Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihana mies, mutta

Vierailija
02.01.2019 |

olen niin kyllästynyt siihen. Ymmärrän kyllä, että hän on oikeasti aika täydellinen: osoittaa välittämistä,tekee pyytämättä arkihommia ja ruoan valmiiksi arkisin, jaksaa minua ja hankaluuttani ( olen kaukana täydellisestä), on hyvä tyyppi, reilu kaveri, lempeä luonne. Mutta näiden 13vuoden jälkeen kaipaisi vielä lisääkin.. haluaisin esim. alkaa tanssimaan ( kuten joku muukin täällä kyseli): ei suostu, mielipiteistään on vähän teinimäinen, alkaa arvostella ja haukkua toisia heti, jos asiat ei mene meidän näkökulmasta hyvin. Ei osaa kypsästi suhtautua tuollaisia epäonnistumisiin tai ylipäänsä maailman epäreiluuteen. Mä en meinaa sietää sitä. Pukeutuu edelleen kuin 15v sitten, jotenkin toivoisi että pukeutumisessa kun vähän miehistyisi. On välillä jotenkin niin tyhmä,että ärsyttää.( Ja olen varmaan itsekin tyhmä monesti). Ei suostu pariterapiaan tai osaa puhua aidosti tunteistaan. Yrittää kyllä, mutta se on ihan onnetonta. Äääh..
Silti hän on ihana ja ne asiat, joita arvostan eniten, ovat kohdallaan. Tiedän, ettei täydellistä käännös ihmistä ole.
Mutta miten tällaisesta kyllästymiskriisistä pääsee yli?? Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta onhan tuo nyt ankeaa! Seksä joka toinen viikko, tyhmä mies, jolla on typeriä mielipiteitä. Pukeutuukin huonosti. Ja tuollaisesta suhteesta pitäisi olla iloinen ja onnellinen?

Millaisia ne teidän hyvät parisuhteet oikein on, jos tuollainen on sellaista, mistä pitää taistella?

Meillä mies tekee myös ruokaa, sekä arkena että viikonloppuisin. Kotitöitä enemmän kuin minä. Jutellaan paljon, arvostan hänen mielipiteitään, pidän miestäni tosi fiksuna. Pidän hänen pukeutumistyylistään, hiuksistaan, kaikesta ulkonäössään. Mies on hauska, nauretaan paljon yhdessä. Kuljetaan käsi kädessä. Halaillaan ja pussaillaan paljon. Seksiä on 2-5 kertaa viikossa ja se on hyvää. Kumpikin halutaan toisiamme. Tuntuu, että rakastan koko ajan enemmän ja että ne huonot puolet miehessä on kadonneet jonnekin hyvien puolien alle, en enää edes näe niitä. Vuosikaudet oltu yhdessä ja koko ajan paranee!

Vierailija
22/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Mies hieroo mun niskoja tai jalkoja usein. Minä puolestani sitten häntä. Tuodaan toisillemme aamiaista vuoteeseen tai pieniä romanttisia yllätyksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Kumpikin haluaa panostaa suhteeseen, ollaan löydetty jotenkin suloinen tila: kumpikin haluaa olla toiselle niin mahdottoman hyvä!

21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä huonoja puolia itsessäsi on, joista mahdollinen seuraavakin mies ärsyyntyisi?

Vierailija
24/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia tuntea tarvetta muuttaa parisuhteessaan joitakin rutiineja, tapoja ja kehitellä uutta niiden tilalle. Olet koettanut ehdottaakin  tanssimista.  Ehkä viisaampaa olisi puhua ensin muutoksien tarpeestasi ja neuvotella molemmille sopivaa uutta yhteistä tekemistä?  Jos miehesi ei innostu tanssimisesta, niin kysy mitä hän sitten keksisi? Älä luovuta, vaan heitelkää yhdessä erilaisia ideoita ilmaan. 

Mitä tulee pukeutumiseen, niin se on asia jossa toista on hankala muuttaa. Tuskin sinäkään innostuisit, jos miehesi neuvoisi sinua pukeutumisen suhteen. Kannattaa kasvaa hyväksymään toinen omana tyyppinään.

Joskus voi ihmisiä innostaa löytämään uutta tyyliä kehumalla silloin, kun aihetta on, ja korostaa, miten se uusi vaate sopiikaan toiselle. Osta vaikka lahjaksi sinun mielestäsi kiva vaate ja testaa tykkääkö mieskin.

Hyväksy myös se, että asiat ärsyttävät nyt sinua. Kannattaa aina kuunnella omia tuntojaan, sisäistä ääntään, mutta etsiä sille järkevä kanava tuoda esille. Ymmärtää itseäsi, löytää oikeat sanat kertomaan tunnoistasi ja miten pääsisit eteenpäin. 

Vierailija
25/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sanoit, että ne asiat joita puolisossa arvostat, on sun miehessä kohdallaan. Eikö silloin kaikki oo hyvin? Henkilökohtaisesti itse en voisi olla ihmisen kanssa, jota pitäisin vähän lapsellisena ja "ei-fiksuna".. mutta sitähän tässä ei kysytty. Tuo on kyllä totta, että kaikkea ei voi saada, ajattelen itsekin niin silloin, kun joku asia omassa ukossa ärsyttää. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
26/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempi mies. Ei miehesi ole ihana, vaan pikkupoika.

Vierailija
27/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä pari kysymystä:

•Mikä ammatti(miehellä)?

•Onko lapsia?

&

•Ikää?