Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet lucid-unia?

Vierailija
01.01.2019 |

Niin onko muut tällä palstalla nähneet lucid-unia eli selkounia. Tiedostat siis unessa olevasi unessa ja voit käytännössä tehdä unessasi mitä haluat. Itse olen nähnyt monesti, en tosin viimeaikoina. Netissähän on jotain neuvoja miten noita pystyisi näkemään useamminkin mutta en sen kummemmin perehtynyt aiheeseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran.

Vierailija
2/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus nähnyt, pitää vaan tajuta että oon unessa. Sitten voi tehdä mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa vähän millaisia neuvoja?

Vierailija
4/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mutta kaverini näkee niitä useinkin - ja muistaakin ne vielä tosi hyvin! Se on aika veikeä juttu, en tiedä, miten itse onnistuisin siinä. Minun uneni ovat todella vauhdikkaita, ja minua viedään kyllä unen mukana kuin pässiä narussa - ei paljon anneta vaihtoehtoja :D :D :D 

Vierailija
5/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään välittömästi jos lucid unessa on tapahtumassa jotain seksuaalista tai kiihottavaa.

Vierailija
6/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään välittömästi jos lucid unessa on tapahtumassa jotain seksuaalista tai kiihottavaa.

Surullista, mun unissa oon seksipeto.

Vierailija
7/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ehkä kymmenisen kertaa elämässäni. Aluksi heräsin heti, kun tajusin näkeväni unta. Nykyään pysyn unessa, mutta en edelleenkään voi tehdä mitä haluan, esimerkiksi jos yritän lentää, nousen hiukan maanpinnan yläpuolelle mutta en pysty liikkumaan eteenpäin.

Vierailija
8/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan myös lentää tai pomppia tosi korkealle. Joskus sekstailen. Siinä aina vaan on jotenkin paikan etsimisen vaikeus, en tiedä miksi.

Vierailija
9/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, mun unissa oon seksipeto.

Olen epäillyt että johtuu siitä ettei minulla ole juurikaan kokemusta sellaisesta tai että siihen sisältyy melko vahvoja ristiriitaisia tunteita.

Vierailija
10/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se ongelma että lucid unissa herään stondikseen jos päätän alkaa sekstailee. Toisinaan tulee lenneltyä se on ihan siistiä.

Vierailija
11/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja. Teininä aloin harjoitella asiaa. Silloin mm vierailin ex-poikkiksen kotona unessa, sekä lensin luudalla tylypahkassa.

Lentäminen on ollut unessa TODELLA vaikeaa, mutta olen onnistunut useasti. Siinä täytyy uskotella itselleen että pystyn tähän, ja se on mahdollista. Täytyy tavallaan pakottaa itsensä uskomaan että se on mahdollista, koska mielesi tietää että oikeasti et pysty lentämään luudanvarrella.

Netistä löytyy paljon tietoa miten sitä voi harjoitella. Esimerkiksi jos rupeat miettimään onko tämä unta vai totta, tee testi. Yritä painaa kätesi seinän läpi, jos pystyt siihen niin tiedät että olet unessa ja voit tehdä mitä tahansa. Monesti olen tehnyt testin ihan varmuuden vuoksi, vaikka olen ollut varma että olen hereillä, mutta olinkin unessa ja käsi meni seinän läpi. Kertaakaan en ole silti joutunut hereillä ollessani testaamaan ;D..

Vierailija
12/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, kun uni ei mene, kuin itse haluaisi. Ne keskustelut unien henkilöiden kanssa olisi varmasti huvittavaa seurattavaa, kun mä yritän selittää mitä niiden pitäisi tehdä. Varsinkin yks kerta oli jahtiuni, jossa mä kesken kaiken aloin opastamaan sitä jahtaajaa miten sen pitäisi jahdata mua oikein. 😂

Vierailija
13/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä