Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä taas oli ikävää syrjintää kun kävin sukuloimassa jouluaattona. En voinut syödä pöydästä juuri mitään :((. Erityisruokavalio)

Vierailija
02.01.2019 |

Kinkkua en voinut ottaa, koska en syö lihaa enää lainkaan, porkkanalaatikkoa ei käy, kun olen allerginen, eikä perunalaatikko, koska vältän runsaita hiilaripommeja, rosolia en voinut ottaa, koska olen allerginen lähes kaikille juureksille ja vihanneksille raakana, graavoilohta en voinut ottaa, koska siinä on aivan liikaa suolaa.
Eli lopulta jouduin tyytymään lanttulaatikkoon, pakaste seiti fileisiin, keitettyihin perunoihin ilman kastiketta.

Olen myös fitnessharrastaja joten tarvitsen monipuolista ruokaa.

Tämä alkaa olla jo aika ikävää kohtelua.
Taidan enijouluna syödä kotona yksin.
T. Mies25

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla tällainen tieto?

Vierailija
2/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää jauha viimevuotisia juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö yksin.

Vierailija
4/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olisi pitänyt olla?

Vierailija
5/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woooow mikä taikaketju, kahdessa viestissä on nro 1!

Vierailija
6/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erityisruokavalion omaavat vieraat tuovat itse omat eväänsä, minä en helvetti tiedä tasan tarkkaan mitä kukakin voi syödä niin saavat katsoa itse omat eväänsä että ovat varmasti sopivia jos normiruoka ei jostain syystä käy. Ja ihan oma-aloitteisesti niin tekevät. esim anoppi tuo omat kahvileipänsä käydessään kylässä.

Vierailija
7/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä,paha, kun on oikeita ja itse keksittyjä rajoituksia. Tosiaan paras, kun syöt jatkossa kotosalla. Tai vaihtoehtoisesti teet itse ruuat ja kutsut vieraat valmiiseen pöytään.

Vierailija
8/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paskoista provoista joista näkee jo otsikosta mitä paskaa on tulossa tulee sellainen olo, että mitä helvettiä oikein teen täällä heikkolahjaisten seassa. Laskee palstan tasoa ja fiilistä täällä vaikkei edes avaa.

Vierailija
9/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosollissa ei ole raakoja juureksia. Ota eväät & valitus pois.

Vierailija
10/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omat eväät mukaan seuraavalla kerralla. Enemmistön ei tarvi joustaa sinun ruokavaliosi mukaan. Millä perusteella vaadit erityiskohtelua?

Vierailija
11/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikkaan ihan turha tulla esittään vaatimuksia vaan syödään sitä mitä tarjotaan niin muutkin tekevät. Jos ruoka ei sovi tuo omat eväät. Valtaosa ihmisistä ei varmaan osaa edes valmista sinulle kelpavaa köh köh köh siis sopivaa ruokaa.

Vierailija
12/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muiden ongelma ole, jos sinulla on ruokavamma. Ota oma hopeavetesi mukaan ja juo sitä, kun muut syövät ruokaa.

Vierailija
13/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kyllä viettää kaikki pyhät salilla.

Vierailija
14/14 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkua en voinut ottaa, koska en syö lihaa enää lainkaan, porkkanalaatikkoa ei käy, kun olen allerginen, eikä perunalaatikko, koska vältän runsaita hiilaripommeja, rosolia en voinut ottaa, koska olen allerginen lähes kaikille juureksille ja vihanneksille raakana, graavoilohta en voinut ottaa, koska siinä on aivan liikaa suolaa.

Eli lopulta jouduin tyytymään lanttulaatikkoon, pakaste seiti fileisiin, keitettyihin perunoihin ilman kastiketta.

Olen myös fitnessharrastaja joten tarvitsen monipuolista ruokaa.

Tämä alkaa olla jo aika ikävää kohtelua.

Taidan enijouluna syödä kotona yksin.

T. Mies25

Hiilareita on melko tarkkaan yhtä paljon keitetyissä perunoissa ja perunalaatikossa. Olet siis trolli tai vaarallisen tietämätön ruokavalion koostamisesta, mitähän muita paikkansa pitämättömiä luuloja sinulla on.