Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri haalii kaiken työn itselleen

Vierailija
01.01.2019 |

Olen ollut uudessa työpaikassa muutaman kuukauden. Olen samassa työhuoneessa yhden työkaverin kanssa ja meillä sama työnkuva. Ongelmaksi on muodostunut se, että työkaveri haalii kaiken työn itselleen ja tekee myös mulle kertomatta mulle "korvamerkittyjä" töitä. Jos saadaan yhteinen tehtävänanto, hän vaan tekee sen kommunikoimatta kanssani mitenkään ja tuohtuu jos kysyn, että miten me tämä hoidetaan eli miten sovitaan työnjako. Hän antaa mulle tehtäviä, jotka häntä ei kiinnosta tai joita hän ei osaa. Hänen olisi pitänyt perehdyttää mut työhöni, mutta viikottain tulee vastaan tilanteita, joissa huomaan hänen taas salanneen minulta jotakin ja siitä syystä asiakkaamme kärsivät tai minä saan muiden työntkeijöiden haukut niskaan. Hän on myös aina todella kateellinen, jos saan esimiehiltä jonkin työtehtävän. Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan ottaisit rennosti? Annat ajan kulua ja katselet rauhassa muita työtehtäviä joko tuossa yrityksessä tai muualla.

Toisin sanoen ota ilo irti tilanteesta :) Anna toisen tehdä työt.

Vierailija
22/24 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on juuri näitä. Varmaan vielä valittaa selän takana ettet tee mitään ja pomottaa sua "minä haluan" tyyliin. Näitä on naisvaltaisella alalla paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juttelet esimiehelle että ei kai homman näin pitäisi mennä. jos ei enempää vituta niin nostat palkkaa ja teet duunia. palkan takiahan siellä vain ollaan kuitenkin. jos alkaa vituttaan ja mikään ei muutu niin alat katsella siinä sivussa muita hommia.

Olen jo alkanut katselemaan muita töitä. Yritän vielä jutella myös esimiehelle. Tuntuu inhottavalta, että työkaveri ohittaa minut ja kohtelee huonosti. Hän kohtelee minua kuin olisin häntä alempiarvoisempi vaikka ollaan ihan samanlaisia työntekijöitä ja antaa muiden työntekijöiden ymmärtää, että hän on todella pätevä ja vastuussa kaikesta. 

Varmasti tuntuu inhottavalta.

Vierailija
24/24 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole jo työpaikkakiusaamista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi