Millaiset ihmiset käyttää Canada goosen takkia?
Millainen ihminen teille tuli mieleen? Tai millasilla noita näkee?
Kommentit (38)
Kalliita takkeja, tummatukkaisilla olen nähnyt.
En tiedä Canada goosesta, itse pysyn lämpimänä Famous Goosen voimalla.
Xentun uusin kuva, taitaa olla ko. takki. Pinnalliset ihmiset käyttää siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisilla joilla on siihen varaa. Lämpimiä ja kestäviä takkeja.
Tämä kertookin kaiken käyttäjistä, mitä he tavoittelevat. Joka toisella vastaantulijalla on. Vähän sama asia kui nuo tonnin iphonet, pitää vaan päästä näyttämään muille. 90 % noiden takkien ostajista joutuvat säästämään pitkään että saa moisen hankittua.
Minulla ei ole, vaikka varaa olisikin. Yleensä tahtoo olla niin, että ne varakkaat mieluummin säästävät kuin tuhlaavat tonnin takkeihin niitä varojaan, jos ei ole lottovoittaja, perijä tai muuten rikastunut. Siksi olisi viisaampaa ostaa kohtuuhintainen mutta laadukas takki ja laittaa loput säästöön. Mutta se status ja teeskentely.
No en nyt tiedä onko se niin tuhlaamista. Jos takkia käyttää vaikka 10 vuotta niin se maksaa 100e/talvi. Jos ostaa halvemman, vaikka 300 euron takin joka kestää viisi vuotta, niin maksaa 60 e vuosi. Sadanviidenkympinkin takki maksaa viiden vuoden käytössä 30e vuodessa ja tosiasiassa noita halvempia takkeja tulee monesti ostettua sitten monta. Tonnin maksavasta takista voi ihan reklamoidakin, jos se ei kestä ja toimi niin kauan kuin pitäisi. Tietysti eri asia, jos kyllästyy jossain vaiheessa kalliiseen takkiinsa tai se menee muodista kokonaan...
Miksi oletat että 300 takki kestää 5 vuotta ja Canada Goose 10 vuotta? Todella laadukkaita ja lämpimiä takkeja saa jo parilla sadalla. Älä nyt viitsi esittää että kuvailemasi asia vaatii tonnin takkia.
Mulla on toinenkin talvitakki jonka ostin alesta vuosia sitten 70 kympillä. Ihan hyvä vieläkin, mutta lihasmassa on sen verran enemmän että vaati isompaa kokoa.
Se varakkuus ei tuhlailemalla yleensä kerry. Epäilemättä CG on hyvä takki, mutta onhan siinä merkkilisää muutama huntti. Oikeasti joka toisella vastaantulijalla on ainakin PK-seudulla, alueella jossa kuulemma keskimäärin pieni nettovarallisuus. Liekö ihan uusi kansallispuku, tuntuu siltä. Ymmärtäisin paremmin jos asuttaisiin jossakin pohjoisella napapiirillä, mutta silloinkin olisi muita vaihtoehtoja.
Toki jos haluaa itselle uskotella että pakko olla tonnin takki että tarkenee ja saa riittävästi kunnioitusta, niin mikäs siinä. Uskossa on hyvä elää.
Sellaiset ihmiset, jotka tykkäävät katsoa videoita, joissa kojootti kituu jalkaraudoissa.
Itseäni hävettäisi kulkea Canada Goose päällä. Mulle tulee CG:n takeista väistämättä mieleen pinnallinen ihminen, joka ei välitä eläinten oikeuksista vaan ainoastaan takin merkistä ja sen luomasta varakkuuden vaikutelmasta.
Säänkestäviä ja lämpimiä takkeja kun saa muiltakin merkeiltä useita satasia halvemmalla. Etenkin retkeilyyn ja muuhun luonnossa liikkumiseen erikoistuneet merkit myyvät todella laadukkaita talvitakkeja, joiden käyttöikä on pitkä, tekniset ominaisuudet huippuluokkaa ja hinnat yleensä 200-500 € luokkaa. Kyllä mä ennemmin sellaiseen satsaisin, jos olisi useampi satanen talvitakkiin käytettävissä.
Moukkamaiset nousukkaat.
Eläintenvihaajat. Mene PETA:n sivuille katsomaan, mitä Canada Goose oikein tekee.
Vierailija kirjoitti:
Se on Famous Grouse, ei Goose. Vain mammapalstalla voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä.
CG:llä on muuten ns. elinikäinen takuu.
Kisuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertookin kaiken käyttäjistä, mitä he tavoittelevat. Joka toisella vastaantulijalla on. Vähän sama asia kui nuo tonnin iphonet, pitää vaan päästä näyttämään muille. 90 % noiden takkien ostajista joutuvat säästämään pitkään että saa moisen hankittua.
Minulla ei ole, vaikka varaa olisikin. Yleensä tahtoo olla niin, että ne varakkaat mieluummin säästävät kuin tuhlaavat tonnin takkeihin niitä varojaan, jos ei ole lottovoittaja, perijä tai muuten rikastunut. Siksi olisi viisaampaa ostaa kohtuuhintainen mutta laadukas takki ja laittaa loput säästöön. Mutta se status ja teeskentely.
Taitaa tämä sinun viestisi enemmän kertoa sinusta kuin minusta. Itselläni on sekä tuota takki että iPhone ja voin vakuuttaa, ettei niissä ole viimeiset rahat eikä kovasti kiinnosta muiden mielipiteet jostain takista. Hölmö tuo viestisi. Ehkä se on vain takki ja ostajalla on ollut siihen rahaa?
No jos näin on niin oikeassa olet. Itse vaan ostan mieluummin hyvän hinta-laatusuhteen tarvaroita ja laitan loput säästöön kasvamaan. Katson ensin itse laadun (kokeilemalla ja/tai arvosteluja lukemalla) merkistä viis ja sitten vasta hinta. Ei ole ollut lähellekään tarvetta maksaa moisia hintoja mistään takista jotta saa saman laadun. Kallein takki mulla on n. 500 € nahkatakki, halvemmalla en haluamaani löytänyt. Puhelimeksi taas riittää melkein mikä vaan pska, jonka voi korvata uudella pienellä vaivalla. Valitettavan kauan nuokin kestää.
Kisuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Famous Grouse, ei Goose. Vain mammapalstalla voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä.
CG:llä on muuten ns. elinikäinen takuu.
Mitäpä sillä elinikäisellä takuulla tekee kun nämä ostavat heti uuden takin kun trendit vaihtuvat. Eli pari vuotta, niin CG takit alkavat hävitä katukuvasta ja ovat korvaantuneet ehkä jollain uudella parin tonnin takilla. Ja sama virsi, "no laadusta pakko maksaa" tms. bullshit :)
Monet ovat ostaneet feikki-Canada Goose-takin netistä. Tullut suoraan Kiinasta. Siinä on kananhöyheniä täytteenä ja tehtaan naapurista pihistetyn koiran karva hupun reunuksena.
Vierailija kirjoitti:
Kisuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tämä sinun viestisi enemmän kertoa sinusta kuin minusta. Itselläni on sekä tuota takki että iPhone ja voin vakuuttaa, ettei niissä ole viimeiset rahat eikä kovasti kiinnosta muiden mielipiteet jostain takista. Hölmö tuo viestisi. Ehkä se on vain takki ja ostajalla on ollut siihen rahaa?
No jos näin on niin oikeassa olet. Itse vaan ostan mieluummin hyvän hinta-laatusuhteen tarvaroita ja laitan loput säästöön kasvamaan. Katson ensin itse laadun (kokeilemalla ja/tai arvosteluja lukemalla) merkistä viis ja sitten vasta hinta. Ei ole ollut lähellekään tarvetta maksaa moisia hintoja mistään takista jotta saa saman laadun. Kallein takki mulla on n. 500 € nahkatakki, halvemmalla en haluamaani löytänyt. Puhelimeksi taas riittää melkein mikä vaan pska, jonka voi korvata uudella pienellä vaivalla. Valitettavan kauan nuokin kestää.
Heh, meinaatkos, että GC-takki periytyy isältä pojalle ja äidiltä tyttärelle? Kyllä se muoti vaihtuu sen verta tiuhaan nykyään, että maksoi talvitakki 200 eukkoo tai 1000 eukkoo, se näyttää tasan yhtä passeelta ja nuhjuselta viiden vuoden jälkeen...
Paras takki ikinä! Itselläni on ollut 6 vuotta sama takki, uutta takkia en ole ostanut koko aikana. Kuin uusi ja ikinä ei ole kylmä.
Varakkaat. Ei muilla ole varaa ostella mitään 800-1000€ maksavia takkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kyyninen ja kateellinen ihminen. Minulla ei ole Canada Goosen takkia, koska en ole valmis satsaamaan niin paljon rahaa takkiin. Minulle takki ei yksinkertaisesti ole niin tärkeä. Olen ihan keskituloinen ihminen, eli varaa takkiin olisi, mutta se olisi satsaus.
Itselläni on sitten monia muita asioita joihin olen valmis satsaamaan enemmän rahaa kuin joku toinen. Olen vähän sitä mieltä että ihmisillä on erilaiset prioriteetit ja sen mukaan jakautuu sitten rahankäyttökin. En siis ajattele että Canada Goosen takin käyttäjä olisi välttämättä erityisen rikas tai että hän haluaisi "näyttää jollekin", vaan että hän pitää lämpimästä ja laadukkaasta merkkitakista ja on valmis panostamaan juuri siihen. Luulen että näin suurin osa ihmisistä toimii.
Ne ihmiset, jotka haluavat kyseisen takin hankkia. Kuka takin näön vuoksi, kuka lämpimyyden vuoksi.
Hyvä, kun ihmisillä on mahdollisuus ostaa oman mielensä mukaisia vaatteita eikä tarvitse kysellä mammapalstalaisilta ostamisiinsa lupaa.