Mikä kortti - löytyi miehen lompakosta
Auttakaahan.. Mieheltä oli pudonnut lompakko ja sieltä paljastui kortti jossa luki "Vingcard elsafe". Siis kortti näyttää ihan siltä, millä avataan hotellihuoneen ovi? Mielikuvitus lähtee laukkaamaan..
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Kysytty on. Naurahti vaan ja sanoi et kesän reissulta se kortti, unohti palauttaa sen. Sanoi et luuli sen olevan se Siljan clubikortti, sen takia se ollut lompakossa.. mut ihmeen nopsaan oli kyllä sit sanomassa et kesän reissusta jäänyt sinne. Pyysin nähdä tilitiedot, ei näytä. Kuulemma voisi näyttää, mut niin naurettavasta asiasta kyse niin ei periaatteessa näytä. Eli näin..
Ap
En näe mitään syytä olla uskomatta selitystä.
Vaikka meihelläsi olisi tapana tapailla hotellissa vieraita naisia, niin se avainkortti olisi silti jäänyt lompakkoon vahingossa, luulisi että siinä tilanteessa olisi ollut parempi selitys ja miten ei olisi tajunnut hävittää korttia.
Jos kortti olisi jäänyt hotellipanon jäljiltä lompakkoon, niin olisi aika riskaapelia käyttää selityksenä että se on jäänyt lompakkoon kesällä, koska onhan mahdollisuus että vaimo epäilee jotain ja olisi tutkinut lompakkoa aikaisemminkin ja tietää että kortti ei ole ollut lompakossa kesästä asti.
Pääsy toistensa tileille hälventää tällaisia epäilyjä melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Veloittaako hotelli jos korttia ei palauta?
Veloittavat kortista. Meillä kerran hävisi kortti ja onneksi lopulta löytyi matkatavaroista. Kortin haltijahan pääsee tiloihin, ellei elektronista lukitusta muuteta. Sama myös krs-taloissa, jos kortti katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ollut öitä pois kotoa?
Jaa meneekö se niin että vain öisin petetään varsinkin josnon yön pois kotoa.Minä kun olen luullut että pettää voi ihan päivänvalollakin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta muistui mieleen: löysin miehen työpöydältä tanskalaisen ilotalon käyntikortin.
Siitä seurasi diagnoosi: minä olen vainoharhainen hullu.
Niin oletkin. Noita korttejahan jaetaan ravintoloissa. Sellaisen voi ottaa muistoksi, vaikka ei kiinnostaisi käydä. Onhan se vähän eksoottista, kun meillä ei ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ollut öitä pois kotoa?
Jaa meneekö se niin että vain öisin petetään varsinkin josnon yön pois kotoa.Minä kun olen luullut että pettää voi ihan päivänvalollakin.
Ei voi. Saunassa käydään lauantaisin, viinaa juodaan perjantaina ja lauantaina illalla myöhään ja seksiä harrastetaan vain pimeässä peiton alla. Joka näistä kirjoittamattomista säännöistä poikkeaa, joutuu helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veloittaako hotelli jos korttia ei palauta?
Veloittavat kortista. Meillä kerran hävisi kortti ja onneksi lopulta löytyi matkatavaroista. Kortin haltijahan pääsee tiloihin, ellei elektronista lukitusta muuteta. Sama myös krs-taloissa, jos kortti katoaa.
Kortti lakkaa toimimasta kun hotellissa asumisaika loppuu.
Jaahas, poppariprovoa yritetty taas, oikeaoppisesti alkuillasta, että vastauksia ehtii tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta muistui mieleen: löysin miehen työpöydältä tanskalaisen ilotalon käyntikortin.
Niin oletkin. Noita korttejahan jaetaan ravintoloissa. Sellaisen voi ottaa muistoksi, vaikka ei kiinnostaisi käydä. Onhan se vähän eksoottista, kun meillä ei ole sellaisia.
Voihan asian näinkin selittää;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otin noita Vegasista matkamuistoksi! Käytän kirjanmerkkinä, toivottavasti ei unohdu koskaan kirjastonkirjan väliin😁
Ap, laivojen kortit on PAHVISIA kertakäyttökortteja, koska niitä ei palauteta. Lisäksi hotelliin kortti pitää palauttaa ja jos ei palauta niin lasku tulee kortista.
Tuo on melko varmaan jonkun kerrostalon alaoven kortti tai sit sellaisen tilapäismajoituksen (vähän kuin forenom tms) avainkortti.
99% varmuudella miehellä on rakastajatar...
Vierailija kirjoitti:
Ap, laivojen kortit on PAHVISIA kertakäyttökortteja, koska niitä ei palauteta. Lisäksi hotelliin kortti pitää palauttaa ja jos ei palauta niin lasku tulee kortista.
Tuo on melko varmaan jonkun kerrostalon alaoven kortti tai sit sellaisen tilapäismajoituksen (vähän kuin forenom tms) avainkortti.
Olin just risteilyllä minäkin ja hytin kortti oli tosiaan pahvinen. Tuo muoviläpyskä on jostain hotellista varmaan.
Minusta tiliotteen tarkastaminen olisi hyvä idea. Laittaa epäilyttämään, jos mies ei suostu, jos vaikka tarjoat vastapainoksi mahdollisuutta tarkistaa sinun tiliotteesi. Tosin kokeneet pettäjät kai maksavat käteisellä ja niin mieskin jatkossa osaa nyt tehdä, mutta menneitä tilijälkiä ei saa poistettua, kuten kännykän saa puhdistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just risteilyllä minäkin ja hytin kortti oli tosiaan pahvinen. Tuo muoviläpyskä on jostain hotellista varmaan.
Minusta tiliotteen tarkastaminen olisi hyvä idea. Laittaa epäilyttämään, jos mies ei suostu, jos vaikka tarjoat vastapainoksi mahdollisuutta tarkistaa sinun tiliotteesi. Tosin kokeneet pettäjät kai maksavat käteisellä ja niin mieskin jatkossa osaa nyt tehdä, mutta menneitä tilijälkiä ei saa poistettua, kuten kännykän saa puhdistettua.
Rauhoitu, muoviläpyskä om ap:n mielikuvituksen tuotetta.
Niin oliko se unohtunut vai luuli clubikortiksi. Jommankumman, apn tai miehen selitykset ontuvat
Apua mitä nyt teen , vaimolta löytyi kirjastokortti taskusta.