Montako panokertaa 2018?
Toisen threadin innoittamana, montakos panoa kertyi vuonna 2018?
Itsellä vain 108, samalla tasolla kuin viime vuonna, pienoinen pudotus sitä edellisestä. Peppua sain kahdesta, suikkarin 25 kertaa.
M42 (& N40), naimisissa 5 vuotta.
Kommentit (18)
Laskeeko joku?
Eikun pahus. Onhan mullakin terveysappi, johon voin täpätä panot, menkat ja monta muuta asiaa. (Jos muistan. )
En oo exeliä pitänyt, mutta 52 x n 2,5 = 130.
Suokkareita ei ole ollut tarjolla, niissä vain minä olen antava osapuoli.
Ei ole tullut laskettua. XD
Kerroista en tiedä, mutta jos laskettais siihen käytetyt tunnit niin enemmän kuin koko aiemman elämäni aikana. Kun oli parhaimmillaan lomalla kuusikin tuntia päivän aikana.
No kunhan saa hyvää seksiä niin en laske tästedeskään. Hassu ajatus.
43 kertaa. Eikä siinä mitään hassua ole - lasketaanhan sitä paljon turhempiakin asioita. Päässäni pystyn helposti pitämään tuon kirjanpidon eli ei äppiä ei exeliä. Lisäksi edellistenkin vuosien summat on jokseenkin tarkasti muistissa. Laadukasta oli läpi vuoden, mutta harmittaa vaan se, että määrä pienenee vuosi vuodelta. Itse olisin halunut ja jaksanut ainakin kolminkertaisen määrän.
M51 ja 25 v aviossa.
Arvioisin että noin 100 kertaa tai vähån yli. Keskimäärin kaksi kertaa viikossa rakastellaan. Ollaan oltu aviossa ja yhdessä 37 v ja ikää on noin 60 kummallakin. Tänä aamuna viimeksi.
Sain noin 8-12 kertaa mieheltäni penetraation koko vuonna. Sormetuksen n. 10x ja suuseksiä n. 5-8 x koko vuonna.
Olisin ollut tyytyväinen siihen että olisin saanut panon 2-4x viikossa mutta ei.
😣
Riudun. kirjoitti:
Sain noin 8-12 kertaa mieheltäni penetraation koko vuonna. Sormetuksen n. 10x ja suuseksiä n. 5-8 x koko vuonna.
Olisin ollut tyytyväinen siihen että olisin saanut panon 2-4x viikossa mutta ei.
😣
Se on kyllä vähän 😯
No itsellä huono vuosi kun sinkkuilua välillä, eli joku 100 varmaan aika lähellä.
Mielellään olis lähempänä vähintää sitä päivittäistä.
0 kertaa. Aviossa 27 v. Ei tullet edes halausta.
Arvioisin 20-25 kertaa, riittää miulle ihan hyvin ja vaimollekin tuntuu piisaavan.
M44
N. 160 kertaa, suikkarit sain ja annoin lähes joka kerta
5 kertaa.
Naimisissa 20 vuotta. Aika normi määrä ollut viime vuosina.
Yritin laskeskella, jossain 70 kohdilla. Vähän on kerran hiipumaan päin, kun kerta viikossa riittää vaimolle useimmiten. 40v naimisssa, ikää 60/61. Mutta seksi on hyvää, joten tyytyväinen olen. Suikkareita joku kerta vuodessa. Vaimo saanut aina joka kerta suuseksiä ja käytännössä aina orkkunsa.
En nyt ihan varmaksi osaa sanoa, kun olen mielipahakseni pitänyt aiheesta kirjaa vain puolisen vuotta, mutta jos sen ajan keskiarvoksi tulee 2 kertaa kuukaudessa, niin hyvin todennäköisesti sitten koko vuoden tulos on 12 x 2 = 24 kertaa.
Itselleni se on todella vähän, mutta vaimolle tuntuu riittävän, huolimatta siitä, että olen yrittänyt aiheesta rakentavasti ja syyttelemättä aina silloin tällöin puhuakin. Toki aina hetkeksi tulee jonkinlainen piikki tilastoon, kun aiheen ottaa esiin, mutta sitten homma taas kuivahtaa.
M45, yli kymmenen vuotta naimisissa.
Voi olla 150 tienoilla, mutta eipä ole koskaan tullut pidettyä kirjaa. 3 kerta viikossa on normaali, ja joskus on sitten vähän tiuhempaan. Joskus viikko väliä. 55v, 10 vuotta nykyisessä suhteessa. Haluja molemmilla tiuhempaankin, mutta lyhyet tauot lisäävät intoa entisestään. Määrä ei ole itsetarkoitus. Monipuolisuutta yritetään pitää yllä.
Pidin muutama vuosi sitten kirjaa, mm. panokerrat, orkut, asennot, yms., olisit kysynyt silloin.
Männävuonna oli pitkiä taukoja, kun olemme molemmat sairastelleet. Noin 40 kertaa. Elämäntilanteesta johtuen se oli enimmäkseen vaniljaseksiä ja tyyliin ”otetaan vain orkut”.
Helppo muistaa! Tasan nolla. Vaimoa ei vaan kiinnosta, aina on jotain tärkeämpää tekemistä tai sitten koskee minne milloinkin.
Ei kyllä minuakaan kohta enää kiinnosta vaimo, kuivukoon rauhassa.
Noissa samoissa hyvin lähellä mennään. Ikää vain 5 lisää. Yhdessä yli viis kertaa enemmän.