Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huumeet olisi sallittuja Suomessa mitä käyttäisit

Vierailija
02.01.2019 |

Vai käyttäisitkö mitään?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amfetamiinia.

Ns. hitaat eivät sovi minulle, olen kokeillut piiitkän kaavan kautta sitä, ja olen onnellinen, että olen tänä päivänä raitis ja HENGISSÄ.

Mutta nopeiden suhteen asia on toinen. Itselläni on mm. adhd-diagnoosi, ja pienellä määrällä stimulantteja kykenen ELÄMÄÄN, edes jotenkin kykenen.

Tunnen miljonäärin, joka on käyttänyt amfetamiinia yli 50 vuotta. Raha on mahdollistanut sen, että aine on puhdasta ja käyttö turvallista. Hän on 70-vuotiaana elämänsä vedossa :)

Kyllähän noihin ihan laillisiakin amfetamiini pohjaisia lääkkeitä on, erikoista ettei miljonääri ole niitä kyennyt itselleen lääkäriltä hankkimaan.

Vierailija
62/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabista. Sitä tosin käytän muutenkin.

Samat sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja mitä nytkin; kannabista ahdistukseen ja viihteeseen, amfetamiinia viihteellä, spessuhetkiin kokaiinia, silloin tällöin mdma:ta. omaa päätä hoitaakseni (ja koska se on kivaa) psykedeelejä. ja ketamiinia jos sitä saisi helpommin mitä nyt.

Vierailija
64/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotta taaksepäin, niin olisin luetellut monta eri huumetta. Nyt kun olen ollut ilman mitään huumeita/päihteitä vuoden, en käyttäisi mitään. Kannabista muuten, mutta se tekee passiiviseksi ja psykedeelit olen nähnyt niin moneen kertaan, etten enään jaksaisi niitäkään.

Vierailija
65/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Asuin vuosikausia maassa, missä huumeet ovat sallittuja, enkä ole koskaan edes kokeillut. En uskalla, koska pelkään jääväni riippuvaiseksi. 

Vierailija
66/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kaikkia mahdollisia, joten luojalle kiitos että ovat laittomia sillä laittomuuksia en harrasta :)

Vierailija
67/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasieniä ja kannabista. Oikeastaan ei ole mitään väliä onko laillista tai ei. Kannabis on liian kallista ja olen liian laiska sienestämään.

Vierailija
68/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin niitä.

Vierailija
69/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MDMA

Vierailija
70/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista ja sieniä. Käytän niitä tälläkin hetkellä trauman hoitoon ja voin kertoa, että ovat auttaneet ja paljon. Voisin luopua ennemmin alkoholista kokonaan.

Vierailija
71/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikasieniä ja kannabista. Oikeastaan ei ole mitään väliä onko laillista tai ei. Kannabis on liian kallista ja olen liian laiska sienestämään.

Itse kasvatettuna kukka on centtejä per gramman Ei kauhean kallista.

Vierailija
72/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kasvatettuna kukka on centtejä per gramman Ei kauhean kallista.

Olen silti liian laiska. Kukka kuolisi viikossa.

Vierailija
73/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22% Kofeiinia Jännitttääää!!! + voisilmä puuroon Plops

Vierailija
74/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista

Vierailija
75/75 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos jotain haluaisin itse kokeilla niin haluaisin itse olla paikan päällä ja nähdä valmistusprosessin tai että tuotteet olisi valvottu.

Ei hirveästi kiinnosta huumausaineet kun niihin aina sekoitetaan epäpuhtauksia. Jokainen aiheesta lukenut tietää että epäpuhtaudet aiheuttaa elimistöön ne pahimmat vauriot.

Ihmettelen aina niitä itsetuhoisia jotka hankkivat itselleen huumeita. Eivätkö tajua että itse ainetta on hyvin vähän ja suurin osa on jatkettua myrkkyä.

Jos ostan kaakaojauhetta niin en minä haluaisi että se sisältää 60% tai edes 10% paskaa.

Sama pätee kahviin. Haluan kahvini kahvina.

Huumeiden vetäjät on hölmöjä ja itsetuhoisia tyyppejä.

Silti huumeet pitäisi dekriminalisoida kun en ymmärrä miksi hölmöjä pitää sakottaa. Minähän ne sakot loppupelissa maksan ja heidän elämänsä muutenkin.

T: Verojen maksaja ja muiden elättäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä