Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettu nainen

Vierailija
01.01.2019 |

Kestätkö sitä, jos mies onkin sinua älykkäämpi? Oman otantani perusteella tätä siedetään ihan äärimmäisen huonosti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausviesti ei osoittanut älykkyyttä.

Vierailija
2/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avausviesti ei osoittanut älykkyyttä.

Tässä jälleen yksi esimerkki lisää siitä mistä avausviestissäni puhuin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kestän.

Sitä en kestä, että mies luulee olevnsa älykkäämpi siksi, että on mies :D

Vierailija
4/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierastan koko korkeakoulutettu nainen sanaa. Onko korkeakoulutettu jos on opiskellut yliopistossa jotain turhaa? Vai onko vaan väärinkoulutettu.

Vierailija
5/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän hyvin sen, että mies on minua älykkäämpi, jopa nautin siitä, että saan viettää aikaa älykkäämmän henkilön seurassa. Sitä en kestä, jos mies korostaa älyään lyttäämällä minua.

Vierailija
6/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä vaaraa ei oikeastaan koskaan ole ollut.

Vierailija
7/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan siinä uskossa, että älykkyys on ainoa, mitä voin tarjota miehille. En pitänyt itseäni hyvännäköisenä enkä seksuaalisesti viehättävänä.

Nykyään arvostan ulkonäköäni enemmän enkä enää piittaa siitä, vaikka antaisinkin itsestäni tyhmän kuvan. Miehen älykkyydellä ei nykyään ole suurta merkitystä itselleni, kunhan meillä on jonkinlainen yhteys.

Vierailija
8/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu nainen, ja myönnän heti, että mieheni on minua älykkäämpi. Hänkin on korkeakoulutettu. Hyvin kestän asian. Enemmän kestämistä olisi tyhmässä miehessä.

Vierailija
9/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jopa vaadin sitä.

Seurustelin nuorena monta vuotta miehen kanssa. Luulin että hän kasvaa joku päivä aikuiseksi, kunnes ymmärsin että hän vain ei ollut kovin älykäs.

Se oli raskasta aikaa, never again.

Vierailija
10/10 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän. Toki saatan miettiä, ärsyttääkö miestä, kun hän huomaa, että en ole yhtä älykäs.

Mutta tuo kestäminenhän on sellainen itsetunto- ja -tuntemuskysymys. Ja parisuhteessa nyt muutenkin pitää kestää sitä, että toinen on erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi