Miksi mies punastuu ja menee "vaikeaksi" nähdessään puolitutun naisen?
No niin arvon palstalaiset ja mieluiten miehet, nyt tarvitaan apuja.
Olen tuntenut erään ikäiseni eli nelikymppisen miehen jo jonkin aikaa työni kautta. Työskentelimme aiemmin samassa yrityksessä, mutta eri osastoilla. Teimme satunnaisesti yhdessä töitä samoissa projekteissa. Emme ole olleet siviilielämässä missään tekemisissä. Kaikki työkuviot sujuivat hyvin, omasimme samantyylisen ajattelumaailman. Sanottakoon vielä että sekä minä että tuo mies olemme naimisissa ja perheellisiä. Meillä ei ole ollut koskaan mitään vipinää tietääkseni, mutta mies on kyllä tosi komea ja jos olisimme sinkkuja niin pyytäisin treffeille.
Vaihdoin jokin aika sitten työpaikkaa. Tapasin tuon miehen täysin sattumalta juna-asemalla, kun olin lähdössä työmatkalle. Ilmeisesti hänkin oli lähdössä työmatkalle, hän oli siellä yksin. Huomatessani miehen asemalla moikkasin häntä tuttavallisesti ja meinasin mennä kysymään kuulumisia tyyliin "mitä kuuluu, kaunis ilma tänään", mutta en tehnytkään niin. Syynä tähän oli, että kun mies huomasi minut niin hän meni kasvoiltaan tulipunaiseksi ja alkoi katselemaan kengänkärkiään eli meni tosi "vaikean" näköiseksi. En ymmärrä miksi? Hän ei koskaan käyttäytynyt näin ollessamme samassa työpaikassa.
Kun olimme töissä samassa firmassa yhteistyömme sujui kitkattomasti ja kävimme monesti myös samalla porukalla lounaalla sekä firman juhlissa. En tietääkseni ole suututtanut häntä mitenkään, joten sekään ei selitä hänen erikoista käytöstään asemalla.
Miksi mies käyttäytyi asemalla erikoisesti? Punastui ja ei tiennyt mihin katsoisi, pyrki katsomaan miusta poispäin. Mitä mieltä olette?
Kommentit (32)
Hän ei ollu juttelutuulella eikä halunnu jutella - varsinkaan sun kanssas. Ja on varattu.
Käyttäydyn noin aina kun yllättäen törmään johonkin tuttuun.. Socially awkward.
Totta kai mies on ollut salaa umpirakastunut sinuun! Nyt aloitatte ihanan ja salaisen salasuhteen. Vai minkä vastauksen halusit itsetuntoa kohottaaksesi?
Aika moni kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta tai jännittää. Punastelu on näkyvin oire, ja helposti väärin tulkittu. Ehkä hän halusi olla yksin ja kiusaantui huomiostasi.
Ilman muuta hän on sinuun tulisesti ja palavasti rakastunut. Ymmärrän, mulle käy samoin itselleni usein. Mutta eipä siinä mitään, tunteet tulee ja menee mutta aviomies pysyy <3
Miestä hävetti olla seurassasi. Ei sitä voi ymmärtää kaikkien ihmisten järjenjuoksua. Älä vaivaa itseäsi asialla.
Tuo on kurjaa.
Hän ehkä ajatteli jotain tuhmaa ja säikähti sitten näitä vahvoja viettejään?
Mä käyttäydyn aina noin kun tapaan yllättäen vanhan tutun. Kun on rauhassa omien ajatustensa kanssa ja yhtäkkiä joku haluaa tulla seuraan tai moikkailemaan, niin se vaan tuntuu niin epämiellyttävältä. Olen aina kauhean vaivautunut ja punastelen ja toivon, että jättäisipä jo rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mies on ollut salaa umpirakastunut sinuun! Nyt aloitatte ihanan ja salaisen salasuhteen. Vai minkä vastauksen halusit itsetuntoa kohottaaksesi?
Näin minäkin päättelin. Mies oli salaa haaveillut ap:sta, kuvitellut heidän kiihkeitä lemmenleikkejään ja nähnyt ap:sta jopa tuhmia unia. Nyt hän oli järjstekemällä järjestellyt tapaamisen, mutta ap tyhmä ei asiaa tajua. Nyt ap soitat sille miehelle, järjestätte salatreffit ja nusaatte tuntikausia! Oi, olisi se ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Miehiä pyydettiin vastaamaan ja kun vastasin niin annetaan alapeukkua? Ennen kuulumatonta.
Jos punastuisin jonkun naisen edessä niin johtuisi siitä että on seksuaalista vetoa ja mielikuvituksessa olisi jo käyty asentojakin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Jep.. aika kehno aloitus ja odotettavasti vain tietynlaisetvä vastaukset kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
"Salaisen salasuhteen" 🤣
Ap:han nyt ihan selvästi joko provoaa tai esittää, ettei itse muka epäilisi miehen olevan ihastunut.
Ap, sulla on mies. Mieti hetki, miltä tuntuisi, jos oma miehesi käyttäytyisi kuin sinä nyt ja pohtisi jonkun duunikaverin punastelua netissä. Tuntuisko kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä pyydettiin vastaamaan ja kun vastasin niin annetaan alapeukkua? Ennen kuulumatonta.
Jos punastuisin jonkun naisen edessä niin johtuisi siitä että on seksuaalista vetoa ja mielikuvituksessa olisi jo käyty asentojakin läpi.
No tätä vaihtoehtoa minäkin ajattelin ensin. Mutta kuten sanoin, meillä ei ole ollut tuon miehen kanssa koskaan mitään "peliä" silloin kun olimme samassa työpaikassa. Mielestäni olimme ihan tavallisia työkavereita. Mutta mistäs minä tiedän mitä tuolla miehellä on liikkunut mielessään...
Ja en tosiaankaan kaipaa tuolta mieheltä mitään salasuhdetta. Olisin vain halunnut moikata häntä asemalla kuten ketä tahansa tuttavaani. Mutta koska mies meni niin punaiseksi kasvoiltaan ja vaikeaksi olemukseltaan niin sanoin hänelle vain "moi" ja jatkoin matkaani. Pahin pelkoni oli ehkä se, että mies on jostain suuttunut minulle, mutta en keksi mistä hän olisi suuttunut.
-AP
Jos punastuminen on joku rakastumisen merkki, niin mä olen ihan mahdottoman kova rakastumaan ja rakastun sitten naisiin ja miehiin koko ajan.
Voi hemmetti, nyt kun aloin miettimään, niin mitähän musta oikein ajatellaan ja juoruillaan 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Salaisen salasuhteen" 🤣
Ap:han nyt ihan selvästi joko provoaa tai esittää, ettei itse muka epäilisi miehen olevan ihastunut.
Sinähän se oikea Sherlock olet! Myötähäpeä iski...
Vierailija kirjoitti:
Jos punastuminen on joku rakastumisen merkki, niin mä olen ihan mahdottoman kova rakastumaan ja rakastun sitten naisiin ja miehiin koko ajan.
Voi hemmetti, nyt kun aloin miettimään, niin mitähän musta oikein ajatellaan ja juoruillaan 😳
Täällä toinen. Kamalaa. Olen naimisissa ja kolmen teinin äiti, mitähän minusta nyt ajatellaan kun hehkutan milloin kenenkin edessä...
Ujo.