Keksiikö av-mammat kritisoitavaa maailman kauneimman teinin ulkonäöstä?
Itse ajattelen, että tasan ei käy onnenlahjat geenilotossa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c572d08f-ebed-4427-87e2-420137…
Kommentit (37)
Kaunis tyttöhän tuo on, huomattavasti minua kauniimpi (tosin minulla on mielestäni kauniimmat huulet, mutta muuten tuo neitokainen vie voiton :D)
Ei ollu kyl tos videos erikoine,pelottavan nakone ja ihmeellinen suu...:D ei mun makuu:))eika mtn jarkee nois lapsimalli jutuissa..nayttaa rytkasti vanhemmalta tolleen
Johan se tuossa aiemmin toisessa ketjussa haukuttiin.
No, onhan sillä kieltämättä hiukan outo suu. Mutta jotain persoonallista pitääkin olla.
Aika täydellisen näköinen. Varmasti vielä 40-vuotiaana näyttävä jos ei biletys vie voittoa!
Vierailija kirjoitti:
Aika leveä vyötärö,ä ja nenä myös, huulet pupumaiset.
Tai siis jänismäiset
Enpä keksi. Kaunis neitonen. Voisi olla sen vangin josta tuli malli, sisko. Ovat yhtä kauniita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpeat huulet ja muutenkin täysin muoviseksi Photoshopatut kuvat. Ihmettelen vaan, että minkälaiset vanhemmat tekee kaikkensa hyötyäkseen muksunsa ulkonäöstä. Lapsi parantaa elämä on pilattu pysyvästi.
Katso kuvaa missä tyttö on 6- vuotias. Tytöllä jo silloin luonnostaan turpeat huulet.
Luoja muokannut.
On voitu photoshopata.
Vierailija kirjoitti:
oi kyllä ne keksii, aiheesta on toinen aloitus täällä. Huulissa on kuulama liikaa lihaa :D
Av-mammoilla on liikaa lihaa joka paikassa.
Kun katsoo instagramin meikittömiä kuvia niin huomaa kyllä, että huuliin on laitettu lisää kamaa, mutta muuten ihan tavallisen näköinen vakavan oloinen nuori nainen... tottakai nätti muttei mitään OHEMGEE fiilistä synny ja hyvä niin. Ihanaa, että tavallisen näköinen on maailman kauneimmaksi valittu :)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että tasan ei käy onnenlahjat geenilotossa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c572d08f-ebed-4427-87e2-420137…
.
Putkikroppa.
Mielestäni oli lapsena nätimmän näköinen. Nyt ei mielestäni niin erottuva muista söpöistä teinitytöistä.
Kyllä se ehdittiiin jo lytätä. AV:llä ollaan nopeita, jos joku meinaa jossain pärjätä.