Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö katsoa jotain muutakin tv-sarjaa kuin vain Frendejä?

Vierailija
01.01.2019 |

Aikoinaan näin sattumanvaraisia Frendit-jaksoja telkkarissa satoja kertoja, tietysti. Mutta järjestyksessä olen katsonut ihan koko Frendit-sarjan vain kerran, joskus pari vuotta sitten. Kenties pian katson sen taas. Kuinka monta kertaa Frendit voi katsoa ennen kuin kyllästyy? Kuinka paljon kannattaa pitää taukoa ennen kuin katsoo taas? Vai pitäisikö jotain muutakin joskus katsoa? Mitä? Mikä sarja on edes melkein yhtä hyvä kuin Frendit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida katsoa telkkaa kovin paljon.

Vierailija
2/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taipumus jäädä jumiin tiettyihin sarjoihin ja katsoa ne uudelleen ja uudelleen, oikein perehtyä. Ei kai siinä ole vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taipumus jäädä jumiin tiettyihin sarjoihin ja katsoa ne uudelleen ja uudelleen, oikein perehtyä. Ei kai siinä ole vikaa.

Mitä sarjoja? :)

Vierailija
4/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vaikka modern family? Sitten kun oot katsonut sen kaikki jaksot niin takaisin frendeihin.

Vierailija
5/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin katsonut Frendit läpi noin 4-5 kertaa. (Ensimmäisen kerran ala-asteikäisenä, viimeksi joskus 24-vuotiaana.) Tekisi tosin nyt 28-vuotiaana mieli katsoa vielä kerran uudestaan, sillä olen aikuistunut paljon viime vuosina ja ymmärrän ehkä jotkut referenssit ja vitsit paremmin kuin nuorempana.

Itse olen aikuisiällä tykästynyt myös How I Met Your Motheriin ja Crazy Ex Girlfriendiin. HIMYMissä on hiukan sama pohjaidea kuin Frendeissä mutta on sävyltään emotionaalisempi ja mielikuvituksellisempi kuin Frendit.

Crazy Ex Girlfriend on puolestaan musikaalikomedia/komediamusikaali, jossa rikotaan perinteisiä romanttisten draamojen kaavoja, käsitellään mielenterveysongelmien syntyä, tehdään parodiaa eri sosiaalisista ilmiöistä jne.

Vierailija
6/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän