Pitääkö paikkansa että tälläkin hetkellä palstan ikärakenne koostuu muutaman vuoden n. parinkympin molemmin puolin olevista tytöistä ja pojista?
Kommentit (37)
N50, palstaillut jotain n. 10 v, lapset jo aikuisia.
Olen syntynyt vuonna 1933, eli täytin viime vuoden lopulla 85. Olen nainen. Kirjoittelen tänne kokemuksiani lastenkasvatuksesta, siis siitä, miten minua on aikanaan kasvatettu ja vastaavasti myös lapsista ja lapsenlapsista.
Mina olen 80v. enka kysele keneltakaan minne saan kirjoitella tai mita tehda, se hyva puoli tassa iassa on. Eika myoskaan kiinnosta mita mielta joku tuntematon minusta on.
Kyllä, oikeassa olet. Olen 52-vuotias poika.
Olen 73 v. Joku tuolla ylempänä ihmetteli, miten minun ikäiseni ovat tänne eksyneet. No minäpä kerron: teetpä lähes minkä tahansa haun googleen, ainakin pari linkkiä tuo vauva.fi:lle. Niin että sitä kautta. Ja tietääkseni täällä ei ole ikärajoja, yläikärajaa ainakaan.
Ikä on useinmiten rikkaus. Vanhempana ihmisenä ei tarvitse päteä tai tuomita. Itse olen oppinut arvostamaan näin iän myötä aitoutta, kaikessa.
N 51. Palstalla vuodesta 2000 pienin tauoin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yllättävän paljon myös vanhoja ihmisiä 60-70-vuotiaita, en tajua mistä ne on tänne eksynyt, sen enenpää kuin ne amisviiksi-jonnetkaan.
Minä olen ollut täällä 10 vuotta ja olen nyt 44v nainen, 10 vuotta sitten täällä ei ollut kuin synnytysikäisiä naisia, ei nuoria, ei vanhoja eikä miehiä.
Toisaalta, 18 vuotta sitten, kun minä tulin, täällä oli myös 50+ naisia ja miehiä. N39
N43