Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi jotenkin vähän vaisu olo koko finaalijaksosta. Osa kilpailijoistakin vaikutti jotenkin nyrpeiltä/tympääntyneiltä, kuten Irene. Se Lotan ja Tuijan halaaminen kesken kaiken oli jotenkin vaivaannuttavaa, olisi voitu leikata pois.
Ei myyrä nyt niiiiiin hyvää myyräntyötä tehnyt, kun voittosummakin oli noin suuri lopulta. Ei ollut kyse kuitenkaan mistään suurista, useiden tonnien kertahäviämistä tai varastamisesta, enemmänkin pientä tihutyötä kuin sabotoimista.
Toivottavasti tulee uusi kausi, tykkäsin ohjelmasta :)
Ymmärsin finaalijaksosta, että jos kaikki tehtävät olisivat menneet putkeen, niin voittosumma olisi ollut 50 000 euroa. Olli sai n.26 000. On tuossa ollut mukana myös myyräilyä :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin finaalijaksosta, että jos kaikki tehtävät olisivat menneet putkeen, niin voittosumma olisi ollut 50 000 euroa. Olli sai n.26 000. On tuossa ollut mukana myös myyräilyä :)
Ensimmäisissä tehtävissä joissa hyppäsivät bensihypyn ja heittivät pussin kohti maalia vain pari sai osuman. Tequila tehtävässä moni joutui juomaan. Tanssissa (missä Tuija ei saanut yhtään tikkaa) Juho heitti mustiin ilmapalloihin jne. Eli melko paljon jäi saamatta myös muiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näytetty koostetta kaikista kilpailuista!? Etenkin lopun kilpailuista.
Kertoiko Tuija esimerkiksi tahallaan pommitehtävässä väärän värin Pietulle?
Luulen että antoi, suurimpaan osaan näytetyistä kysymyksistä vastaus olisi ollut punainen ja Lotalla taas oli eniten sinisiä palikoita. Kysymyksiä oli esimerkiksi Pikkumyyn mekon väri, Pariisin kuuluisan myllyn väri, Colorado Avalanchen A:n väri. Samoin olen melko varma että painitehtävän katsomoon rynnännyt Tuija varmisti, ettei kukaan lähtenyt toiselle puolelle katsomoa etsimään lippuja ja siten puolet osion myyrärahoista jäi löytymättä. Hän oli myös mukana tiputtelemassa saman tehtävän popcorn-osion popcorneja lattialle.
Ymmärrän ettei finaalijaksoon mahtunut kaikkia tehtäviä, mutta mtv vois lisätä klipit kaikista Tuijan myyräilyistä eri tehtävissä. Mua kiinnostais se huoneen järjestely -tehtävä ja tornin rakennus ollin kanssa ja pommin purku.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ettei finaalijaksoon mahtunut kaikkia tehtäviä, mutta mtv vois lisätä klipit kaikista Tuijan myyräilyistä eri tehtävissä. Mua kiinnostais se huoneen järjestely -tehtävä ja tornin rakennus ollin kanssa ja pommin purku.
Joo ei varmaan mahtunut kaikkia, toivottavasti näyttäisivät loputkin jossain koosteessa. Myyrä varmaan joutunut tekemään paljon työtä niiden sabotointien eteen, jos kerran on joutunut etukäteen niitä suunnitelemaankin kaiken kisailun tuoksinnassa. Olisi hauskaa nähdä ne kaikki.
Ja totta kai myyrän on täytynyt tehdä noita asioita vaivihkaa, tylsä ohjelma olisi ollut jos heti alussa olisi ollut todella selviä myyräilyjä ja ehdokas selvillä kaikille.
Jos vaikka Kata tai Juho olisi paljastunut myyräksi olisi ollut aika tylsää. Pakkohan myyrän on ollut mahdollisimman hienovaraisesti vaikuttaa kilpailujen lopputulokseen.
Ei, myyrä voi sabotoida kaiken helposti piittaamatta paljastumisestansa saadakseen rahaa, koska myyrää ei rankaista mitenkään jos joku tajuaa hänen henkilöllisyytensä. Samalla koko kausi floppaa.
Olikohan Ollin ja Tuijan välisessä tornitehtävässä Tuijan palikat laitettu tarkoituksella jotenkin niin kiinni ettei Olli niitä saanut?
En ymmärrä, mitä vihjeitä noissa lopputeksteissä on!!! Jaksaako joku selvittää :D
Lotta siis sanoi instagramissa, että niissä oli
Sittenhän myyrä voi vaan pilata kaikki tehtävät ihan ilmiselvästi saadakseen rahaa. Eikä tarvitse välittää tajuaako joku. Eihän myyrää rankaista jos muut saavat selville tömän henkilöllisyyden, tämä.vain pilaisi koko ohjelman
Vierailija kirjoitti:
Haluu myyräks kirjoitti:
Maksetaankohan Myyrälle?
Mun mielestä myyrän pitäis saada ne rahat itselleen, jotka saa potista poistettua
Sitten myyrä voisi sabotoida ihan näkyvästi saadakseen rahaa, eihän häntä voida siitä rankaista. Menisi vähän idea kun liian ilmiselvää
Täähän hauska ajatus, että myyrän voisi saada sabotoida näkyvästi, kun ei kuitenkaan tipu. Kampittaa ja nauraa päälle, eikä tipu XDXDXD- hillitöntä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä vihjeitä noissa lopputeksteissä on!!! Jaksaako joku selvittää :D
Onkohan se itse tekstissä vai niissä nopeissa välähdyksissä, joita lopputekstien aikana on? Katsomosta tuota on vähän rasittava selvittää, koska lopputekstit menevät nopeasti ja ruudun peittää mainos heti jos videon pysäyttää....
Olisi pitänyt luottaa itseeni. Olin varma rallitehtävästä alkaen, että tuija on myyrä. Sitten meni kyseenalaistamaan psykologin halua riskeerata maineensa myyränä ja vaihdoin lottaan. Usko, että Tuija on myyrä, kun kata tippui ja lotta järkyttyi.
kunhapohdin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se itse tekstissä vai niissä nopeissa välähdyksissä, joita lopputekstien aikana on? Katsomosta tuota on vähän rasittava selvittää, koska lopputekstit menevät nopeasti ja ruudun peittää mainos heti jos videon pysäyttää....
Omaan silmään näyttää et noissa välähdyksissä näkyis T-kirjain, mikä tietysti viittais Tuijaan :D
Olenko ainut, joka pohjasi epäilynsä niihin videoklippeihin, joissa kilpailijat kertovat asioita eikä itse kilpailujen aikaiseen toimintaan (niistähän näkee vain leikattuja pätkiä)? Ensimmäisestä jaksosta Tuija oli pääepäiltyni ja Katriina siinä sivussa kakkosena.
kunhapohdin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Cmorelta ja pysäytin välähdyksiin, niin aina luki vaan Myyrä! :o
Käyttäjä26945 kirjoitti:
kunhapohdin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään näyttää et noissa välähdyksissä näkyis T-kirjain, mikä tietysti viittais Tuijaan :D
Siis mäkin olin näkeväni T-kirjaimen, mutta aina kun pysäytin, siinä olikin vaan Myyrä-teksti. :O
Nuo subliminaaliset viestit on niin väläyksiä, että pitäisi katsoa rajusti hidastettuna tai kuva kerrallaan.
No nyt kun katsoin yhden jakson lopputekstejä, niin mahd. T-kirjain näyttäisi tulevan ihan sekunnin tuhannesosan ajaksi M-kirjaimen kohdalle, josta se sitten äkkiä vaihtuu pelkäsi M:ksi!
Harmi, ettei Cmoresta voi ottaa näyttökuvaa.
Hyvin toteutettu sarja. Kaikkia ehdokkaita ehdin eri vaiheissa epäilemään myyräilystä. Ollia epäilin ampiaispesä-casen jälkeen muutaman jakson ajan, vaikkakin Juho tuolloin olikin ykkösepäiltyni. Myös ensimmäiset epäilyt Tuijaa kohtaan heräsivät hänen toiminnastaan kyseisessä tehtävässä. Pietua taas epäilin sisustustehtävästä lähtien aina painija-tehtävään asti, jonka jälkeen Tuijasta tuli pääepäiltyni. Olin todella iloinen, ettei Pietu ollut myyrä, sillä se olisi tavallaan ollut se helpoin vaihtoehto. Ollille nostan hattua, että liittoumien ulkopuolella kykeni sinnittelemään aina voittoon asti. Oli mukava huomata, ettei finaalissa kannettu kaunaa, vaikka Lotta selvästi olikin loukkaantunut jakson alkupuolella Tuijan toiminnasta. We want more!