Minkalainen ihminen kuuntelee Hanoi Rocksia?
Kommentit (32)
Hanoi on ainaki parempi kuin nämä nykyajan vestat, jennit, eveelinat yms
Sanoitukset
Oh, the street is cold
I'm all alone
I've got some money
Don't know what to spend it on
So I take a bus
I see her face
Where did she go?
She was here just a moment ago
I've got love, love so strange
And now my life must be rearranged
So down the subway
The lights kind of make me know
What to do? Yes, they do, oh no
Kill city kills, kills me slowly
Kill city kills, breaks me down
Kill city kills, kills me now, ho no, oh no
I've got love, love so strange
And now my life must be rearranged
So down the subway
The lights kind of make me know
What to do? Yes, they do, oh no
Lauluntekijät: Andy Mccoy / Ralf Orn
Kappaleen Kill City Kills sanoitukset © Universal Music Publishing Group
Artisti: Hanoi Rocks
Albumi: Self Destruction Blues
Julkaistu: 1982
Lajityyppi: Rock
Minä ainakin kuuntelen, ikää 36 vuotta. Samoin päälle nelikymppinen amerikkalaiskollega joka on kuunnellut Hanoita kasarilta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Andy McCoy on suomen pahin huumehörhö. Onko edes saanut huumeiden käytöstä koskaan mitään rangaistuksia?
Luulin että Siltsun kärähtäminen saa ihmiset ymmärtämään miten paljon huumeita liikkuu viihdealalla.
Andy tekee kaiken avoimesti, jotkut muut taas esittää "fressiä" julkisuudessa vaikka (ties mitä) päihteitä menee paljon. Kärähtäneet (Siltsun lisäksi Reino Nordin, Mikael Gabriel, ym.) ovat vain jäävuoren huippu.
Ja _en_ihannoi tm. päihteiden käyttöä, mutta se vaan on fakta että nykyään yhä useampi käyttää, ja moni ns. "ilman ongelmia". Veikaan että Andyn avoimuus asiassa jopa estää joidenkin käytön, koska on puhunut (ja näyttänyt) myös ne nurjat puolet, vs. "kiiltokuvaihmiset" joista "kukaan ei uskoisi" ja joita moni ihannoi.
Hanoi Rock' s on inspiroinut lukuisia bändejä, on oikeasti iso bändi, varmaan tunnetuin mitä Suomesta koskaan on tullut.
Vierailija kirjoitti:
andy vois mennä töihin
Miksi? Soittaa skebaa ja maalaa taidetta paremmin, kuin 99,8% väestöstä. Ompelee myös omat keikkabyysat. Onnistuisiko sulta
Mitä sen pitäis tehdä? Olla päiväkodin tätinä?
Varmaan sellainen ihminen, joka kuuntelee sellaista musiikkia, mitä itse haluaa eikä jotain muodikasta Ellinoora-ähkimistä tai Vain Elämää -huttua.
Itse rupesin kuuntelemaan Hanoi Rocksia vuonna 1994, jolloin se oli ehkä epämuodikkain bändi, mitä maailmassa oli. Kaikki muut kulkivat kulahtaneissa flanellipaidoissaan ja kuuntelivat masentuneina Nirvanaa.
Minä koska se on mielestäni hyvä! Olen parikymppinen trukkikuski jos sillä nyt on merkitystä
Aloin kuunnella 2010-luvulla teininä. Emoilu jäi kun löytyi mahtavia glam-bändejä. Hanoi on paras!
80-luvun alussa pyöräilin lähes päivittäin Hanoin treenikämpän ohi metrin päästä, se ruotsalainen koulu siinä Laajasalon sillan etelärannalla. Siitä menee kevyen liikenteen väylä aivan oven edestä. Andy oli Vuosaaresta.
Oli vähän niin kuin meidän oma bändi, meidän hoodeilta, ja on yhä.
Hyvää kamaa vuoteen 1984 asti, sen jälkeinen tuotanto ei kiinnosta, liian heviä.
Itsekään en kyllä ymmärrä minkälainen ihminen kuuntelee räppiä, mutta meitä on moneen junaan.
En olekkaan pitkään aikaan kuunnellut Hanoita, pitää laittaa kuunteluun.