Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupaketin avaus? Vähän repäistään käärettä, vilkaistaan ja siirrytään seuraavaan?

Vierailija
03.01.2019 |

Ei oteta kääreestä pois jos ei ole oikein kiinnostava lahja. Tekeekö lapset näin yleisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos siellä paketissa on sukat, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan meillä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni jo...

Vierailija
4/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa haluta nähdä äkkiä kaikki lahjat, ja pieni repäisy per paketti voi riittää. Joku toinen saattaa leikkiä jokaisella lahjalla pari tuntia ennen kuin siirtyy avaamaan seuraavaa. Ihan hyviö tapoja kaikki.

Vierailija
5/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muutama huolella valittu ja toivottu lahja ja lapsi oli todella innoissaan joka paketista, myös niistä erään naisen neulomista värikkäistä villasukista.

Vierailija
6/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu meni jo...

No voidaan puhua vaikka synttärilahjoista jos on paremmin ajankohtaan sopiva.

Vierailija
7/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Meillä oli muutama huolella valittu ja toivottu lahja ja lapsi oli todella innoissaan joka paketista, myös niistä erään naisen neulomista värikkäistä villasukista.

Olisiko lapsi ollut yhtä innoissaan mustista perussukista? Tietenkin, sinun lapsesihan riemuitsee kaikista lahjoista eikä hänellä ole koskaan ennen sukkia ollutkaan.

Vierailija
8/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä ihan noin pahasti, mutta itselleni jäi aika huono mieli viime joulusta. Olin viettämässä sitä ensimmäistä kertaa siskon perheessä, jossa on 7v ja 10v pojat. Olin saanut siskolta vinkkejä mitä heille voisi ostaa lahjaksi ja ostin molemmille toiveen mukaisesti noin 50e maksaneet lelut. No lahjoja oli toki paljon, mutta ne mun antamat lahjat revittiin nopeasti vain kääreistä ja laitettiin sivuun. Sitten siellä tuli mielekkäämpiä lahjoja ja koko aattoillan aikana minun antamiani lahjoja ei otettu pois edes siitä kaupan paketista. En mä nyt siitä tietenkään kehdannut mitään sanoa ja tehdä numeroa, mutta kyllä otti päähän ja harmitti. Mä kuitenkin satsasin omasta mielestäni ison rahan niihin ja sitten ne ovat noin merkityksettömiä. Vastaisuudessa jos joulua menen heille viettämään, niin todellakin annan kympin villasukat molemmille.

Vierailija
9/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä ihan noin pahasti, mutta itselleni jäi aika huono mieli viime joulusta. Olin viettämässä sitä ensimmäistä kertaa siskon perheessä, jossa on 7v ja 10v pojat. Olin saanut siskolta vinkkejä mitä heille voisi ostaa lahjaksi ja ostin molemmille toiveen mukaisesti noin 50e maksaneet lelut. No lahjoja oli toki paljon, mutta ne mun antamat lahjat revittiin nopeasti vain kääreistä ja laitettiin sivuun. Sitten siellä tuli mielekkäämpiä lahjoja ja koko aattoillan aikana minun antamiani lahjoja ei otettu pois edes siitä kaupan paketista. En mä nyt siitä tietenkään kehdannut mitään sanoa ja tehdä numeroa, mutta kyllä otti päähän ja harmitti. Mä kuitenkin satsasin omasta mielestäni ison rahan niihin ja sitten ne ovat noin merkityksettömiä. Vastaisuudessa jos joulua menen heille viettämään, niin todellakin annan kympin villasukat molemmille.

Lahjoja annetaan antamisen ilosta.

Vierailija
10/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu meni jo...

Niin meni uusivuosikin, mutta jano jäi.

-Arska

Vierailija
11/11 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän harmisi. Olisiko äiti pyytänyt lapsille jotain, millä itse toivoisi lasten leikkivän eikä lapsilta kuulemiaan oikeita toiveita. Joka tapauksessa harmi juttu, toivottavasti lelut on kuitenkin joulun jälkeen päässeet käyttöön.