Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bootylicious

Vierailija
02.01.2019 |

Oi epäonnea, kun blogissa pääsee "jostain syystä" tarkastamattomat kommentit läpi. Saanen epäillä. Taas yksi hyvä syy maata itkien sohvalla ja uhriutua.

Millähän salanimellä nää keskustelut saataisiin pysymään täällä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video ensireaktiosta testiä tehdessä🙄 Kuka vielä kolmen vuoden jälkeen jaksaa videoida testiä tehdessä...

Vierailija
2/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video ensireaktiosta testiä tehdessä🙄 Kuka vielä kolmen vuoden jälkeen jaksaa videoida testiä tehdessä...

Eihän se jaksanutkaan kuin vasta häiden jälkeen muutaman kuukauden. Go figure 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt kahdessa poistetussa ketjussa yrittänyt saada selville että mitkä on ne 20 asteessa pestävät housut? :D

Vierailija
4/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis "täähän ei ollu se alkuperäinen reaktio" (tai jotain semmosta) vaan hän sitten heti kaivoi puhelimen esiin.

No helkkari... sehän on jo monta kertaa ollut kemiallisesti raskaana nikn siltikö edelleen märisee ja hihkuu "mä oon raskaana. Mä oon OIKEESTI raskaana".

Mistä se nyt tiesi että on oikeesti?

Vierailija
5/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yrittämisen alusta mennytkään kuin reipas puoli vuotta kun "kolme vuotta yritetty" vauva sai alkunsa. Ihan normaalissa ajassa raskautui..

Vierailija
6/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis "täähän ei ollu se alkuperäinen reaktio" (tai jotain semmosta) vaan hän sitten heti kaivoi puhelimen esiin.

No helkkari... sehän on jo monta kertaa ollut kemiallisesti raskaana nikn siltikö edelleen märisee ja hihkuu "mä oon raskaana. Mä oon OIKEESTI raskaana".

Mistä se nyt tiesi että on oikeesti?

Ehkä se ties et ne aikasemmat plussat oli testattu liian aikasin ja johtui ovitrellesta? 😄

Vierailija
7/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt pukkaa postausta.

Vierailija
8/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrasta:

"Olen tavallaan iloinen, että Topias on töissä ja menen yksin, koska jos kaikki ei ole hyvin, haluan itse kertoa sen."

Mitä tämä tarkoittaa? Kertoa kelle?

Vierailija
9/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topiakselle kertoa itse.

Vierailija
10/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte?

Vierailija
11/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikallahan sitten käy rakenneultrat jne yksin jos haluaa ITSE miehelle kertoa jos jokin on pielessä, lääkäri ei kelpaa 🤔

Vierailija
12/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykynaisten täytyy tehdä kauhea show raskaanaolemisesta? Raskaustestejä tehdään kourallinen, joka hetki ollaan joka solulla kamalan raskaana ja joka ikinen nenään leijaillut haju dokumentoidaan sosiaaliseen mediaan? Kun sykkeet alkaa kuulua, kotona kuunnellaan sykkeet monta kertaa joka päivä ja sitten ollaan paniikissa kun sykkeiden laatu muuttuu yhtenä päivänä erilaiseksi kuin se oli viisi päivää sitten klo.13.02 eiku 13.09 mittauksessa vaikka muuten se on normaali.

Miksi raskaanaolemisestakin on tehty suorittamista? Kenestäkö nyt puhun? No kaikista teistä suorittajista.

Toivon vaan, että te ehtisitte myös nauttia raskaudestanne sen kaiken suorittamisen sijaan. Silloin sekä sinä että vauva voitte hyvin! Riskiraskaus on asia erikseen, mutta sitä seurataan myös neuvolan ja muiden tahohen osalta tarkasti ja niin pitääkin olla.

Vierailija
13/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas poistunut kommentteja. Eikä niissä ollut edes mitään pahaa...

Vierailija
14/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

http s://yli lauta.org/aihevapaa/92786724#no92786724

Tulkaa tänne.

Vierailija
15/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http s://yli lauta.org/aihevapaa/92786724#no92786724

Tulkaa tänne.

Hallelujah! Kiitos😂

Vierailija
16/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki jotenkin huonoa guugeloida Bootylicious Vauva 😂 joo ehkä aika siirtyä toisaalle juttelemaan, taas poistuu ihan tylsiäkin kommentteja.

Vierailija
17/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä hiljaista, kaikki vissiin siirtyny muualle