Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua itkettää!!! Olen YH

Vierailija
13.05.2006 |

ex-mieheni ei osta minulle äitienpäivälahjaa, olen itkenyt sitä jo neljä päivää.

Joudun viettämään huomisen kaksin pienen lapseni kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä vietän äitienpäivän huomenna yksin, lapset ovat isällään.

t. yh kera kahden lapsen

Vierailija
2/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vasta puolivuotias tytär ja eka äitienpäivän hänen kanssaan, exästä ei ole kuulunut 4 päivään mitään, muutti omaan osoitteeseensa pari viikkoa sitten.

tunnen syvää vihaa häntä kohtaan.

tän piti olla ihana keväinen juhla vielä kuukausi sitten, nyt se on täynnä itkua ja hammastenkiristystä ja yksinäisyyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies lähti kavereiden kanssa golfaamaan pitkäksi viikonlopuksi :/

Vierailija
4/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää katkeroituko! Se ei ole hyväksi perheellenne!

Äitienpäivä tuo esiin kaikki tämmöisen pahan mielen. Ylihuomenna kaikki on valoisampaa!

*halaus*

Vierailija
5/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää äitienpäivistä. Toinen lapsistani on isällään aina äitienpäivät ja toinen (jota ei oma isä tapaa milloinkaan) on vielä niin pieni ettei paljon ymmärrä. Meillä äitienpäivä ei ole mitenkään poikkeava muista sunnuntaipäivistä. Olishan se ihanaa jos sais sillon jotain hemmottelua osakseen tai vastaavaa, mutta ei. Ehkä sitten saan aamukahvit sänkyyni kun nuorimmaiseni osaa sen keittää..eli noin kymmenen vuoden päästä kait.

Vierailija
6/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. mielestäni onnellinen liitto päätty tähän shokkieroon. Pahalta tuntui.

Nyt vietän onnellisena äitienpäivää. Lapsi on tehnyt koulussa ja kerhossa lahjat jotka saan keksien ja limpparin kera aamulla sänkyyn :) Päivällä mennään katsomaan mummia. Lisäksi ostan aina itselleni jotain kivaa äitienpäivälahjaksi ;) Tsemppiä!

Vierailija
7/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää juhlapyhät aina vähän ahdistaa, mutta maanantaina se on taas sitten ohi :)

Vierailija
8/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole ketään. Eikä kaikkien miehet edes ymmärrä muistaa vaimoaan äitienpäivänä, makaavat vain passattavana.

Vierailija
9/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että se lapsi on se, jonka takia sitä koko äitienpäivää vietetään. Ei minkään ukon ostamien lahjojen...

Samanlainen päivä kai se huominen on, ku mikä tahansa. Älkää nyt tehkö elämästä yhtään vaikeempaa, ku se on.

-yh myöskin

Vierailija
10/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuh, ihmettele itsekin miten ei ahdista tämän enempää äitienpäivä..

mun kaveri tekee kakun, joka itsekin yh, mä ostin hälle kukkia.

sisko aiko tehdä mulle ruokaa, mun eka äitenpäivä :)

Ehkä muutaman vuoden päästä saan kortin lapselta..

sitä odottaen, eräs äiti

Onnea Kaikille Yh-äideille äitienpäivänä, XXXX

Vierailija
11/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan olen minäkin pojan kanssa. Pahalta tuntuu, eihän tässä näin pitänyt käydä. Mutta sainpahan kuitenkin leivottua meille kakun, minun päivänihän se on.

Vierailija
12/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomenna kahden pienen lapsen kanssa yksin kotona. Eikä itketä yhtään. Ois kiva jos exä lähettäis tekstarin. Se ois kiva yllätys, joka tuskin toteutuu. Mitään lahjaa en siltä edes huolis, sillä kun on uusi nainen.

Ajattele, kun lapses kasvaa se tekee sulle kivan kortin ja jne.

Vierailija
13/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen äitienpäivä kahdestaan lapsen kanssa, mutta eiköhän yksi pv mene siinä missä muutkin.. Tänään leivottiin yhdessä ja aamulla herkutellaan kaksin : )

Vierailija
14/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni pienen lahjan, leivoin kakun ja lapset ovat askarrelleet jotain yllätyksiä hoitopaikassaan. Meille äitienpäivä on ollut nimenomaan mun ja lasten päivä. Varsinkin nyt, kun meillä on ollut tosi raskasta ja vaikeuksia, haluan vain olla lasteni kanssa kaikessa rauhassa. Tehdään yhdessä, mitä lapset haluaa, laiskotellaan, unohdetaan päiväksi pyykit ja tiskit... Paljon syliä ja haleja, naurua ja leikkiä...

Hyvää äitienpäivää kaikille! :)

Vierailija
15/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivä on amerikkalaisten markkinamiesten keksimä " perinnejuhla" , älä ota sitä liian vakavasti. Unohda koko juttu. Minäkin olen huomenna yksin, emmekä juuri vietä kyseistä päivää vaikka en olekaan yh. Maailmassa on muita paljon tärkeämpia asioita :)

Vierailija
16/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisimme jotenkin oman keskustelufoorumin aikaiseksi - me yh:t.

Onko täälä kukaan sellainen ketä se kiinnostaisi?

Esim. yahoo:seen tms- itse en osaa sitä perustaa, mutta sielä voisi yksityisemmin " puida" näitä yh- asioita ja ongelmia ja vaikka omilla etunimillä jos kiinnostaa.

Mielestäni me monet kaipaamme vertaistukea ja varsinkin ne jotka ovat olleet kauemmin yh:na voisivat auttaa, jos he haluavat.

Kiinnostaako ketään ja onko mukana ketään, joka voisi sen luoda

Ter. tumpelo yh

Vierailija
17/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. eroperhe. net ja siellä keskustelut, löytyy kohtalotovereita vaikka kuinka!

Vierailija
18/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin manipuloitavissa, mulla ei unnu missän ja yh olen itsekin. Ei edes kiinnosta.

Vierailija
19/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on hyvä äiti ja ihana ihminen. Mies ei välitä pojastaan, saati äidistä. Näin hänet tänään ja kyseli meidän äitienpäivästä. Itse oli pojan kanssa askarrellut mummuille lahjoja. Kuka häntä huomioi huomenna? Ei se paskapää ex-mies ainakaan.

Vierailija
20/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamasta lahjoja silloin kun oltiin yhdessäkin, enhän minä hänen äitinsä ole.

Lapset tekee koulussa kortit yms. , ne kyllä riittää!!

Kyllä sitä on jo niin aikuinen, että kestää senkin, että itse järjestää omat juhlansa. Lapsia vartenhan se on, että opetetaan heitä kunnioittamaan vanhempiaan, en kai minä siitä itke!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme