Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmatta kertaa naimisiin ja aina eri häävieraat ja kaaso?

Vierailija
02.01.2019 |

Huomasin, että eräs naispuolinen entinen tuttavani (josta tuli aika alussa sellaiset narsistivibat), on mennyt naimisiin kolmannen kerran. Ystävät ovat vaihtuneet joka häissä, samoin kaasot. Tuttu vaihtaa miehen aikana koko elämänsä aina, myös kaverit. Hän tapaa uusia kavereitaan työssään, ja esittää alussa todella ihanaa ja mukavaa, kunnes hyväksikäyttö paljastuu.

Itse en mennyt kaksiin ensimmäisiin häihinsäkään, koska en jostain syystä pidä tästä naisesta. Ihmettelin kutsuakin, ei tunneta hyvin.
Naisella on ollut tapana mennä naimisiin tosi pian tapaamisen jälkeen ja sitouttaa mies heti, avoliitossakin on ollut lukuisia kertoja. Kaikki hänen miehensä ovat olleet kilttejä ja kohteliaita, mutta naisen sanojen mukaan hirveitä pettäjiä. Kaikki erot ovat tapahtuneet siten, että mies karkaa vaivihkaa kotoa ja sulkee puhelimen ja vaihtaa numeron salaiseksi, ts. pakenee naista ja blokkaa somessa.
Nainen viharummuttaa ja herjaa exiään hovinsa kanssa somessa tovin, kunnes on uusi unelmamies kehissä. Usein unelmamies kuitenkin "paljastuu" naisen mukaan hakkaajaksi tai pettäjäksi. Näistä miehistä ei ole mulla koskaan tullut sellaista vibaa, tästä naisesta tosin kyllä. (olen nähnyt sen kerran hakkaavan ex-miestään nyrkillä, mies piilotteli peiton alla kauhuissaan)

Mietin vaan näistä kolmansista häistä, joissa ei ollut enää ketään vanhaa tuttua, vaan kaasona oli kaveri jonka hän on tuntenut vuoden, että onko miten yleistä ettei yhtään lapsuuden kaveria ole paikalla? Tai ei edes sisaruksia tai naisen vanhempia? Eikö tietyt ihmiset seuraa mukana läpi elämän, vai voisiko narsistilla olla niin, että kun "taika paljastuu" lähipiirille, niin lähipiiri menee vaihtoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika lailla veljeni exältä. Tosin tämä akka häipyi aina itse uuden miehen matkaan niin, että jonkun tekosyyn varjolla sai miehen pois kotoa ja sitten kävi uuden poikkikisen kanssa kantamassa omat tavaransa ilman mitään ennakkovaroitusta ulos. Mutta tosiaan kaverit vaihtuivat samaa tahtia kuin miehet ja uusin bestis (noin vuoden tai kahden ajalta joku työkaveri), joka oli niin ihku, hoiti kaason hommat (näin ainakin kolmien häiden kohdalla, joista tiedän, nykyään varmaan jo viidennen kerran naimisissa). En itse väittäisi kyseistä naista narsistiksi, mutta mielenterveysongelmaiseksi kyllä. Ja suurin syy taisi olla lapsuuden kasvuympäristö, jossa äityli oli näyttänyt aika tehokasta esimerkkiä miesten kierrätyksestä ja katoinkohtelusta.

Vierailija
2/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt kuitenkin että sinä et oikeasti tiedä asiasta mitään. Mitä tapahtuu parisuhteessa, sen tietävät vain suhteen osapuolet.

Ystäväpiirin vaihtumista selittää myös se, että läheiset helposti hylkäävät vaikeuksissa, kuten väkivaltaisen suhteen ja avioeron yhteydessä.

Oli asia miten päin tahansa, sinullehan se ei taida kuulua, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika lailla veljeni exältä. Tosin tämä akka häipyi aina itse uuden miehen matkaan niin, että jonkun tekosyyn varjolla sai miehen pois kotoa ja sitten kävi uuden poikkikisen kanssa kantamassa omat tavaransa ilman mitään ennakkovaroitusta ulos. Mutta tosiaan kaverit vaihtuivat samaa tahtia kuin miehet ja uusin bestis (noin vuoden tai kahden ajalta joku työkaveri), joka oli niin ihku, hoiti kaason hommat (näin ainakin kolmien häiden kohdalla, joista tiedän, nykyään varmaan jo viidennen kerran naimisissa). En itse väittäisi kyseistä naista narsistiksi, mutta mielenterveysongelmaiseksi kyllä. Ja suurin syy taisi olla lapsuuden kasvuympäristö, jossa äityli oli näyttänyt aika tehokasta esimerkkiä miesten kierrätyksestä ja katoinkohtelusta.

Tän naisen paras ystävätär avautui mulle kännissä siitä, miten narsistinen ja kiero tää nainen on. Kuulemma luottotiedottomana käyttää miestensä hetuja ja tilaa kaikkea paskaa. Sitten mulle tää tuttu sanoi, että hänellä oli luottokortti hävinnyt joten antoi käteisellä lastensa isälle 5000 euroa rahaa, ja pyysi maksamaan Thaimaan matkansa. Selitys oli ihan outo, ja exän haukkui pystyyn kun ei suostunut. :D Kuulemma lapset kärsivät isänsä itsekkyydestä kun eivät päässeet matkalle... Ystävättärensä paljasti, että ei sillä mitään luottokorttia voi olla kun ei ole luottotietojakaan.

Selvinpäin tämä ystävätär perui kaikki puheensa ja kertoi kärsivänsä burn outista ja siksi sekoilleensa puheissaan, ja että häihin ei mennyt kun oli nilkka nyrjähtänyt.

Aivan helkkarin outo kuvio, jonka keskiössä on tuo ihminen joka pyytää muilta outoja asioita...Kovasti sillä on ihailijoita somessa ja täydellinen elämä. Instan mukaan.

Vierailija
4/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään sama henkilö tai sitten noita eläjiä on useampia. Minun tietämäni tapaus ottaa sinne instaan sellaisia kliseisiä suudelma rannalla aurinkoa vasten / takkatuli ja viinilasi / mökkiranta ja kahvipannu-kuvia. Kuvat ja tekstit pysyy samoina mutta mies vain vaihtuu.

Vierailija
5/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oon monesti miettiny että miten ne miehet haksahtaa aina näihin naisiin, eikö se historia saa yhtään hälytyskelloja soimaan?

Vierailija
6/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuttaa lapsena tai nuorena tiheästi tai kriittisenä aikana, niin lapsuuden kavereita ei välttämättä aikuisena ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi