etelä-afrikkalainen.

M39

Vierailija
4/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläinen,virolainen,suomalainen,thaikku,ghanalainen...siinä saattaa puuttuakkin joku

Vierailija
5/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Norja, Viro, Saksa, Britti, Itävalta ja Turkki. Maksullisena lisäksi Thaikku, Espanja, Vietnami, Venäjä ja Unkari

Vierailija
6/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Etelä-Afrikka, Saksa, Kamerun, Ghana, Kreikka, Puola, Belgia

Vierailija
7/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Norja, Saksa, Iso-Britannia, Belgia, Hollanti, Ranska, Italia, Espanja, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Australia. Näissä maissa olen tehnyt töitä vähintään kuukauden ja aina on maksutonta seuraa löytynyt. Olen töissä ruotsalaisessa kansainvälisessä yhtiössä.

Vierailija
8/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Norja, Saksa, Iso-Britannia, Belgia, Hollanti, Ranska, Italia, Espanja, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Australia. Näissä maissa olen tehnyt töitä vähintään kuukauden ja aina on maksutonta seuraa löytynyt. Olen töissä ruotsalaisessa kansainvälisessä yhtiössä.

Minkämaalaiset olivat halukkaimpia? Entä paras pillu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme