Unen tulkintaa: Punainen käärme ja orava
Näin pitkästä aikaa unta, jonka muistan hyvin tarkasti. Unessa olin lapsuudenkotini lähellä olevassa metsässä. Sain yhtä-äkkiä kuulla, että siellä luikerteli iso punainen käärme, joka oli myrkyllinen. Näinkin käärmeen ja aloin seurata sen menoa, jotta voin tarpeen tullen lähteä karkuun. En halunnut joutua sen yllättämäksi. Kävelin käärmeen perässä ja hetken kuluttua orava laskeutui puunrunkoa pitkin ja joutui käärmeen saaliiksi. Tämän jälkeen heräsin unestani.
Mitä tämmöinen voisi tarkoittaa, osaako joku tulkita?
Kommentit (24)
Mä olen nähnyt kolme kertaa elämäni aikana unta, että käärme on jahdannut minua ja olen yrittänyt sitä karkuun, mutta sitten se on kuitenkin hyökännyt ja puraissut. Kaikkien noiden kertojen jälkeen minuun iski seuraavana päivänä influessa. En tiedä onko sattumaa, mutta kummallinen juttu.
Toivottavasti sinulle käärmeen puraisu tarkoittaa muuta.
Kuulostaa että joku uhkaa pienta kivaa oravaa. Pelkäät että menetät jotain turvallista jota orava edustaa. Käörme voi olla esim sairauden pelko tai muun turvattomuuden.
Kyllä mun unissa ainakin eletään ihan kuin normaalisti. Ei tule ylhäältä mitään ohjeita myrkkykäärme varo. Ehkä mä en vaan oo hyvä unishamaani.