Mies osti itselleen 12-vuotiaan viskipullon
Maksoi mokomasta vieläpä 60-euroa! Rahalle olisi ollut muutakin käyttöä - ei itketä, mutta v*tuttaa!!!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoi mokomasta vieläpä 60-euroa! Rahalle olisi ollut muutakin käyttöä - ei itketä, mutta v*tuttaa!!!
No voi iiik. 60 euroa, ei 60-euroa.
Meillä on yli 50-vuotiasta armanjakkia. Maksoi noin 180 euroa. Eikä edes ole ainoa kalliimpi juoma baarikaapissa.
Suosittelen sua hommaamaan vararahaston itsellesi niin ei potuta.Jos 60e romahduttaa talouden, on talous huonosti hoidettu.
Niinhän sinä luulet, sen armanjakin iän. Kaikkien kannalta kyllä ihan hyvä, että käytit rahasi siihen ylihintaiseen, väärennettyyn juomaan. Terveytesikin kannalta yksi pullo tuollaista ainetta kaapissa on paljon parempi kuin sama raha käytettynä kymmeneen pulloon, jotka joisit nopeammin pois.
Kirjoittelee joku katkera moralisti? Mulla on ihan kiva kokoelma ihan todistetusti aitoja avaamattomia vuosikerta-armanjakkeja kaapissa, muista laatujuomista puhumattakaan.Tarvetta ei ole niitä juoda veks, veikkaanpa että sinä ryyppäät vuodessa enemmän kuin minä.
Voi kuule, se sinun pullosi avaamattomuus ei todista mitään. Viinaa, varsinkin vanhoja viinoja väärennetään ja paljon.
Omien viinikaappieni sisältö on lähinnä vuosikertasamppanjoita ja muita pitkään säilyviä, ostettu laatikoittain sitä mukaa kun ne tulevat markkinoille. Ja menevät usein lahjoiksi kummilapsille, ystäville ja sukulaisille, syntymävuoden viinipullo vaikka ylioppilasjuhliin tai pyöreille merkkipäiville.
Tuskin juon enemmän kuin sinä. Mutta siitä olen varma, että juon sinua parempia juomia.
Samppanja ei oikeasti säily kovin hyvin. Muuttuu aikalailla kusen makuiseksi.
Onneksi en tiedä miltä kusi maistuu, olen saanut juoda aina parempia juomia!
Ohis, jolla myös vuosikertasamppanjoita ja -viinejä viinikaapissa
Ei se viski siinä pullossa ole 12 vuotta ollut. Mies osti 12-vuotiasta viskiä.
Minä ostin kolmensadan shampanjan, eikä puolusoa vituta yhtään, vaan oli iloinen!