Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin netissä ihanan miehen -Kaikki kuitenkin kääntyi päälaelleen

Vierailija
02.01.2019 |

Tutustuin netissä tummaan, komeaan , mukavaan ja huumorintajuiseen mieheen, joka vaikutti luotettavalta.Juttelimme, pitkään ja kaikki jutut ja huumorintaju osui yksiin. Emme olisi millään malttaneet lopettaa keskustelua ja monta kertaa sanoimme toisillemme, että ” En olisi ikinä uskonut tapaavani noin täydellistä ihanaa ihmistä”
Noin viikko tämän jälkeen mies pyysi, että vaihtsisimme kuvia. Lähetin ensin omani ja sitten mies lähetti komean kuvan itsestään ja olin ihan fiiliksissä. Pian kaikki kääntyi aivan toisin. Kysyin, miltä kuvani vaikuttaa, mutta vastaus kesti. Noin puoli tuntia kysymystäni mies kirjoitti tähän tyyliin ” hmm, en haluaisi olla töykeä, mutta valitettavasti et taida olla ulkoisesti mun makuun” kysyin sitten, että miksi en. Mies vastasi : ” No mä en hirveästi välitä tummista hiuksista enkä isopovisista naisista” laitoin miehelle pettymyksessäni ” jaa” ” en tiennyt että ulkonäkö menee kaiken edelle” mies laittoi ” Eihän se nyt niin ole, mutta pitäähän ulkonäöllisesti jollain tapaa miellyttää toista. Suutuin hiukan ja vastasin ” Etsi sitten joku parempi, kun olet itse niin täydellinen” Miehestä ei kuulunut mitään koko jouluna. Tänään kysyin, että eikö jatketa enää, niin mies vastasi ” En tiedä” ” Pitää miettiä” Mies oli kokoajan paikalla, muttei kirjoittanut mitään. Klo 02.00 laittoi sitten, että ” Olen pahoillani, jos loukkasin sinua, mutta halusin olla rehellinen ja siksi pyysin vaihtamaan kuvia. En enää vastannut tuohon mitään.
Olen vieläkin pettynyt. Luulin löytäväni unelmien miehen, mutta hän ei pitänyt minusta ulkoisesti. Tuntuu, että kaikki seuranhaku on aivan toivotonta. Aina, kun luulen löytäväni hyvän tyypin, niin kaikki kaatuu ulkonäköön .
En ole mikään kaunis, mutta en nyt ihan rumaakaan. Olen normaalipainoinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaalipainoinen" on naisten tapa sanoa että on 10-20kg liikaa massaa. Olen näitä "normaalipainoisia" tavannut useamman.

Viimein löysin etsimäni, mutta kyllä siihen aikaa meni.

M

Olen yleisurheilua harrastava nainen ja olen oikeasti normaalipainoinen, minkä ilmoitin myös profiilissani. Muutama mies alkoi minulta tivata, kuinka paljon minulla on ylipainoa. En yleensä jatkanut kirjoittelua tivaajien kanssa. Kun tapasin muutaman miehen, moni huokaili koko treffien ajan; "ihanaa, kun sä olet hoikka". Tuntuo, että deittailu pyöri painoni ympärillä. Miehet kuvailivat minua useimmiten joko hoikaksi tai siroksi, vaikka painan aika paljon peppu-ja reisilihasten vuoksi.

Vierailija
22/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ihan asialliseltahan tuo mies vaikutti. Eihän sitä kaikista voi olla kiinnostunut. Vähän toista kun naiset jotka eivät osaa sanoa mitään. Luvataan vaan nähdä (uudestaan tai ekaa kertaa), ja sitten feidataan tai ghostataan.

Jotkut jopa tekee niin että sanovat että ovat lähdössä kotoa ja sitten ei niitä treffipaikalla näy eikä enää vastaa viesteihin tai puheluihin. Ihan saatanasta tuollaiset naiset. Joku ihme miesviha juttu niillä päällä.

Jotkut jopa sitten myöhemmin ilmestyvät uudestaan whatsappiin ja kertovat jostain bullshit hätätilaanteesta mikä oli ja yrittävät sopia uudet treffit jotta voivat tehdä saman uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Normaalipainoinen" on naisten tapa sanoa että on 10-20kg liikaa massaa. Olen näitä "normaalipainoisia" tavannut useamman.

M

Ai kamala, onko noin todellakin. Kerron olevani normaalipainoinen ja olenkin sitä 166/60 ja kroppa on koostunut lihaksista, eikä läskistä. Kuvaa minulla ei ole profiilissani, joten ilmeisesti miehet luulevat minun olevan ylipainoinen.

Isorintaiset naiset näyttävät aina lihavilta.

Vierailija
24/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ai kamala, onko noin todellakin. Kerron olevani normaalipainoinen ja olenkin sitä 166/60 ja kroppa on koostunut lihaksista, eikä läskistä. Kuvaa minulla ei ole profiilissani, joten ilmeisesti miehet luulevat minun olevan ylipainoinen.

Tuo kuulostaa hyvältä (ja normaalipainoiselta minun mielestäni). Itse käyn myös kuntosalilla ja harrastan liikuntaa mutta en intoile liikaa senkään kanssa. En vaadi että nainen olisi aina salilla tai ettei muutamaa kiloa voisi olla ylimääräistä. Yhdessä on mukava harrastaa ja käydä vaikka lenkillä. Useasta naisesta, joita tapasin, näki ettei ole harrastettu mitään ainakaan vuosiin, ja että normaalipaino on todella joustava käsite.

M

Normaalipaino on varsin joustava käsite ihan oikeastikin. Se kattaa bmi 18,5 - 24,9 ja tuolla ylärajalla ihmisessä on jo usein löysääkin enemmän tai vähemmän. Itse olen huomannut, että monet miehet käsittävät normaalipainon hoikkuuden symboliksi ja sitten kokevat itsensä huijatuksi, jos bmi 24 omaava nainen on kehdannut totuudenmukaisesti mainita olevansa normaalipainoinen. Mies itse kun kokee että naisella on tuolloin 10-15 kiloa ylimääräistä, joten ei se voi olla normaalipainoinen.

Itsellä bmi keikkuu siinä 23 ja 24 välillä. En enää yleensä sano olevani normaalipainoinen, koska olen niin sanottuani saanut kuulla miehiltä kritiikkiä epärehellisyydestä. Suoraan sanottuna tympäisee. Jos mies haluaa hoikan naisen eikä kiinnostu minusta siksi, etten ole hoikka, niin se on ihan ok. Ei haittaa minua. Mutta jospa tällaiset miehet eivät sitten mainostaisi haluavansa _normaalipainoista_ naista, vaan sanoisivat suoraan etsivänsä nimenomaan hoikkaa. Jos mies itse kertoo haluavansa normaalipainoisen naisen, niin silloin ei pidä syyttää normaalipainoisia naisia siitä, että he ovat maininneet olevansa normaalipainoisia vaikka eivät olekaan hoikkia.

Vierailija
25/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap aika lapselliselta. Harmittaahan se tietenkin, ettei viehätä miestä ulkoisesti, mutta todella tyhmää on alkaa miehelle kiukuttelemaan asiasta. Olet nolannut itsesi. Fiksu nainen olisi todennut, että ei voi mitään ja unohtanut koko miehen sen jälkeen.

Vierailija
26/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii petiteblondia, jolla on pienet pystynisät ja suuret siniset simmut. Miehen penis täyttää naisen kokonaan ja nussiessa kourat peittävät pikkupyllyn.

Mene Jani-Petteri takaisin Nyrkki-Kyllikin seuraan!!

Vierailija
27/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii petiteblondia, jolla on pienet pystynisät ja suuret siniset simmut. Miehen penis täyttää naisen kokonaan ja nussiessa kourat peittävät pikkupyllyn.

Mene Jani-Petteri takaisin Nyrkki-Kyllikin seuraan!!

Mene sinä ihramatami jääkaapille. Suurin osa miehistä toivoo siroa ja pientä naista, harva vain valitettavasti sellaisen kanssa saa olla.

Vierailija
28/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap voi on voinut pitää kuvatonta miestä "täydellisenä" ja päinvastoin? Olette 12-vuotiaita? Liikaa romanttisia kioskikirjoja tms? 

Vierailija
29/29 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi