Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoivatko sinun kaverisi parisuhdettasi?

Vierailija
02.01.2019 |

Kaverini teki olettamuksia parisuhteessani minulle ja koin tämän hyvin röyhkeänä. Onko tämä kovin tyypillistäkin kavereiden kesken? Ei tulisi itsellä mieleenkään tehdä olettamuksia toisten parisuhteesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisia "Olitte Mikon kanssa tosi hyväntuulisen oloisia ja niin naimanaamat" eli kehuiksi tarkoitettuja analyysejä suhteemme tilasta.

Vierailija
2/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä varmaan sellaisten parisuhteita analysoidaan eniten, joista on eniten materiaalia. Eli jos joku esimerkiksi valittaa paljon suhteestaan tai tuo koko ajan jotain ongelmia ja ristiriitoja esille, sitä alkaa kaverit helposti kehitellä omia teorioitaan. Toki sekin voi herättää mielenkiintoa, jos joku ei puhu suhteestaan ikinä yhtään mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täällä tositarkoituksella, vai ainoastaan etsimässä sisältöä elämään?

Vierailija
4/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten suhteet.

Vierailija
5/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan itse jonkun asian suhteessa puheeksi, niin sitten kyllä, muttei nyt mitenkään lyttäävää tai kovin kriittistä analyysia vaan enemmän sellaista tsemppaavaa. Tiedä sitten analysoivatko vaikka omien kumppaneidensa kanssa meitä iltaisin, muttei kantaudu omiin korviini ja hyvä niin.

Vierailija
6/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa kommenttia on tullut, sellaiselta yhdeltä naiselta, joka harrastaa muutenkin päästöjään...

Ei analysoinut sentään suhdetta, mutta tuon mun m:n on nähnyt pari x etäältä: analiisia tuli suusta. On ite sinkku.

Vierailija
7/7 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me miehissä ruoditaan toistemme parisuhteita, istutaan nuotiolla ja juodaan olutta. Kun isoimmat möykyt on käsitelty, niin mennään kalaan. Sama toistuu uudestaan seuraavana iltana. M42