Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty hyväksymään seksuaalista estyneisyyttä osaksi menneiayyttäni

Vierailija
31.12.2018 |

Minkä seurauksena olen ollut yhdynnässä vain aviomieheni kanssa. Tästä syystä koen huonommuutta muiden naisten seurassa joiden tiedän panneen useamman miehen kanssa ja huomaan heidän itseluottamuksensa omaan viehätysvoimaansa olevan paljon parempi kuin minulla. En tiedä mitä voin tehdä kun mennyttä en voi muuttaa, miten voisin hyväksyä estyneisyyden osaksi menneisyyttäni niin, ettei se pilaa itsetuntoani tulevaisuudessakin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mies??miehii eichaittaa joscnainen on ujo tms xD yurhaan stressaat:)eika kumppaneiden maara korreloi seksuaalisuuden kanssa,siis paljon kumppanei voi olla huono itsetunto,vahan=voi olla hyva.jos haluat kokemusta niin sita voit hankkoa:D

Vierailija
2/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies??miehii eichaittaa joscnainen on ujo tms xD yurhaan stressaat:)eika kumppaneiden maara korreloi seksuaalisuuden kanssa,siis paljon kumppanei voi olla huono itsetunto,vahan=voi olla hyva.jos haluat kokemusta niin sita voit hankkoa:D

En ole mies. Miksi luulet niin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa, kyseessä ei ole pelkästään seksi, vaan itsetunnon puute. Kun opit hyväksymään itsesi niin hyväksyt myös menneisyyden.

Vierailija
4/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain itsetunnon Pattayalla. Suosittelen sinullekin.

Vierailija
5/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terapiaa, kyseessä ei ole pelkästään seksi, vaan itsetunnon puute. Kun opit hyväksymään itsesi niin hyväksyt myös menneisyyden.

Miten terapeutti voisi muuttaa kokemukseni siitä, etten ole yhtä pätevä naisena kuin enemmän siis useamman miehen kanssa panneet? Joista oikein huokuu itseluottamus naiselliseen viehätysvoimaansa? Ap

Vierailija
6/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isket muutaman miehen ja harrastat seksiä heidän kanssaan. Problem solved!

Vierailija
7/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa edelleen sen ainoan yhdyntäkumppanini kanssa enkä arvosta pettämistä. Ap

Vierailija
8/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut 5 miehen kanssa. Ainoastaan kaksi näistä suhteista on oikeasti merkinnyt minulle jotakin. En jäisi kaipaamaan, jos unohtaisin nämä muut suhteet täysin. Merkityksellinen seksi yhden ihmisen kanssa on jo paljon. Kaikilla ei ole edes tuon vertaa kokemuksia.

Vierailija
9/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut 5 miehen kanssa. Ainoastaan kaksi näistä suhteista on oikeasti merkinnyt minulle jotakin. En jäisi kaipaamaan, jos unohtaisin nämä muut suhteet täysin. Merkityksellinen seksi yhden ihmisen kanssa on jo paljon. Kaikilla ei ole edes tuon vertaa kokemuksia.

Mutta kyllä nykyään normaali nainen on harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa. Jos ei mikään uskovainen ole. Ap

Vierailija
10/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten terapeutti voisi muuttaa kokemukseni siitä, etten ole yhtä pätevä naisena kuin enemmän siis useamman miehen kanssa panneet? Joista oikein huokuu itseluottamus naiselliseen viehätysvoimaansa? Ap

No nimenomaan terapeutti on oikea henkilö auttamaan sinua, koska sinulla on noin sairas ajatusrakennelma. 

Se että on ollut "vain" yhden tai ei ole ollut vaikka kenenkään miehen kanssa ei korreloi mitenkään "pätevyyteen" naisena.

Sinulla on nyt isoja ongelmia itsetuntosi kanssa, toivottavasti saat apua!

Nin.merk. Yhden miehen viehättävä nainen, ja täysin pätevä sellainen, ja josta huokuu naisellinen itseluottamus  :)

Vierailija
11/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä nykyään normaali nainen on harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa. Jos ei mikään uskovainen ole. Ap

Miksi uskot, että enemmän kokemuksia tekisi sinusta tyytyväisemmän? Yksi näistä miehistä ra!skasi minut. En ole vieläkään unohtanut asiaa, vaikka vuosia on kulunut.

Vierailija
12/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa edelleen sen ainoan yhdyntäkumppanini kanssa enkä arvosta pettämistä. Ap

Surullista että et osaa olla kiitollinen tästä yhdestä aviomiehestä. Tiedätkö, miten moni nainen haluaisi, että olisi edes se yksi mies?

Vierailija
13/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki useankaan kanssa olleet oo hyva itsetuntosii.ja hyvaa itseluottamust voi feikata,eika se oo mikaan elinehto kaikille,:Dei kaikki ees pida mstn feikkaajista..ja oikee mies varmasti saa olon tuntee itsevarmalta.on parempi olla sellane joak ns oikeiden kanssa on itsevarma,kun sellanen joka kaikkien kanssa osaa esittaa:)))).

Vierailija
14/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet ymmärtänyt ongelman. On nimittäin olemassa paljon kaltaisiasi naisia, jotka eivät ymmärrä kärsivänsä asiasta vaan mielummin huorittelevat ym. normaalilla tavalla seksiin suhtautuvia.

Vierailija
15/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä pullshittiä, mistä oikein "tietosi" normaaliudesta ammennat? 

Edelleenkin moni täysin normaali nainen harrastaa seksiä vain sen yhden kanssa. 

Ja heistä suurin osa on erittäin onnellisia, ettei ole tarvinnut "testata" monia, ennenkuin ovat löytäneet kumppaninsa.

Vierailija
16/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika kaikki ees harrasta seksii 247 eika halua:) seki on normaalia.kaikki feikkaaminen on saalittavaa.ja kokemuskarttuu joka asias,mut tietty esim selibaatin jalkee saattaa tuntuu et hmm..ei laikki pida selibatteja,jotjut pitaa.

Vierailija
17/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 mitä vit

Vierailija
18/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi, minä en ole pannut kuin kerran elämäni aikana, sinä sentään olet miehenkin saanut itsellesi jonka kanssa paneskella niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
19/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nopee se palautuu kuitenkin,jos haluut harrastaa usein seksii nii onnistut varmasti:"Deika se oo mikaa,tae sille ettq ihminen on itsevarma.

Vierailija
20/50 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun tutkimuksen, jossa huomattiin korrelaatio huonon itsetunnon ja lukuisten seksikumppanien määrän kanssa. Jos on huono itsetunto, helposti hakee hyväksyntää irtosuhteista jo hyvin nuorena.

Luuletko ap oikeasti ja tosissasi, että nämä random-jynkyttäjät nostaa naisen alhaista itsetuntoa?