Nainen, mitä alotteita olet tehnyt toiselle naiselle?
Itse olen sanonut deiteillä suoraan, että en sitten ole kaverimielellä liikkeellä.
Kommentit (20)
Onko siis ennen tätä ilmoitusta tilanne epäselvä? Ei kuulosta kovin kummoisilta deiteiltä.
Ehkä tässä nyt ei kaivata teitä umpimielisiä homofoobikkoja ilmaisemaan tärkeää itseään..
En mitään, koska naiset eivät kiinnosta. He voivat olla kauniita, hoikkia jne., mutta vain miehet kiinnostavat.
Useampi "heteroystäväni" suuteli kännipäissään muita naisia kapakoissa.
Olen nuollut lipevästi etusormen ja keskisormen väliä. (sormet v-asentoon)
"Hei olen lesbo ja mun tekee mieli sun pillua".
Joskus laitan sormet omaani "sinne" ja pyydän seuralaistani haistamaan niitä. Tässä ei yleensä kauan mene kun päädymme sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh miten lapsellista porukkaa
Äläpä muuta sano. Ottaen huomioon, että suurin osa naisita on jollakin tasolla biseksuaaleja. Ehkä tässä on tulos kun ollaan vietetty liikaa aikaa heteromiesten seurassa.
Piirrän pillunkuvia ravintolan pöytäliinaan, yleensä tästä hän jo viimeistään tajuaa aikeeni.
n-23 kirjoitti:
Joskus laitan sormet omaani "sinne" ja pyydän seuralaistani haistamaan niitä. Tässä ei yleensä kauan mene kun päädymme sänkyyn.
Harmi ettet tänäkään keväänä pääse yläasteelle apukoulusta. Joku päovä vielä!
Hitsin noloja vastauksia :D
Olen bi, mutta kovin kokematon naisten kanssa. En uskalla tehdä heille kovin selviä aloitteita, joten katselen vain flirttailevasti ja esim. tanssilattialla hakeuduin läheisyyteen. Kuulostaa nololta, mutta on toiminut pari kertaa, olen sentään hiplailemaan ja pussailemaan päässyt tanssilattialle ja pari kertaa on jatkoillekin pyydetty, mutten ole päässyt tai uskaltanut lähteä. :/ ihanan jänniä kokemuksia silti!
Vierailija kirjoitti:
n-23 kirjoitti:
Panettaa, rupes tekemään mieli pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh miten lapsellista porukkaa
Äläpä muuta sano. Ottaen huomioon, että suurin osa naisita on jollakin tasolla biseksuaaleja. Ehkä tässä on tulos kun ollaan vietetty liikaa aikaa heteromiesten seurassa.
Vastaajat on miehiä ja vanhoja ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
n-23 kirjoitti:
Kirjoitusvirheet viittavat lastentarha-asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Hitsin noloja vastauksia :D
Olen bi, mutta kovin kokematon naisten kanssa. En uskalla tehdä heille kovin selviä aloitteita, joten katselen vain flirttailevasti ja esim. tanssilattialla hakeuduin läheisyyteen. Kuulostaa nololta, mutta on toiminut pari kertaa, olen sentään hiplailemaan ja pussailemaan päässyt tanssilattialle ja pari kertaa on jatkoillekin pyydetty, mutten ole päässyt tai uskaltanut lähteä. :/ ihanan jänniä kokemuksia silti!
Pääsisikin pussailemaan 🙁
Olen lesbo, mutta vähän huono tekemään aloitteita tai tuomaan itseäni tykö. Kun onnekkaana tulen kutsutuksi treffeille minusta kiinnostuneen naisen toimesta, ei hänelle käy epäselväksi minun kiinnostukseni jos hän siis on minusta kiinnostava, mikäli hän jatkaa aloitteellista linjaansa. Olen joskus tehnyt varovaisesti aloitteen suudelmaan tai hipaissut kevyesti deittini hiuksia, mutta en sen enempää. Pelkään torjuntaa, eikä ihme, kun näitäkin vastauksia lukee...
Hyi helvetti