Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carrie on loistava esimerkki narsistisesta ihmisestä

Vierailija
01.01.2019 |

Vaikka onkin fiktiivinen hahmo. Siinä kiteytyy narsismi todella hyvin on ns "toxic person" joita kannataa oikeassa elämässä välttää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Aidanin pyörittäminen ja pomputtaminen oli aivan kamalaa ja sitten vielä heittäytyy itse uhriksi.

Vierailija
22/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka onkin fiktiivinen hahmo. Siinä kiteytyy narsismi todella hyvin on ns "toxic person" joita kannataa oikeassa elämässä välttää.

Ihmeellisintä on että just tällaisilla tyypeillä on niitä ystäviä enemmän kuin niillä jotka osaisivat olla oikeita ystäviä. Tai hyvän päivän ystäviähän ne usein ovat, kun sataa ei kukaan tarjoa sateenvarjoa ettei vaan itse kastuisi.

Tosielämässä huomaa että aika usein ne oikeasti hyvät tyypit ovat siellä kaveriporukan laitamilla.

Tollaset tyypit ovat äänessä ja tekevät itseään tutuksi (valitettavasti) muille. Sitten ne hyvät tyypit kunnioittaa muita, antavat tilaa jne . Lopulta jäävät varjoon ja pysyvästi sivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahdo olla enää Carrie

Vierailija
24/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on ehkä turhan vahva ilmaisu? Sanoisin, että carrie on todella itsekäs ihminen/"ystävä".

Vierailija
25/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video kiteyttää hyvin carrien eikä hyvällä tavalla

Vierailija
26/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko väärin, vai varasiko muut porukasta carrielle ajan psykitrille yhdessä jaksossa tuon itsekeskeisyyden takia?

Vierailija
27/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan alussa en pitänyt ensin Mirandasta, vaan Carriesta.

Sittemmin aloin pitämään eniten Mirandasta ja vähiten Carriesta.

Vierailija
28/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Carriella todennäköisesti ole narsistista persoonallisuushäiriötä, vaikka hänellä onkin joitain narsistisia piirteitä, esim. pilvilinnoihin uppoutuminen ja unelmien prinssin odottelu. Hän on todella huomionkipeä ja myös todella riippuvainen ystävistään ja heidän tuestaan. Elää vähän kuin pitkittynyttä nuoruutta ja on melko lapsenomainen.

Vierailija
29/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne muut ystävykset juuri keskenään olleet tekemisissä, ilman Carrieta siis. Carrie oli ainoa asia mikä yhdisti. Tuskin kukaan oli pakotettu hengaamaan sen kanssa, ja se on mun mielestä olennaisinta tässä. Ehkä teidän mielestä hän oli pelkästään itsekäs, mutta ei ne kaikki neljä olisivat pitäneet häntä parhaana ystävään jos asia olisi näin.

Vierailija
30/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne muut ystävykset juuri keskenään olleet tekemisissä, ilman Carrieta siis. Carrie oli ainoa asia mikä yhdisti. Tuskin kukaan oli pakotettu hengaamaan sen kanssa, ja se on mun mielestä olennaisinta tässä. Ehkä teidän mielestä hän oli pelkästään itsekäs, mutta ei ne kaikki neljä olisivat pitäneet häntä parhaana ystävään jos asia olisi näin.

Kaikki kolme siis!

Vierailija
31/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan! Todella rasittava ja toksinen ihminen! 

Vierailija
32/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsi suunnattomasti se jakso, jossa Carrie loukkaantui kun yksi ystävä ei suostunut antamaan lainaa itseaiheutettuihin maksuvaikeuksiin. Jakson lopusta sai vielä sellaisen kuvan, että Charlotte tuli järkiinsä sillä kyllähän nyt tosiystävälle kuuluu antaa lainaa. Ja ylipäätään koko sarjan ajan kaikkien miesten ja ystävien olisi tullut elää Carrien ehdoilla. Kaiken huipuksi kun lapsen syntymäpäiville jalkaan laitetut tuhansien eurojen arvoiset korkkarit vietiin eteisestä, Carrie onnistui kääntämään asian niin että itse asiassa häntä kuuluu lahjoa, koska muut saavat häälahjoja ja lapsen syntymäpäivälahjoja ja hän sinkkuna ei mitään.

Vierailija
33/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin, vai varasiko muut porukasta carrielle ajan psykitrille yhdessä jaksossa tuon itsekeskeisyyden takia?

Ei.

Vierailija
34/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alussa en pitänyt ensin Mirandasta, vaan Carriesta.

Sittemmin aloin pitämään eniten Mirandasta ja vähiten Carriesta.

Ihan samoin kävi mulla. Miranda on tavallisin ja fiksuin ja loppua kohden ehkä jopa kaunein.

Vierailija
35/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus.

Lopulta nuo kolme muuta kasvoivat ihmisinä.Carrie ei.

Vierailija
36/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus.

Lopulta nuo kolme muuta kasvoivat ihmisinä.Carrie ei.

Carrien roolihahmo ei kehittynyt mihinkään suuntaan. Oli lopussa samanlainen kuin alussa.

Vierailija
37/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se on narsistista, jos miltei koko luokka kiusaa sinua, valmistujaisjuhlassa sun päälle kaadetaan sianverta ämpärillinen yms yms. ?

Onko se narsismia, että siinä vaiheessa käytät yliluonnollisia kykyjäsi ja annat takaisin?

Mun mielestä ei.

Vierailija
38/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie on mahtava. Pidän kaikkia Carrie-vihaajia laumasieluisina toxic personina. 

Miten te voitte arvostella komediahahmoja noilla niuhostandardeillanne?

Vierailija
39/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenestä Carriesta tässä puhutaan?

Carrie Fischeristäkö?

Vierailija
40/46 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin häiritsi suunnattomasti se jakso, jossa Carrie loukkaantui kun yksi ystävä ei suostunut antamaan lainaa itseaiheutettuihin maksuvaikeuksiin. Jakson lopusta sai vielä sellaisen kuvan, että Charlotte tuli järkiinsä sillä kyllähän nyt tosiystävälle kuuluu antaa lainaa. Ja ylipäätään koko sarjan ajan kaikkien miesten ja ystävien olisi tullut elää Carrien ehdoilla. Kaiken huipuksi kun lapsen syntymäpäiville jalkaan laitetut tuhansien eurojen arvoiset korkkarit vietiin eteisestä, Carrie onnistui kääntämään asian niin että itse asiassa häntä kuuluu lahjoa, koska muut saavat häälahjoja ja lapsen syntymäpäivälahjoja ja hän sinkkuna ei mitään.

Ymmärsitkö sä jakson jotenkin väärin? Sehän käänsi sen niin koska kenkiä ei suostuttu korvaamaan.

Rehellisesti, en kauheasti pitänyt Carrien roolihahmosta, mutta nyt mä ymmärrän et mistä tulee kaikki "exäni on narsisti" jos tuo on teidän mielestä narsismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän