S-Etukortti Visa Credit/Debit kortin saamisen ehdot?
Voiko 18 vuotta täyttänyt lukiolainen saada S-Etukortti Visa Credit/Debit kortin, jos on asiakasomistajajäsen, vaikka ei olisi säännöllisiä tuloja?
Mietin ostavani lapselle lahajaksi osuuskaupan jäsenyyden. Luottokortti olisi aika suuri boonusetu nettiostoksia varten.
Kommentit (7)
Mun poika sai creditin kun oli siellä kesätöissä. Yhä edelleen on Visa toiminnassa, vaikka lukiolainen onkin.
Minä en saanut luottokorttia vaikka on säännölliset tulot, ainoa velka pieni opintolaina ja puhtaat luottotiedot. Mitään perusteluita ei päätökselle annettu. Alinta luottorajaa hain.
Harmittaa todella koska haluaisin keskittää kaiken s-pankkiin, mutta tuo luottokortin saaminen on kynnyskysymys. Toiseen pankkiin sain.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä creditiä saa vaikka olisi säännölliset tulot, jos ne tulot menee johonkin muuhun pankkiin.
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä creditiä saa vaikka olisi säännölliset tulot, jos ne tulot menee johonkin muuhun pankkiin.
Saahan. Minulla on ollut aina depit/credit kortti s-pankissa, niin pitkään kuin se on ollut olemassa, mutta koskaan pankkiin ei ole mennyt muita tuloja kuin s-boonukset. Luottorajaa nostaessa on kyllä pyydetty selvitys tuloista.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika sai creditin kun oli siellä kesätöissä. Yhä edelleen on Visa toiminnassa, vaikka lukiolainen onkin.
Siis eihän mikään pankki voi ottaa myönnettyö korttia pois, jos ei riko kortin käyttöehtoja. Tarkastus tehdään korttia myöntäessä ja jos tilanne muuttuu, niin ei niitä kortteja oteta tietenkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan. Minulla on ollut aina depit/credit kortti s-pankissa, niin pitkään kuin se on ollut olemassa, mutta koskaan pankkiin ei ole mennyt muita tuloja kuin s-boonukset. Luottorajaa nostaessa on kyllä pyydetty selvitys tuloista.
Siis 13 vuotta. Siinä ajassa ehtii moni pankin käytäntö ja linjaus muuttua.