Mikä kortti - löytyi miehen lompakosta
Auttakaahan.. Mieheltä oli pudonnut lompakko ja sieltä paljastui kortti jossa luki "Vingcard elsafe". Siis kortti näyttää ihan siltä, millä avataan hotellihuoneen ovi? Mielikuvitus lähtee laukkaamaan..
Kommentit (75)
Sano sille että jos hän ikinä pettäisi, se olisi sinulle täysin Ok.
Itseasiassa se jopa kiihottaisi sinua.
Kerro tämä ihan tyynesti, juo vaikka teetä samalla ja katso televisiota tms mitä normaalistikin teet.
Tämän jälkeen hän tunnustaa syrjähyppynsä.
Kuuntele innostuneena, kysele yksityiskohtia.
Kipaise huuliasi ja esitä kiihottunutta kun tarina etenee mehukkaisiin yksityiskohtiin.
Mies avaa housunsa ja aloittaa onanoinnin.
Yhtäkkiä lopeta esittäminen ja raivostu.
Sitten voit pistää sen paskamyrskyn pystyyn.
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Toisen lompakon tutkiminen on tietenkin jostain todella syvältä. Olisiko jopa rikos?
Se lompakko putosi sohvalta ja se kortti oli siellä missä setelit.. Eli tuli lompakosta ulos itsekseen. Sori, en siis tutkinut sitä tarkoituksella.
Osaako kukaan palstalainen sanoa korteista, ovatko erilaisia eri hotelleissa..
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
No näin mä googlailinkin.. Oltiin kesällä viimeksi Sokos hotellissa Helsingissä. Saanko mitenkään selville voiko olla siltä reissulta toi kortti?
Ap
Et saa selville, mutta voihan se olla siltä reissulta, jos ei muuten matkustele.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Niinpä.. Laivalla nyt varmaan on ainakin erilaiset. Niin ainakin muistelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Onhan noita avainsysteemejä erilaisia, mutta saman firma kortit samanlaisia. En muista että olisi koskaan ollu hotellin nimellä tms. tunnistetta. Tylsä lukkofirman kortti ei varmaan jää niin helposti matkamuistoksi, eikä kadotessaan tule väärinkäytetyksi.
Jos vaan pokkana kysyt kortti kädessä mieheltä niin näet miten reagoi?
Luulisi hämmentyvän, jos jotain luvatonta tapahtunut.
Kysytty on. Naurahti vaan ja sanoi et kesän reissulta se kortti, unohti palauttaa sen. Sanoi et luuli sen olevan se Siljan clubikortti, sen takia se ollut lompakossa.. mut ihmeen nopsaan oli kyllä sit sanomassa et kesän reissusta jäänyt sinne. Pyysin nähdä tilitiedot, ei näytä. Kuulemma voisi näyttää, mut niin naurettavasta asiasta kyse niin ei periaatteessa näytä. Eli näin..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysytty on. Naurahti vaan ja sanoi et kesän reissulta se kortti, unohti palauttaa sen. Sanoi et luuli sen olevan se Siljan clubikortti, sen takia se ollut lompakossa.. mut ihmeen nopsaan oli kyllä sit sanomassa et kesän reissusta jäänyt sinne. Pyysin nähdä tilitiedot, ei näytä. Kuulemma voisi näyttää, mut niin naurettavasta asiasta kyse niin ei periaatteessa näytä. Eli näin..
Ap
Minulla on Siljan klubikortti, eikä se kyllä näytä yhtään samalta kuin tuollainen hotellin avainkortti 🤔
Mikä fiilis ap, luuletko että mies valehteli vai puhuiko totta?
Mitä naisen vaistosi sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuoneen avain. T respatäti ps. Palauttakaa ne lähtiessä :)
Ja samassa taloyhtiössä olevaan yhteiseen roskahuoneeseen on samanlainen kortti. Niitä on jokaisella osakkaalla yksi.
T. Toinen respatätiOmakotitalossa asutaan eli ei tämäkään ole selitys. Saatiin talo valmiiksi syksyllä. Mies ei ole ollut pois kotoa, mutta me lasten kanssa kyllä ollaan oltu "poissa tieltä". Mies tehnyt taloa yhdessä sukulaisen kanssa ja toki olen ajatellut, että on täällä hommissa kun ollaan poissa. Pettämistä en ole yhtään epäillyt.
Voinko mitenkään jäljittää missä sitä korttia on käytetty? Otan asian puheeksi miehen kanssa heti kun saan lapset unille. Miten vaan saan kuulla totuuden? Mietin ,että jos pyydän et näyttää tiliotteen, olisikohan ok? Meillä yhteinen tili ja omat. Näkyisi onko maksanut hotellilta tai nostanut isompia rahasummia.
Ap
Miksi et vain kysy, onko hänelle jäänyt hotellihuoneen avain ja milloin?
Miksi kukaan kysyisi toisen tiliotteita?
Miten kukaan jaksaa tuollaista parisuhdetta? Puhukaa! Hirveä draama.
Eli nuuskit taas toisen tavaroita. Se mitään mistään vahingossa tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis ap, luuletko että mies valehteli vai puhuiko totta?
Mitä naisen vaistosi sanoo?
Naisen vaisto oi jessus. No sehän on luotettava lähde.
Googlaamalla olisi varmaan paremmin löytynyt tietoa eli provolta vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Auttakaahan.. Mieheltä oli pudonnut lompakko ja sieltä paljastui kortti jossa luki "Vingcard elsafe". Siis kortti näyttää ihan siltä, millä avataan hotellihuoneen ovi? Mielikuvitus lähtee laukkaamaan..
Anteeks nyt vaan, mutta pudonnut ja sattumalta juuri tuo lensi ulos. No ihan varmaan niin.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syytä epäillä pettävän?
AINA on syytä epäillä moisesta.
En tiedä...jos mulla olisi partneri, kuka tutkii mun taskut, nuuhkii taki kaulukset ja tutkii lompakon niin saattaisin minäkin pettää ( todennäköisemmin jättää)
Koskas oot itse viimeeksi ollut miehesi kanssa? Harvalle riittää kerran kolmessa kuukaudessa. Peiliin katsomisen oaikka, jos ei itse ole panostanut suhteeseen.
Kyl täytyy sanoa et olen outo ihminen! Jos mieheltäni putoais moinen, kysyisin et onko tärkeä vai heitänkö pois. Ei tulis ihan ekana mieleen alkaa jotain pettämistä epäillä.