Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minun luonteen on voinut muuttua aivan päinvastaiseksi?

Vierailija
02.01.2019 |

Ikää kohta 40 ja tajusin että minähän olen aivan erillainen kuin ennen. Toki ymmärrän että ikääntyessä muuttuu, mutta että näin paljon.
Esim. Ennen olin sosiaalinen ja kiinnostunut toisista. Nyt minua ei voisi vähempää kiinnostaa tutustua uusiin ihmisiin taikka ees pitää yhteyttä vanhoihin tuttuihin.
Jokunen vuosi sitten surin paljon kun huomasin kaveriporukoitteni viettävän iltaa ja minua ei kutsuttu. Nyt jos kutsutaan en edes halua lähteä. Viihdyn parhaiten omiasa oloissani.
Perhettä on ja lapsieni kanssa viihdyn kyllä. Miehen en niinkään. Mutta kyllä se on parasta jos joskus harvoin saan vaan yksin olla kotona ja nauttia täysin hiljaisuudesta.

Kohtalotovereita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuosta itseäni mutta erona vain se, että en ole muuttunut vaan nyt pystyn ja uskallan kieltäytyä ja viettää itselleni sopivaa elämää. Nuorempana kuvitelmat siitä, minkälaisen elämäni pitäisi olla, painostivat tekemään ratkaisuja, jotka olivat luonteelleni vieraita. En ole koskaan ollut mikään social butterfly, mutta en osannut kuvitella viihtyväni yksin, kun kaikki ajattelivat, että vain säälittävät tapaukset viettävät iltojaan yksin. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan