Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukbang-videot ovat oksettavia

Vierailija
01.01.2019 |

En voi ymmärtää, miksi ihmiset haluavat katsoa muiden syömistä vielä kun ruokana on yleensä jotain roskaruokaa.

Tiedän, että ihmiset katsovat niitä koska saavat mielihyvää, ehkä siksi koska ruokailu ei enää ole sosiaalinen kokemus vaan ihmiset kasvavissa määrin syövät erillään.

Itse vain voin pahoin kun joku mättää mäkkiruokaa kameran edessä ikään kuin se olisi hienoa. Lisäksi syömisäänet ovat ahdistavia, toki osalle ne ovat sama kuin ASMR.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well said!!

Vierailija
2/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisäänet on kamalinta, en kestä edes perheenjäseniltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä tuta mukbang-villitystä, enkä kyllä koko asmr-villitystä, en niinku yhtään.

Vierailija
4/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä tuta mukbang-villitystä, enkä kyllä koko asmr-villitystä, en niinku yhtään.

Ymmärrän asmr-videot, ne voi rentouttaa, mutta toisen syömisestä en saa mitään kiksejä.

Vierailija
5/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kuullutkaan koko mukbangista? Mikä juttu tää on?

Vierailija
6/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä juttu sitten on että ei etsitä Googlesta tietoa?

Joku uusi muoti vai?

Vierailija
7/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Hyi, sitten pitää vielä oikein mässyttää kunnolla ja väännellä sitä naamaa typerän teennäisesti.

Vierailija
8/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä juttu sitten on että ei etsitä Googlesta tietoa?

Joku uusi muoti vai?

Saa kai keskustelupalstalla keskustella?

Vierailija
9/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä on kiva saada seuraa syömishetkiin. Varsinkin henkilöltä, jota seuraa somessa. Ja kiva, kun joku hoikkavartaloinenkin syö ja näyttää, että se on normaalia. Et muutu elefantiksi yhdestä heseateriasta. Videot ovat rentoja. Niin kuin kaikessa niin jotkut tykkää ja jotkut ei. Ketään ei kuitenkaan vahingoiteta, joten silloin voi vain olla katsomatta videoita ja antaa niiden katsoa, jotka tykkäävät. Varmasti sinäkin löydät itseäsi kiinnostavaa sisältöä, mistä joku toinen taas ei pidä. 

Vierailija
10/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nuo videot, muttei mitään hajua mitä tuo sana tarkoittaa tai mitä kieltä se on.

No, ei kyllä tule katsottua kyseisiä videoita aloituksessa mainittujen syiden vuoksi.

Vierailija
11/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson mieluummin gangbang-videoita.

Vierailija
12/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin katson mieluummin gangbang-videoita.

PALJON MIELUUMMIN ! * nostelee irstaasti kulmakarvoja *

Vierailija
13/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
14/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä. Ilmeisesti autismi on lisääntynyt ihmisten keskuudessa kun kaiken maailman asmr ja mukbang videot on suosittuja. Siis mitä kiksei jengi saa siitä kun kattoo videolla jotain toisen mässäilyä.

Vierailija
15/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! :D

Just tajusin kattelleeni eilen yhden sortin mukbang videon. Kattelin erään julkkiksen haastattelua ja tämä söi siinä samalla keittoa ja jotain crackereita.

Itteä ällötti sen syömisilmeet ja ne on vielä tänäänkin mua elottaneet. Miten niin ihana tyyppi söikin niin puistattavan kamalasti.

Nyt vasta tajusin, että sehän oli tarkoituksellisesti tehty mukbang. Se liemen lurskuttelu ja veden nieleminen kuului niin selvästi.

Vierailija
16/16 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se maiskuttelu ja aivottomat ilmeet "very delicious" kommenteilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän