Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että niitä lastenvaunuja/rattaita...

Vierailija
02.01.2019 |

...EI JÄTETÄ RAPPUKÄYTÄVÄÄN?!?!?!!!!!???

Eipä muuta kuin TAAS ilmoitusta, että tulevat taas laputtamaan tämän talon idioottien vaunut sun muut romut poistokehotuksella. Se, että siellä rappukäytävässä on tilaa, EI TARKOITA SITÄ ETTÄ VOIT JÄTTÄÄ ROMUSI SIIHEN SÄILYTYKSEEN, senkin itsekäs paskapää.
Saisi olla kamera kuvaamassa nämä taliaivot ja kuvat nettiin kaiken kansan nähtäville, että ketkä vaarantavat muiden turvallisuuden.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua häiritsee?

Vierailija
2/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sua häiritsee?

Ai mitä se mua häiritsee? Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tänä päivänä löytyy niin tyhmä ihminen, ettei tiedä niin tiedoksi: ne romut on laitonta jättää siihen rappukäytävään, koska ovat PALOTURVALLISUUSRISKI. AP

Vierailija
4/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostakaa vaan kylmästi ne vaunut ulos AINA kun näette niita rappukäytävässä.

Itse teen niin.

Vierailija
5/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudaa itse piltti,taapero ja koira kolmanteen kerrokseen vaunujen kera. Siksi.

Vierailija
6/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tänne tulet rähisemään? Opettelehan ensin vähän käytöstapoja ja mene sitten sävyisästi keskustelemaan lastenvaunujen omistajan kanssa.

Vierailija
7/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti laki sallii sinunlaisillesi tuntuvat sakot tuosta toiminnasta vielä joku päivä. Ap

Vierailija
8/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siirtänyt ne lasten välineet rappukäytävästä ulos - satoi tai paistoi. Lopulta äityli ymmärsi alkaa käyttämään lastenvaunuvarastoa.

Vierailija
9/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä ideasta, taidankin ehdottaa kiinteistönhoitajaa laittamaan seinään lapun jossa mainitaan kissan kokoisilla kirjaimilla, että sivullinen saa heittää mahdolliset rappuun laittomasti jätetyt vaunut pihalle! Ap

Vierailija
10/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä ne palamaan niin eiköhän opi säilyttämään niitä jossain muualla.

Vierailija
11/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: ketään ei kiinnosta tekosyysi tai selityksesi.

Vaunuja ei säilytetä rappukäytävässä, ikinä.

Vierailija
12/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala jättää vaunuihin roskapussi, koirankakkapussi tai roskamainokset. Tehoo laiskoihin mammoihin aina tämä.

Vierailija
13/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän taloyhtiössä vaunut sytytettiin palamaan. Pyromaani ei jäänyt kiinni, kulut menivät taloyhtiön piikkiin.

Joka krt, kun vie roskat ulos , jos rappukäytävässä on vaunut, tiputtaa roskapussin vaunuihin.

Vierailija
14/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse niihin vaunuihin.

Vierailija
15/61 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla ei ole elämässä mitään, jaksaa raivota tämmöisestä. En ymmärrä miten tämä on niin iso juttu, että noin pitää nettiraivota. Siitä ei ole mitään paloturvallisuusvaaraa, varsinkin kun todennäköisyys palolle on pieni. Kiristää nyt jonkun nuppia ihan joku muu, tai se ettei yksi ole asiasta samaa mieltä

Vierailija
16/61 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jolla ei ole elämässä mitään, jaksaa raivota tämmöisestä. En ymmärrä miten tämä on niin iso juttu, että noin pitää nettiraivota. Siitä ei ole mitään paloturvallisuusvaaraa, varsinkin kun todennäköisyys palolle on pieni. Kiristää nyt jonkun nuppia ihan joku muu, tai se ettei yksi ole asiasta samaa mieltä

Tämä. Ihan järkyttäviä kommentteja tässä ketjussa. Ei ole ainakaan minua haitannu lastenvaunut rappujen alla koskaan enkä ole kuunaan kuullut että olisi tulipalo niiden vuoksi roihunnut, mitä nyt jotkut ääliöt on sytytelly niitä tahallaan muka todistaakseen jotain. Omia vaunuja en tosin ole uskaltanut jättää koskaan rappuun juuri näiden moraalittomien k*sipäänihilistien sääntösuomalaisten harjoittaman ilkivallan vuoksi. Hankkisivat elämän niin ei tarttis ahdistua aina niin vähästä.

Vierailija
17/61 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihan järkyttäviä kommentteja tässä ketjussa. Ei ole ainakaan minua haitannu lastenvaunut rappujen alla koskaan enkä ole kuunaan kuullut että olisi tulipalo niiden vuoksi roihunnut, mitä nyt jotkut ääliöt on sytytelly niitä tahallaan muka todistaakseen jotain. Omia vaunuja en tosin ole uskaltanut jättää koskaan rappuun juuri näiden moraalittomien k*sipäänihilistien sääntösuomalaisten harjoittaman ilkivallan vuoksi. Hankkisivat elämän niin ei tarttis ahdistua aina niin vähästä.

Kyllä sä olet hölmö

Vierailija
18/61 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä olet hölmö

Perusteluja kiitos.

Vierailija
19/61 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tänne tulet rähisemään? Opettelehan ensin vähän käytöstapoja ja mene sitten sävyisästi keskustelemaan lastenvaunujen omistajan kanssa.

Tämä sai minut nauramaan :D

Eihän tällä palstalla mitään käytötapoja ole!

Vierailija
20/61 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuita pikku paloturvallisuusriskejä alkaa tulemaan hiljalleen niin se palon vaarakin suurenee.

ihminen joka ei välitä joidenkin vaunujen jättämisestä, tuskin niin tarkasti suhtautuu muutenkaan asioihin ja varovaisuuteen.

Hellalla tavaraa ,saunassa vaatteet kuivumassa , lastenvaunut portaiden alla, tupakkia sängyssä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi