Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka saitte vauvan opiskeluaikana tai heti valmistuttuanne:

Vierailija
07.05.2006 |

Miten kauan kesti, ennen kuin asemanne työelämässä vakiintui ja saitte elämän " uomaansa" ? Itsellä esikoinen syntyi heti kun sain opinnot kasaan ja nyt vuoden jälkeen tuntuu että elämä on niin sekava vyyhti etten tiedä mistä aloittaisin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sisuunnuin sen verran että otin nelikuisen vauvan ihan kirjaimellisesti kainaloon ja kävimme yhdessä viimeistelemässä mun tutkinnon.

lapsi on nyt kans just vuoden, ja mä olen tajunnut että se oli ihan ajanhukkaa koko opiskelu, en tule ikinä tekemään ko. alan töitä. olen hakeutumassa oppisopimuskoulutukseen sille alalle, jota mun ois alunperin pitänyt mennä opiskeleen, jos olisin ollut hiukan fiksumpi :/

uskon että pääsen hommiin ensi syksynä. nyt mulla on onneksi sen oikean alan töitä kesän ajaksi pieni pätkä. eiköhän tämä tästä lähde käynnistymään..

Vierailija
2/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi vaiheessa, jossa opinnoista puuttui gradu (tai tarkemmin sanottuna kaksi kolmasosaa gradusta). Synnytyksen jälkeen pysyin erossa graduprojektista n. 8 kk, minkä jälkeen käynnistelin sitä hiljalleen ja lopulta tein gradun loppuun puolipäiväisesti parissa kuukaudessa, kun vauva oli 11 - 13 kk. Sain alaa vastaavan osa-aikatyön samoihin aikoihin. Olin sitten tuossa työssä, kunnes siirryin kokopäiväiseksi samaan paikkaan puoli vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun ensi kuussa, ja kesän (elokuun loppuun asti) ehdin työskennellä oman alan töiden parissa. Lulen, että sopimustani olisi kyllä jatkettu elokuun jälkeen ilman raskautta.

Vielä en siis ole töissä kertonut raskaudesta, mutta olen jokseenkin varma, että jatkoa ei tipu. Olen samanlaisia ajatuksia miettinyt kuin ap:kin. Töiden suhteen ei siis paras mahdollinen ajankohta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme