Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Mahtava ohjelma! Tulispa lisää kausia. Haluaisin lähteä mukaan.
Olli voitti koska vastasi enemmän oikein kuin Pietari. Nopeushan ratkaisi vain tasatilanteissa, sellaista ei siis ollut vikassa testissä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ohjelma! Tulispa lisää kausia. Haluaisin lähteä mukaan.
Olisi kyllä todella mahtavaa olla mukana!
Ainakin Salmiselta tuli vihjaus toisesta kaudesta. ”Saa nähdä miten seuraavat myyrät hoitavat hommansa”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin että 2 tai 3 henkilöä tuotantoryhmästä tiesi myyrän henkilöllisyyden? Tuossahan tulee jo pelkästään useampi kuvaaja + heidän mukana äänimiehet + ohjelman editoijat joita varmasti useampi kuin 1 + ohjaavat tuotannon tyypit...
Tuskinpa ovat Suomesta kuvausporukkaa raahanneet mukaan. Sehän tulisi tosi kalliiksi. Eiköhän näissä formaateissa, kuten myyrä, selviytyjät ynnä muut vastaavat käytetä paikallista kuvausryhmää, eli tässä tapauksessa meksikolaisia kuvaajia ja äänimiehiä. Mutta editoijan toki täytynyt olla suomalainen ja ainakin leikkaajan on siis täytynyt jossain vaiheessa tietää myyrän henkilöllisyys.
Varmaan toi tarkoitti et 2-3 henkee tuotantoryhmästä tiesi myyrän silloin kuvausten aikana.. Eihän sillä nyt enää editointivaiheessa ole väliä jos se editointiporukkakin sen tietää.
Kyllä toinen kausi tulee, mutta toivottavasti on taviskilpailijoita taas. Nyt tietää nämä säännöt paremmin niin vois alkaa alusta asti epäilemään jotain.
Ei varmaan ole Salmista enää... Mitä uskotte
Haluu myyräks kirjoitti:
Maksetaankohan Myyrälle?
Mun mielestä myyrän pitäis saada ne rahat itselleen, jotka saa potista poistettua
Lotalla on live instagramissa, siellä on melkein kaikki kilpailijoista.
Kuulemma lopputeksteihin oli piilotettu vihjeitä!
Olen veikannut alusta asti Tuijaa myyräksi, joten tuuletin, kun myyrä paljastettiin :D Olin tosin ihan varma, että nyt se kuitenkin on Olli, kun "kaikki" puhuu sen puolesta. Kuitenkin siinä kohtaa, kun käytiin finaalikolmikon mahdollisia myyräilyjä läpi, tiesin, että sen täytyy olla Tuija. Tuijalla piti rauhallisesti pokka, ei suunnilleen ilmekään värähtänyt. Olli ja Pietu taas ilmeilivät ja osoittivat molemmat kasvoillaan "jännittävänsä" olisivatko he myyriä. Heidän ilmeensä ja Tuijan ilmeettömyys paljastivat viimeisellä hetkellä.
Olipa hauskaa nähdä, mitä myyräilyjä Tuija oli tehnyt ja kuulla hänen puhettaan myös kameralle. Hän oli kertakaikkisen hyvä myyrä, ja todella uskottava pelaaja.
Pietari taisi sitten vastata väärin johonkin kysymykseen, sillä hänhän epäili myös Tuijaa ja oli Ollia nopeampi. Sääli, olisin toivonut voittoa Pietarille. Mutta Olli oli nyt parempi, tai ainakin onnekkaampi.
Katriinasta muuten, luulen että hän on vaan aika ujo ja introvertti. Ja oli ehkä reissulla jollain tavalla ulkopuolinenkin, kun hengasi ja oli tiiviisti Pentin kanssa liitossa. Ei siinä mitään, heillä oli varmasti hieno ja hyvä liitto, mutta se ei ehkä mahdollistanut samanlaista seurallisuutta muiden kanssa. Ja siksi vaikutti epäilyttävältä :)
Vierailija kirjoitti:
Olen veikannut alusta asti Tuijaa myyräksi, joten tuuletin, kun myyrä paljastettiin :D Olin tosin ihan varma, että nyt se kuitenkin on Olli, kun "kaikki" puhuu sen puolesta. Kuitenkin siinä kohtaa, kun käytiin finaalikolmikon mahdollisia myyräilyjä läpi, tiesin, että sen täytyy olla Tuija. Tuijalla piti rauhallisesti pokka, ei suunnilleen ilmekään värähtänyt. Olli ja Pietu taas ilmeilivät ja osoittivat molemmat kasvoillaan "jännittävänsä" olisivatko he myyriä. Heidän ilmeensä ja Tuijan ilmeettömyys paljastivat viimeisellä hetkellä.
Olipa hauskaa nähdä, mitä myyräilyjä Tuija oli tehnyt ja kuulla hänen puhettaan myös kameralle. Hän oli kertakaikkisen hyvä myyrä, ja todella uskottava pelaaja.
Pietari taisi sitten vastata väärin johonkin kysymykseen, sillä hänhän epäili myös Tuijaa ja oli Ollia nopeampi. Sääli, olisin toivonut voittoa Pietarille. Mutta Olli oli nyt parempi, tai ainakin onnekkaampi.
Katriinasta muuten, luulen että hän on vaan aika ujo ja introvertti. Ja oli ehkä reissulla jollain tavalla ulkopuolinenkin, kun hengasi ja oli tiiviisti Pentin kanssa liitossa. Ei siinä mitään, heillä oli varmasti hieno ja hyvä liitto, mutta se ei ehkä mahdollistanut samanlaista seurallisuutta muiden kanssa. Ja siksi vaikutti epäilyttävältä :)
Yleensä ne, jotka ovat Pentin kanssa liitossa, eivät siitä juuri kylillä huutele.
Tuija kyllä yllätti, hienosti hoiti roolinsa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yksi hieno puoli Tuijan myyräilyssä oli se, miten hän sai mokansa "anteeksi" ilman, että turvautui selittelyyn (kuten oma myyräepäiltyni Olli). Sanoi itsekin tuossa finaalijaksossa, että ryhmä lohdutteli ja kannusti epäonnistumisten jälkeen. Itsekin katsojana sorruin lähinnä sympatisoimaan häntä mokien jälkeen, vaikka samalla ihmettelin, miten se ei nyt tuossakaan onnistunut.
Täytyy sanoa, että itseäni Tuijan ammatti hämäsi erittäin pahasti. Tiesin, että muissa maissa on ollut myyriä, joista ei sitä ammatin perusteella odottaisi (esim. pappi) ja vaikka ammattiminä on eri kuin yksityinen minä, niin yllätyin että nuori psykologi ottikin petollisen myyrän roolin.
Mulla jäi jotenkin vähän vaisu olo koko finaalijaksosta. Osa kilpailijoistakin vaikutti jotenkin nyrpeiltä/tympääntyneiltä, kuten Irene. Se Lotan ja Tuijan halaaminen kesken kaiken oli jotenkin vaivaannuttavaa, olisi voitu leikata pois.
Ei myyrä nyt niiiiiin hyvää myyräntyötä tehnyt, kun voittosummakin oli noin suuri lopulta. Ei ollut kyse kuitenkaan mistään suurista, useiden tonnien kertahäviämistä tai varastamisesta, enemmänkin pientä tihutyötä kuin sabotoimista.
Toivottavasti tulee uusi kausi, tykkäsin ohjelmasta :)
Olipa muuten mielenkiintoista, kun kilpailijoilta kysyttiin, olisivatko he halunneet olla myyriä. Yllättävän moni halusi! Yllätti myös, ettei Tuija aluksi olisi edes halunnut. Pietarin vastaus sen siaan ei yllättänyt :D
Miksi ei näytetty koostetta kaikista kilpailuista!? Etenkin lopun kilpailuista.
Kertoiko Tuija esimerkiksi tahallaan pommitehtävässä väärän värin Pietulle?
Oon vähän pettynyt tähän Suomen myyrään. Miksei katsojille piiloteltu mitään vihjeitä, vai eikö niitä vain mainittu tässä finaalijaksossa? Muutenkin mentiin vähän liian yks yhteen hollannin myyrän kanssa.
Tuijan myyräily oli vähän heikohkoa. Kiva juu, että myyrä oli huomaamaton eikä arvattavissa, mutta Tuija olis voinut kunnolla myyräillä eikä tehdä vain pientä kiusaa. Tuntuu että muut kisailijat myyräilivät huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei myyrä nyt niiiiiin hyvää myyräntyötä tehnyt, kun voittosummakin oli noin suuri lopulta. Ei ollut kyse kuitenkaan mistään suurista, useiden tonnien kertahäviämistä tai varastamisesta, enemmänkin pientä tihutyötä kuin sabotoimista.
Samaa mietin ettei myyrä niin paljon saanut potista rahaa pois. Melko paljon jäi saamatta myös muiden kilpailijoiden takia kuten tequilassa, autossa radiopuhelintehtävässä jne.
Elämässäni on myyrän kokoinen aukko. Tuntuu tyhjältä. Oikeasti! Ei tää vielä saa loppua, EIII!
Toista kautta on turha odottaa... Esimerkiksi 6. jaksossa oli ollut ALLE 300 000 katsojaa... :( Miten ihmeessä? Mahtava ohjelma, ehkä paras.