Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kattoon suomi 24 ja monikulttuuriset jutut

Vierailija
01.01.2019 |

Onko nuo provoja vai oikeasti noin dorkia? Siis oikeasti haloo!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen intuitio on useimmiten oikeassa, ellei sitten kyseessä satu olemaan erittäin mustasukkainen tai lähtökohtaisesti muuten epäluuloinen nainen/tyttö.

Se että miehellä on naispuoleisia ystäviä, joista hän kertoo sinulle avoimesti, ei tarkoita että suhteissa olisi jotain muuta kuin hän sanoo. Jos taas mies jää jatkuvasti valheesta kiinni, ei tule yöllä baarista tms. voi jo vetää johtopäätöksiä. Maalaisjärjen käyttö on sallittua.

Lopuksi: en pidä yleistyksistä, mutta jos tässä sellaista ollaan hakemassa, sanoisin että kamerunilaiset miehet ovat TODELLISESSA suhteessa ollessaan uskollisia."

:-)

Vierailija
2/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävin kattoon"

Ei olisi varaa nimitellä ketään dorkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ei ole dorkia niin ei ketkään. Onko tosiaan älykkyysosamäärä tippunut näin paljon. Rupesi oikein päätä kivistämään kuin näitä luki :-(

Ps. Rupeavat varmaan kohta bambu majoja lykämään stadiin..

Vierailija
4/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia, vuosia sitten eksyin Helsingin Makkaratalossa olevaan Orfeus nimiseen ravintolaan. Olin nuori enkä tiennyt että Orfeus oli musta prinssi eli ravintolan nimi oli viite. No joka tapauksessa sisällä oli melkein kaikki miehet Afrikan eri maista ja meno melkoista. Jäimme sinne ystävättäreni kanssa uteliaisuudesta ja miehet parveili ympärillämme. Oli kyllä niin lipevää meininkiä ja hirveätä bull shittiä kaikki mitä niiden suusta ulos tuli. Näin siellä paljon suomalaisia naisia jotka olivat aivan polvet vetelinä ja uskoivat näköjään kaiken mitä nämä playerit korvaan kuiskivat. Alkoi ihan nolottaa kaikkien osallistujien puolesta. Lähdimme pois ja menimme kunnon suomijunttimestaan (muistaakseni Zetor) ja nautimme rehellisten, jurristen, kotimaisten miesten seurasta.

Vierailija
5/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole provoja. Usko pois, monet suomalaiset naiset ovat uskomattoman typeriä ja sinisilmäisiä mitä tulee ulkkareihin.

Onneksi nykyisin monissa piireissä ulkkarimiesten kanssa seurustelua pidetään nolona. Tosin jossain landen pikku kylissä varmaan vieläkin luullaan että ollaan niin spessuja jos seurustellaan ulkkarin kanssa.

Vierailija
6/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia, vuosia sitten eksyin Helsingin Makkaratalossa olevaan Orfeus nimiseen ravintolaan. Olin nuori enkä tiennyt että Orfeus oli musta prinssi eli ravintolan nimi oli viite. No joka tapauksessa sisällä oli melkein kaikki miehet Afrikan eri maista ja meno melkoista. Jäimme sinne ystävättäreni kanssa uteliaisuudesta ja miehet parveili ympärillämme. Oli kyllä niin lipevää meininkiä ja hirveätä bull shittiä kaikki mitä niiden suusta ulos tuli. Näin siellä paljon suomalaisia naisia jotka olivat aivan polvet vetelinä ja uskoivat näköjään kaiken mitä nämä playerit korvaan kuiskivat. Alkoi ihan nolottaa kaikkien osallistujien puolesta. Lähdimme pois ja menimme kunnon suomijunttimestaan (muistaakseni Zetor) ja nautimme rehellisten, jurristen, kotimaisten miesten seurasta.

Yks tuttu on kanssa käväissyt tuolla ja sanoi, että kaupunkin mentaaliongelma naiset oli kaikki keräytynyt sinne. Tavallaan säälittävää, sen sentään jollain tavalla ymmärtää, jos pikku vosut ennen aikuistumistaan pyörii lähi-idän poikien kanssa, mutta että noiden :-(

Vierailija
7/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole provoja. Usko pois, monet suomalaiset naiset ovat uskomattoman typeriä ja sinisilmäisiä mitä tulee ulkkareihin.

Onneksi nykyisin monissa piireissä ulkkarimiesten kanssa seurustelua pidetään nolona. Tosin jossain landen pikku kylissä varmaan vieläkin luullaan että ollaan niin spessuja jos seurustellaan ulkkarin kanssa.

Siis ulkkareista viis, mutta että afrikka ja lähi-itäläisiä. Eurooppalaiset nyt ymmärtää britit,skotit ja vaikka makaronit

Vierailija
8/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaatko hieman millaista oli sekstailu kamerunin komistuksen kanssa

kandeeko alkaa styylaan sellasen kaa, onko niillä iso, ottaako naisen tarpeet huomioon vai pitääkö ne naista vaan siemennesteen kuljettajana pois makkarista

Vierailija
9/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut reilun vuoden kamerunilaista miestä. Välillä aivan ihana ja välillä todella välinpitämätön. Seksi on pelkkää jyystöä ja minun pitää olla heti valmis. Kerran sanoin, että tarttisin vähän muutakin lämmittelyä kuin käskyn "turn around" niin suuttui ja sanoi, että minulle pitäisi riittää se, että hän on on minun vieressä. Kääntää aina kaiken minun syyksi ja tuntuu välillä kuin hän nauttisi kiusaamisestani. Onko kellään samoja kokemuksia?

:D

Vierailija
10/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta bastardi edes tuon vertaa vaivaudu suomea puhumaan, luomakunnan kruununa kun itseänsä pitää. Älä ainakaan anna tai lainaa rahaa sille! Tosin seksikin on varmaan niin surkeata ettei oikein ole mitään syytä hengailla noiden urpojen kanssa . Niiden naisilla on paksu perä ja siinä lyhyet jalantapaiset väärinpäin kiinni.

Vierailija
11/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl mee jyystöks ku mälli lens aina ennen aikojaan, surkee löysämulkku!

Sopii hyvin et hengailee vaan vaan niiden "siskojensa" kanssa. ne kun keittelee läskiklönttejä ja silittelee paitoja ja jaksaa kehua rumaa kusipäätä.

Vierailija
12/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut reilun vuoden kamerunilaista miestä. Välillä aivan ihana ja välillä todella välinpitämätön. Seksi on pelkkää jyystöä ja minun pitää olla heti valmis. Kerran sanoin, että tarttisin vähän muutakin lämmittelyä kuin käskyn "turn around" niin suuttui ja sanoi, että minulle pitäisi riittää se, että hän on on minun vieressä. Kääntää aina kaiken minun syyksi ja tuntuu välillä kuin hän nauttisi kiusaamisestani. Onko kellään samoja kokemuksia?

Porvoossa vissiin naisilla riittää kärsivällisyyttä moisen ”hiomattoman timantin” käsittelemiseen ja viimeistelemiseen... 🙄

Vierailija
13/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa vissiin naisilla riittää kärsivällisyyttä moisen ”hiomattoman timantin” käsittelemiseen ja viimeistelemiseen... 🙄

Niinpä. Pahaa tekee

Vierailija
14/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nigerialaiset miehet ne vasta luotettavia ovatkin. Hahahahha. En uskonut varoitteluita vaan haksahdin rakastumaan erääseen mieheen joka kolmen vuoden aikana paljastui kaiken elämästään valehdelleeksi, tunnevammaiseksi narsistiksi. Kaikki kaverit samanlaisia valehtelijoita ja pettureita kun vierestä seurasi. En todellakaan suosittele. Mutta toisaalta, se on ne kulttuuri-erot..suomalainen nainen ei vaan oo niin itsetunnoton ja herran pelkoinen että jäisi EM. Suhteeseen.

Vierailija
15/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nigerialaiset miehet ne vasta luotettavia ovatkin. Hahahahha. En uskonut varoitteluita vaan haksahdin rakastumaan erääseen mieheen joka kolmen vuoden aikana paljastui kaiken elämästään valehdelleeksi, tunnevammaiseksi narsistiksi. Kaikki kaverit samanlaisia valehtelijoita ja pettureita kun vierestä seurasi. En todellakaan suosittele. Mutta toisaalta, se on ne kulttuuri-erot..suomalainen nainen ei vaan oo niin itsetunnoton ja herran pelkoinen että jäisi EM. Suhteeseen.

Fiksu ei ehkä olisi alunperinkään narahtanut afrikkalaiseen, mutta kaikki tyylillään.

Vierailija
16/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani meni hyvin nopeasti naimisiin reilusti itseään vanhemman Tunisialaismiehen kanssa. Oli aivan ihastunut eikä kuunnellut kenenkään varoituksia. Meni muutama vuosi, tuli pari lasta ja tuttuni alkoi olla aivan rikki. Mies pyrki hallitsemaan ihan kaikessa. Pikkuhiljaa miehen suomessa asunut veli ja aikaisemmasta avioliitosta olevat pari lasta alkoivat asustaa enemmän ja enemmän heillä. Kaikki näki että tuttuni kuihtuu ja kärsii muttei puhu.

Homma loppui siihen että tuttuni lähes pakeni toiselle paikkakunnalle lasten kanssa aluksi tuntemattomaan osoitteeseen ettei mies saisi selville missä on.

Luojan kiitos mies muutti Ruotsiin lödettyään uuden naisen. Mutta tuttuni vissiin jonkin verran pelkää että mies ilmestyy. Tai joku sukulainen ja kaappaa vaikka lapset.

Vierailija
17/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani meni hyvin nopeasti naimisiin reilusti itseään vanhemman Tunisialaismiehen kanssa. Oli aivan ihastunut eikä kuunnellut kenenkään varoituksia. Meni muutama vuosi, tuli pari lasta ja tuttuni alkoi olla aivan rikki. Mies pyrki hallitsemaan ihan kaikessa. Pikkuhiljaa miehen suomessa asunut veli ja aikaisemmasta avioliitosta olevat pari lasta alkoivat asustaa enemmän ja enemmän heillä. Kaikki näki että tuttuni kuihtuu ja kärsii muttei puhu.

Homma loppui siihen että tuttuni lähes pakeni toiselle paikkakunnalle lasten kanssa aluksi tuntemattomaan osoitteeseen ettei mies saisi selville missä on.

Luojan kiitos mies muutti Ruotsiin lödettyään uuden naisen. Mutta tuttuni vissiin jonkin verran pelkää että mies ilmestyy. Tai joku sukulainen ja kaappaa vaikka lapset.

Milloin te opitte? Menkää vaikka maksulliseksi ranskaan, mutta älkää repikö noita tänne.

Ukolla taas uusi uhri ja ruotsissa. Naisen tyhmyyttä ei voi ylittää.

Vierailija
18/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjele