Kuvaile ihmistä joka käyttää tätä merkkilaukkua ( lista )
Minkälainen mielikuva ihmisestä joka käyttää näitä merkkilaukkuja?
1. Guess
2. Michael Kors
3. Furla
4. Ted Baker
5. Ralph Lauren
6. Calvin Klein
7. Tiger Of Sweden
8. YVSL
9. Chanel
10. Miu Miu
11. Moi Moi
12. Hermes
13. Alexander McQueen
14. Celine
15. Prada
16. Marimekko
17. Lumi Accessories
18. H&M
Kommentit (25)
1. Guess - 15-20v. teini, jolla ei ole kovin paljon rahaa panostaa laukkuunsa eikä halua erottua porukasta
2. Michael Kors - 30-40v. opisto/amk-koulutuksen saanut nainen, joka on kotoisin pienestä kaupungista
3. Furla - 50+ tavallinen keskiluokkainen nainen, joka asioi Sokoksella tai Stockalla
4. Ted Baker - 40+ mutta edelleen tyttömäisestä tyylistä kiinni pitävä hieman erikoinen, eksentrinen nainen
5. Ralph Lauren - 35+ keskiluokkainen nainen, joka hakee hieman tasoaan parempaa "rentoa purjehdustyyliä"
6. Calvin Klein - 15-25v. teinityttö
7. Tiger Of Sweden - 25-45v. kaupunkilainen, koulutettu, minimalistisemmasta tyylistä pitävä nainen
8. YVSL - tarkoititko YSL vai onko tämä joku sen feikki? Jos aito YSL, niin muodista kiinnostunut vanhempi rouvashenkilö
9. Chanel - 25v. bloggaaja tai muodista kiinnostunut vanhempi rouvashenkilö
10. Miu Miu - 25-35v. bloggaaja joka on kenties hankkinut laukkunsa net-a-porterin alennusmyynnistä tai hyvinkoulutettu, melko hyvin tienaava kaupunkilainen nainen
11. Moi Moi - kotiäiti
12. Hermes - vanhempi, varakas rouvashenkilö tai bloggaaja, jonka mielestä laukku on sijoitus
13. Alexander McQueen - keskimääräistä enemmän tyylistä kiinnostunut kaupunkilainen nainen, mutta ei tämä mikään luksuslaukku sentään ole
14. Celine - bloggaaaja tai tyylistä kiinnostunut kaupunkilainen nainen, joka on valmis maksamaan haluamastaan laukusta
15. Prada - itänaapurimme tyttö
16. Marimekko - nuori humanististen aineiden opiskelija, keski-ikäinen äityli ,tai keski-iän ylittänyt, käsinvärjättyyn kaapuun ja puuhelmiin pukeutunut nainen, jolla on lyhyt punainen tukka
17. Lumi Accessories - 30+ keskiluokkainen nainen, tavis
18. H&M - teini
19. Louis Vuitton - itänaapurimme tyttö
20. Gucci- teini
Minulla on Chanelin, YSL:n, Miu Miun, Pradan, Diorin ja LV:n laukkuja. Enpä usko että kukaan osaisi minua täällä kuvailla. Kuljen suuren osan ajasta äidin vanhoissa verkkareissa ja kuuntelen metallimusiikkia.
Kysyykö aloittaja aitojen laukkujen perään, vai kopioita, joita näkyy joka toisella koulutytöillä olevan?
Mulla on edellä jo mainittuja merkkejä, mutta haluaisin vielä kuulla teidän käsityksenne Rebecca Minkoffin laukuista.
Terveisin keskiluokkainen +35 Barbie, jolla mm. prinsessa- ja purjehdusunelmia
Minulla on kaunis, ajaton, paksua nahkaa oleva laukku, joka maksoi alessa alle 100e. Laukku on tehty kestämään.
En todella ymmärrä miten jotkut laukut maksavat tuhansia, eivät ne ole kauniitakaan. Maksat laukusta paljon jotta jotta kaikki tietävät sinun maksaneen laukusta paljon. Maksat materiaali ja valmistuskustannuksien yli menevää brändäykseen luokiteltavaa rahaa, maksat siitä että saat mainostaa kyseistä laukkua.