Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Pietari myyräili eilisen näin:
tiesi, että Lotta on voitontahtoisin, antoi hänelle nollakuoren. Tuija on rauhallinen, hyvä kielipää, hänelle jokerit jolloin Tuijan voitto ei olisi niin paljon haitannut. Ollille rahat, koska hänellä on lyhin pinna ja luovuttaa helposti aina kaikissa tehtävissä. Saattoi jopa vaihtaa Ollille erilaisen kartan kuin muille, jotta tämän olisi vaikein päästä rahojen kanssa perille.
Kakkostehtävässä katkaisi sen langan, josta tiesi että rahat palaa, vaikka Lotta edesauttoi tehtävää kun ei tajunnut sitä. Jos olisi tajunnut, olisi voinut hidastella langan katkaisua niin, ettei olisi ehtinyt. Tai olisi sanonut kuten Tuijan kohdalla, että niin, pitääkö se katkaista vai jättää katkaisematta? -ja olisi valinnut juuri sen langan katkaistavaksi, joka oli väärä. Mistä muuten edes tuli se oletus, että se väri joka sanotaan, on juuri se jota EI saa katkaista? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Viimeisessä tehtävässä vei tonnin rahaa. Ehkä pääsi jotenkin huomaamatta käymään kuorien luona ennen kuin kukaan muu sinne meni ja vei yhdestä kuoresta rahat. Tietysti tiesi sitten, mistä kuoresta rahat puuttuu, jolloin sai epäilykset ujutettua jonkun muun niskaan kun ei itse olisi valinnut vajaata kuorta.
Lisäksi ovelasti käänsi myyryyden ekassa tehtävässä Lottaan/Olliin, eikä häneen taaskaan todella kohdistunut mitään epäilyjä. Kakkostehtävässäkin epäilyt menivät Lotan piikkiin, kuoritehtävässä taas Olliin.
Vastaus: Pietari on myyrä.
Tuija on myyrä. Ei ärsytä ei tee numeroa, vaan on vähän taustalla ja kertoo myyräilevänsä.
Lotta ansaitsee Oscarin, jos osottautuu myyräksi.
Olli on ohjelman hyvis. Tyyppi, joka ei tee mitään hölmöä. Vetäytyy ja selvästi ei halua vahingossakaan tehdä mitään, jossa voisi joutua naurunalaiseksi tai mokata.
Pietari on peluri. Ärsyttää, naurattaa, on välillä sympaattico ja välillä ei. Innoissaan tehtävistä ja ilmeisen sanavalmis tyyppi. Raha ei selvästikään kiinnosta yhtä paljon kuin mahdollisuus olla mukana. Ainut, jonka haluaisimme nähdä jatkossakin telkkarissa viihdyttämässä. Kakarat ja naisväki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten legojunasta olisi pitänyt päätellä punainen väri? Vai olisiko vastaus ollut esim. paperin toisella puolella?
Ensin ajattelin, että kun juna on rakennettu, yli jää yksi palikka, jossa on oikea väri. Mutta luulisin että vastaavasti kuin palapelissä ja vastauksissa kysymyksiin, yleisin väri on oikea.
Tällä perusteella Lotan väri olisi ollut sininen ja Tuija siis huijasi.
Tässäkin jaksossa puhuttiin niin paljon Lotan ja Pietarin mahdollisesta myyräydestä, että myyrä on tuskin kumpikaan heistä (vrt. aiemmat selvät myyräepäillyt Juho ja Katriina). Nyt kun Katriina tippui, alettiin katsojille syöttää Lottaa myyränä.
Tuotanto haluaa myyrän olevan katsojille yllätys, mikä tapahtuisi ainoastaan Tuijan ja Ollin kohdalla.
Tuotannolla varmasti sormet vahvasti mukana. Ja meille näytetään paitsi viihdyttävät kohdat myös formaatin vaatimat jaaritukset. Olisipa hienoa joskus nähdä kuinka peli on oikeasti edennyt ja kuinka kilpailijat äänestäneet. Mutta se ei tietysti formaattiin kuulu. Osa kilpailijoiden puheista kyllä käsikirjoitettu, eikä kovin taidokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten legojunasta olisi pitänyt päätellä punainen väri? Vai olisiko vastaus ollut esim. paperin toisella puolella?
Ensin ajattelin, että kun juna on rakennettu, yli jää yksi palikka, jossa on oikea väri. Mutta luulisin että vastaavasti kuin palapelissä ja vastauksissa kysymyksiin, yleisin väri on oikea.
Tämän vuoksi juuri Tuija on myyrä. Lotalla olisi ollut muistaakseni eniten sinisiä logoja, joten Lotan väri olisi ollut sininen. Tuijan kysymyksistä moni viittasi punaiseen, joten Tuija yritti harhauttaa Pietaria vastaamalla oman värinsä (punainen) sijaan tahallaan väärän värin (sininen).
JUURINÄIN.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin jaksossa puhuttiin niin paljon Lotan ja Pietarin mahdollisesta myyräydestä, että myyrä on tuskin kumpikaan heistä (vrt. aiemmat selvät myyräepäillyt Juho ja Katriina). Nyt kun Katriina tippui, alettiin katsojille syöttää Lottaa myyränä.
Tuotanto haluaa myyrän olevan katsojille yllätys, mikä tapahtuisi ainoastaan Tuijan ja Ollin kohdalla.
Minusta nyt on syötetty Olliakin myyränä. Tuija on ainoa, jota ei ole.
Ai Olli on hyvis??? Mä oon sitten varmaan ainoa, jolle tulee siitä kaverista kylmät väreet. Se on jotenkin niin äkkipikaisen oloinen, ja siinä ihmisessä on jotain, joka saa aikaan epämukavan tunteen. En haluaisi häntä lähipiiriini.
Mää en oo epäillyt aikaisemmin Lottaa juuri ollenkaan, mun mielestä reaktiot ovat vain olleet liian jyrkkiä myyrämäiseen toimintaan. Mutta nyt parin viimejakson aikana olen alkanut epäillä Lottaa kokoajan enemmän. Jotenkin hänen käyttäytyminen ja puheet ovat alkaneet vaikuttaa vähemmän aidoilta. Myös uusimmissa jaksoissa on alkanut tulla sellaista erilaista kipakkuutta ja erilaista reagointia, mikä mun mielestä vois olla merkki paineista myyräepäilyjen alla. Siis Lotta on aikasemmin saanut olla aika rauhassa muiden kilpailijoiden myyräepäilyistä.
Toinen vaihtoehto on Olli.
Tuijaa en vain osaa epäillä. Enkä Pietariakaan enää, aluksi Pietu oli mun myyräehdokas nro. 1, mut sitäkään en osaa oikein enää epäillä.
Se Olli on vaan niiiiiin kuuma! Ei uskoisi 51-vuotiaaksi.
"Tuijaa en vain osaa epäillä."
Juuri siksi Tuija on myyrä.
Vierailija kirjoitti:
"Tuijaa en vain osaa epäillä."
Juuri siksi Tuija on myyrä.
Ollikin sanoi viime jaksossa, ettei epäile Tuijaa, koska se on niin viattoman ja vilpittömän oloinen. Eli täydellinen myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Pietarin kuoressa oli 2500 rahaa, koska hän varmasti vei 1000 euroa. Pietarihan melkein paljasti tehneensä sen. Mutta mitä muut on mieltä?
No sehän nyt ois vaan hölmöä, jos vei rahaa, koska siitä niin kovin vitsaili. Leikkaajat ois tuommoisen oitis jättäny pois jaksosta, jos Pietu ois myyrä.
Oon miettinyt, että onko Tuija myyrä, kun kaikkia muita kilpailijoita tosiaan on syötetty katsojalle myyrinä. Vai onko niin, että Tuija ei vain ole onnistunut tekemään isompia mokia ja epäilyttäviä tekoja tai muutenkaan ole luopnteeltaan sellainen komedienne, että siitä saisi mitenkään väännettyä myyrämäistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan ajatellut että Tuija on liian myyrän näköinen! Sellainen vikkelä pieni otus veikeine naamoineen.
Katselin mtv:ltä myyrää, pommitehtävässä tuijan tehtävässä vastauksia oli eniten punaiseen viittaavia ja lotalla oli eniten sinisiä legoja, kävin siis googlen kanssa tuijan tehtäväpaperien kysymyksiä läpi :D joko tuija on menny puhtaasti tuurilla, mitä luulen, koska kysymykset olivat absurdeja tai sitten hän on myyrä. Tai sitten logiikka tehtävissä on ollut jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ai Olli on hyvis??? Mä oon sitten varmaan ainoa, jolle tulee siitä kaverista kylmät väreet. Se on jotenkin niin äkkipikaisen oloinen, ja siinä ihmisessä on jotain, joka saa aikaan epämukavan tunteen. En haluaisi häntä lähipiiriini.
Minusta Olli suuttuu nopeasti ja on myös ollut hieman naisvastainen tai ainakin puhui kerran näistä alentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Katselin mtv:ltä myyrää, pommitehtävässä tuijan tehtävässä vastauksia oli eniten punaiseen viittaavia ja lotalla oli eniten sinisiä legoja, kävin siis googlen kanssa tuijan tehtäväpaperien kysymyksiä läpi :D joko tuija on menny puhtaasti tuurilla, mitä luulen, koska kysymykset olivat absurdeja tai sitten hän on myyrä. Tai sitten logiikka tehtävissä on ollut jotain ihan muuta.
Uskon olleen tahallista väärinvastaamista, Tuija on myyrä.
Kyllähän leikkaajat jo siinä vaiheessa tietävät kun ohjelmma on kuvattu kokonaan ja sitä aletaan leikkaamaan. Daa.