No nyt oon sit liian kännissä lähteäkseni mihinkään :(
Voi hemmetti. Oisin mennyt Helsingin keskustaan katsomaan mikä meno.
Kommentit (21)
Tuolla onkin liian liukasta toikkaroida kännisä.
Nyt olet parhaimmillasi kirjoittamaan poliittisia kannanottoja.
Tuota ei liity ap.n aloitukseen, mutta mulla oli raskaushepatoosi ainoan raskauden aikana ja nykyisin on syöpäseurannassa tietokonetomografian jälkeen aina mainittu hieman suurentunut maksa. Mitä tarkoittaa?
Mullekki kävi kerran noin :D Piti ottaa kämpillä parit paukut, ja oho, yhtäkkiä oli mennytkin koko nollaseiska giniä. Noh, menin sitten vain nukkumaan. seuraavana aamuna vittuttti turha krapula, kun ei edes radalle päässyt :D
Rupee kirjoittaa päiväkirjaa/ajatuksia paperille tai koneelle kun olet kännissä. Niitä luet sitten krapulassa, saat nauraa, tai tunnet järkyttävää häpeää. Itse kerran kirjoitin ajatuksia siitä, miten etelä-Afrikassa muhiva väkivaltainen tilanne saataisiin hallintaan. Oli hauskaa luettavaa
Mitä teen?
Hävitin päiväkirjani jota kännissä kirjottelin, en oo varma onko siinämun koko nimi.. sen otin joskus mukaan yhteen kahvilaan ja annoin kaverin lukea sitä. Sitten unohdin koko kirjan. Oon kyselly tolt kaverilt onks se nähny koko kirjaa, se jotai selitti muttei muistaaksee löytänyt.
Kehtaako kysyy uudelleen jahaittaako jos siinä on mun nimi? Se on täynnä tosi sekavaa tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Rupee kirjoittaa päiväkirjaa/ajatuksia paperille tai koneelle kun olet kännissä. Niitä luet sitten krapulassa, saat nauraa, tai tunnet järkyttävää häpeää. Itse kerran kirjoitin ajatuksia siitä, miten etelä-Afrikassa muhiva väkivaltainen tilanne saataisiin hallintaan. Oli hauskaa luettavaa
Jotkut valitettavasti päivittää facebookia tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei liity ap.n aloitukseen, mutta mulla oli raskaushepatoosi ainoan raskauden aikana ja nykyisin on syöpäseurannassa tietokonetomografian jälkeen aina mainittu hieman suurentunut maksa. Mitä tarkoittaa?
Ettei kannata mennä sidukkakassin kanssa piknikille keskustassa olevaan porttikonkiin.
Säästyipähän rahat :)