Millainen henkilö on tyypillinen provojen kirjoittaja tällä palstalla?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Just nämä, jotka kirjoittaa verbin lauseen loppuun, esm. "ehkä vähän yksinäinen olen". Mikä kumman tapa nykyään. Tekee yksinkertaisen vaikutuksen.
Vaikutuksen?
Uskon että on kysymys vallasta. Mies ei käy töissä, tanssii sossun pillin mukaan, rahaa ei ole mihinkään. Olento täysin ilman valtaa ja valtatyhjiötä sitten täytetään näin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että on kysymys vallasta. Mies ei käy töissä, tanssii sossun pillin mukaan, rahaa ei ole mihinkään. Olento täysin ilman valtaa ja valtatyhjiötä sitten täytetään näin.
Tällainen kuva on ollut tarkoitus luoda!
Vierailija kirjoitti:
Jokanen näkee nää omalla tavallaan bruttona n. 40k euroa vuodessa, valtaa ei ole, muuten menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kuva on ollut tarkoitus luoda!
Nice try, bro...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika erikoisen luonteen vaatii että tuntee olonsa viihdytetyksi tai on hauskaa jos ärsyttää tai loukkaa jotakuta. Olisi kiintoisaa tietää minkälainen kyseinen ihminen on netin ulkopuolella.
Minä luulen, että hän lähinnä testailee ihmisten reagointia muihin tarkoituksiin (kirjoittamiseen). Vain kokeilemalla tietää ja oppii, vaikka se olisi kuinka ”hullua”. Täällä se on helpointa.
Provoaminen on minusta helppoa. Olen itse harrastanut vain sitä siinä muodossa että haluan keskustelua, koska yleensä siististi ja järkevästi perustellulla aloituksella sitä ei saa. Pitää esittää tyhmää ja jättää keskustelu auki. Ihmiset yleisesti ottaen haluavat päteä tai vastailla helppoihin kysymyksiin, koska siten voivat tuntea olonsa fiksuksi. Ja toisekseen aika moni tietää yleisen mielipiteen, joten ristiriitaisen mielipiteen ja aloituksen teko on helppoa. Lieskat lyövät jo ennenkuin ehtii kissaa sanoa. En sinänsä ymmärrä miten jonkun tarvitsee tutkia ihmisten reagointia kun se on noin ilmeistä mistä narusta kannattaa vetää.
Rentona jätkänä netissä esiintyvä. Kumminkin vartalo jäykkänä ja suu tiukkana viivana, äärimmäisen keskittyneenä hakee kestohatutukseensa helpotusta. Naurukin on kireää käkätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika erikoisen luonteen vaatii että tuntee olonsa viihdytetyksi tai on hauskaa jos ärsyttää tai loukkaa jotakuta. Olisi kiintoisaa tietää minkälainen kyseinen ihminen on netin ulkopuolella.
Minä luulen, että hän lähinnä testailee ihmisten reagointia muihin tarkoituksiin (kirjoittamiseen). Vain kokeilemalla tietää ja oppii, vaikka se olisi kuinka ”hullua”. Täällä se on helpointa.
Provoaminen on minusta helppoa. Olen itse harrastanut vain sitä siinä muodossa että haluan keskustelua, koska yleensä siististi ja järkevästi perustellulla aloituksella sitä ei saa. Pitää esittää tyhmää ja jättää keskustelu auki. Ihmiset yleisesti ottaen haluavat päteä tai vastailla helppoihin kysymyksiin, koska siten voivat tuntea olonsa fiksuksi. Ja toisekseen aika moni tietää yleisen mielipiteen, joten ristiriitaisen mielipiteen ja aloituksen teko on helppoa. Lieskat lyövät jo ennenkuin ehtii kissaa sanoa. En sinänsä ymmärrä miten jonkun tarvitsee tutkia ihmisten reagointia kun se on noin ilmeistä mistä narusta kannattaa vetää.
Koska tarvitaan tunnereaktio ja myös sanamuoto - mieluiten useita ja erilaisilta persoonilta. Siksi. Hahmoihin.
Tyhmä ihminen joka yrittää olla nokkela.
Mammoilla on vähän vissiin pipo kireällä näitten trollailijoiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä ovat ”mammoja”, niin setämiehet kuin jonnetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mutta pahimmat "mammat" ottaa silti nämä jutut ihan vakavissaan tosissaan heti ollaan sydän syrjällään suurinpiirtein, onneksi täällä on niitäkin kelle mahtuu vähän huumoria ja osaa olla vinkumatta, jokasella kun on oikeus olla sellanen kun on ja antaa oma mielipiteensä.
Olen tehnyt monta suosittua trolliketjua. 45-vuotias vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mutta pahimmat "mammat" ottaa silti nämä jutut ihan vakavissaan tosissaan heti ollaan sydän syrjällään suurinpiirtein, onneksi täällä on niitäkin kelle mahtuu vähän huumoria ja osaa olla vinkumatta, jokasella kun on oikeus olla sellanen kun on ja antaa oma mielipiteensä.
Ehkä ongelma on siinä että osalle meistä tämä on ainoa sosiaalinen kanava ja paikka ilmaista itseä. Mutta sekin sitten lyödään leikiksi, ilkutaan ja pelleillään sellaisen ihmisen taholta, jolla on varaa lähteä pois oikeiden ihmissuhteiden pariin.
Ahdistunut, pettynyt, masentunut, katkera... Tai sitten ihan vaan tylsistynyt joka saa hupia trollaamalla. Vatutusta on hyvä purkaa tänne. Mitä taitavampi trollaaja, sen aidomman oloisia aloituksia tekee.. Sellaisia joita ei kukaan melkeen uskoisi provoiksi tai sitten vaan tylsyyttään keksii tarinoita muka omasta elämästään. Joskus toki ihan pellejäkin juttuja. Ketä se nyt edes kiinnostaa?
Terveisin rölli joka ei ole kirjoittanut lähes mitään aitoa tänne.
Olen sitä mieltä että suuri osa näistä kirjotuksista täällä on väritettyjä ja suorastaan p#askanjauhantaa
Just. Osui ja upposi, tuli todistettua - ehkä vähän yksinkertainen olen - kirjoittajille :D