Eroaminen kaduttaa
Tapasin entisen poikaystäväni n. 3kk sitten. Ihastuin ja meillä oli yhdessä ihanaa. Kaukosuhteen takia olimme näkemättä kuukauden ja nyt hän tuli jouluna luokseni. Aluksi oli ihanaa, mutta pikkuhiljaa tuntui että kipinä katosi ja minua alkoi ärsyttää pienet asiat hänessä. Hetken harkinnan jälkeen pistin suhteemme poikki, koska olin varma, ettei suhteesta voisi tulla mitään, jos noin alussa tulee ristiriitaisia tunteita. Heti eron jälkeen oli fiilis, että hyvä päätös, mutta pian alkoi katumus. Itkenyt olen tämän asian takia ja yhtäkkiä nään paljon pienempinä ne asiat, joiden takia hänet jätin. Muistelen vain niitä hyviä hetkiä. Nyt olen ihan pihalla, että onko tämä tunnetila normaali vai teinkö oikeasti ison virheen. Eikä tämä ole mitään teinidraamaa vaan ollaan ihan aikuisia ihmisiä molemmat. Muilla samanlaisia tapauksia?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen olet kun et tiedä mitä haluat.
Oletko vaaka?
Satunnainen vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaaka?
eikun ihminen.
Mä olin kolmikymppisenä kolmeen otteeseen yhden miehen kanssa noin. Varsinkin humalassa aloin tuntea, että sehän on yäydellinen, mitä ihmettä epäröin aiemmin. Sitten lopulta riitti ihan vaan herääminen sen kanssa aamulla tajuamaan, että ei, ei sittenkään. Hänessä ei ollut miuään selkeää vikaa ja hän oli fiksu ja komea ja hyvä sängyssä ja menedtynyt ja ylipäätään ns paperilla täydellinen, mutta ilmeisesti oikea kemia puuttui. Keskustelut sen aina paljastivat kiistatta, hän käytti vääränlaisia sanojakin mielestäni jme.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kolmikymppisenä kolmeen otteeseen yhden miehen kanssa noin. Varsinkin humalassa aloin tuntea, että sehän on yäydellinen, mitä ihmettä epäröin aiemmin. Sitten lopulta riitti ihan vaan herääminen sen kanssa aamulla tajuamaan, että ei, ei sittenkään. Hänessä ei ollut miuään selkeää vikaa ja hän oli fiksu ja komea ja hyvä sängyssä ja menedtynyt ja ylipäätään ns paperilla täydellinen, mutta ilmeisesti oikea kemia puuttui. Keskustelut sen aina paljastivat kiistatta, hän käytti vääränlaisia sanojakin mielestäni jme.
Ja sitten kun vanhempana tapasin sen oikean, niin sen vain tiesi ehdottomasti, välittömästi, ei mitään epäselvää asiassa.
Olet kasvanut naiseksi, tuota se on. Ei sinulla ole hätää, sillä opit laittamaan nämä oikkusi miehen syyksi aika nopeasti.