Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V..uttaakko turhaan?

Vierailija
13.05.2006 |

Mieheni on surkea lahjojen ostaja. 7 vuotta ollaan tunnettu joista 5 oltu naimisissa. Yhtään henkilökohtaista lahjaa en ole saanut. Joskus jonkun aaltomaljan etc. mutta ei mitään henkilökohtaista.

Äitienpäiväksi uumoilin, että saan ehkä kukkia ja kenties ruuan/kakun. OLenhan kaksi lasta hänelle tehnyt joista toisen vasta äskettäin. Koruista olen vain uneksinut. Edes vihkisormusta en ole saanut, vaan nekin minä hankin silloin koska olis töissä ja hän ei.

Äsken ukko sanoi, että en muuten saanut sitten hankituksi sinulle kukkia huomiseksi ja kyseli olenko suunitellut kakkua tms. Minulta meinasi itku päästä. Turha siis olettaa että hän minua mitenkään siis huomenna muistaisi. Lapset ovat niin pieniä, että eivät osaa vielä kortteja väsätä.

Olenko tyhmä kun tästä vedän herneen nenään vai pitäisikö minun näyttää hänelle miytöä mieltä olen.?Tunnen itseni täysin arvottomaksi/itsestäänselvyydeksi hänelle. Minä kun olen aina häntä muistanut kakulla lahjalla etc.

Onko muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan myös jotain pientä mieheltäni, mutta huono rahatilanne joten en kuuta taivaalta odota

Vierailija
2/5 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on auttanut se kun olen monta kertaa kertonut että ei lahjan tarvitse välttämättä kallis olla mutta olisi kiva jos siinä olisi jokin ajatus takana. Mies yllätti pari viikkoa sitten kun olin ollut vähän masentunut ym niin mies tuli gerberan kanssa töistä kotiin ja toivotti iloisepaa kevättä ihanan halin kera. Meillä oli hääkukkina gerberoita :) Kyllä ne oppii mutta pitää vaan nätisti muistuttaa kuinka pieni muistaminen näkyy postitiivisesti mm siellä makuukammarin puolella ;) Sen vihjeen ne yleensä ymmärtää parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos samalla sovitaan että mies huolehtii myös itse omista muistamisistaan tulevina isänpäivinä ja synttäreinä.

Vierailija
4/5 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ajatellen tapana toetty on että lahjat ja muistamiset hoitaa joku muu kuin sankari itse. sano sekin miehelle.

Vierailija
5/5 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi, aikooko hän viedä perheen äitienpäivälounaalle ravintolaan tai kahvilaan kakulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi