En pysty hyväksymään seksuaalista estyneisyyttä osaksi menneiayyttäni
Minkä seurauksena olen ollut yhdynnässä vain aviomieheni kanssa. Tästä syystä koen huonommuutta muiden naisten seurassa joiden tiedän panneen useamman miehen kanssa ja huomaan heidän itseluottamuksensa omaan viehätysvoimaansa olevan paljon parempi kuin minulla. En tiedä mitä voin tehdä kun mennyttä en voi muuttaa, miten voisin hyväksyä estyneisyyden osaksi menneisyyttäni niin, ettei se pilaa itsetuntoani tulevaisuudessakin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä seurauksena olen ollut yhdynnässä vain aviomieheni kanssa. Tästä syystä koen huonommuutta muiden naisten seurassa joiden tiedän panneen useamman miehen kanssa ja huomaan heidän itseluottamuksensa omaan viehätysvoimaansa olevan paljon parempi kuin minulla. En tiedä mitä voin tehdä kun mennyttä en voi muuttaa, miten voisin hyväksyä estyneisyyden osaksi menneisyyttäni niin, ettei se pilaa itsetuntoani tulevaisuudessakin?
Ei se monen ihmisen paneminen kenestäkään parempaa tai itsevarmempaa tee. Itseluottamus lähtee ihan muualta kuin seksikumppanien määrästä. Tämä taitaa olla ap:lle jokin pakkomielle? Suosittelen terapiaa, ei kukaan terve ihminen ajattele noin.
No montako seksikumppania sinulla on ollut ka minkä ikäisenä aloitit seksielämäsi? Veikkaan että komeammat luvut löytyvät kuin minulla, joten helppo sanoa kun asia on itsellä normaalisti ja kunnossa. Ap
Uskon myös että nuorena kokeneempana itsetunto kestäisi paremmin kuivempia kausia pitkässä suhteessa. Ap
-1/5 Erittäin huono lutkaprovo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen siis että vajavaisen seksuaalielämän historian takia naiseuteni ja identiteettini kehittyminen on jäänyt ikuisesti kesken enkä tule koskaan saavuttamaan sitä tunnetta että kuulun naisten joukkoon jotka tuntevat naiseutensa panokokemustensa ansiosta. Ap
Huono provo. Jos olet pannut yhden ihmisen kanssa tuhat kertaa, niin olet kaukana kokemattomasta.
Todellisuudessa ap on pannut tuhansia kertoja satojen eri miesten kanssa, täällä vaan yrittämässä normalisoida lutkailua.
Jos voisin, heittäisin yli puolet seksikokemuksistani menemään. Kyllä se vaan tuntuu paremmalta ihmisen kanssa, josta aidosti välittää
Ei se monen ihmisen paneminen kenestäkään parempaa tai itsevarmempaa tee. Itseluottamus lähtee ihan muualta kuin seksikumppanien määrästä. Tämä taitaa olla ap:lle jokin pakkomielle? Suosittelen terapiaa, ei kukaan terve ihminen ajattele noin.