Tekeekö ketään muuta mieli jättää kaikki ja aloittaa uusi elämä jossain muualla?
Olen 45-v. mies ja kyllästynyt suunnilleen kaikkeen. Mulla on lapsia (täysi-ikäisiä), maksettu asunto jne. Olen eronnut. En usko että tästä maasta sopivaa naista löydän koskaan. On tullut mieleen että lähden kokonaan pois ja aloitan uuden elämän esim. Yhdysvalloissa tai jossain muualla. Onko kenelläkään muulla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP--- kirjoitti:
Etsin ihan tavallista mukavaa naista pk-seudulta, mutta tämä nyt aivan helvetin vaikeaa verrattuna 20 vuotta sitten ;) Ehkä joskus natsaa
Näen tarotkorteistani tumman mukavan naisen. Onnea teille 😉
Näetkö tarvitseeko herran lähteä sitä varten ulkomaille, se varmaan oli oleellinen kysymys.
Suomesta löytyy, ujo tumma nainen, sellaisista pidät 😉
Vierailija kirjoitti:
Se on: KELLÄÄN MUULLA. Sattuu silmiin niin prkleesti tuo otsikko :D
NO KUN EI OLE vaan toikin on väärin. Tekeekö kenenkään muun mieli jne. ois oikein. Älä tunge sitä -lla- päätettä sinne minne se EI kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Oma unelmani on kaupunkerakoitua Hkiin. Ensin ajattelin että johonkin erämaakämppään, mutta sitten mietin että pidemmän päälle en ehkä jaksaisi nin totaalista eristäytymistä ja kaupunkierakkona näkee ihmisiä pinnallisesti ja samalla voi vetäytyä omaan pikku pesäkoloon.
Ties minkä hullun naapurin erämaassa saa riesakseen.
Off the grid-tapainen elämä kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Oma unelmani on kaupunkerakoitua Hkiin. Ensin ajattelin että johonkin erämaakämppään, mutta sitten mietin että pidemmän päälle en ehkä jaksaisi nin totaalista eristäytymistä ja kaupunkierakkona näkee ihmisiä pinnallisesti ja samalla voi vetäytyä omaan pikku pesäkoloon.
Minä olen elänyt "kaupunkierakkona" Helsingissä yli 30 vuotta.
Hyvin toimii!
Jos kerran ei ole alaikäisiä huollettavia ja erokin takana, niin mikä jottei. Oma elämähän se on, kerran sitä vain eletään ja niin edelleen. Moni harmittelee eniten vanhoilla päivillä sitä, että ei uskaltanut kokeilla jotain mitä halusi, kuin sitä että jokin mitä kokeili ei välttämättä aina onnistunutkaan. Kaikista tyhmimpiä on ne ihmiset, jotka pilkkaa jos joku "tuli maitojunalla takaisin" vaikka todellisuudessa se joka yritti etsiä onneaan muualta on se rohkeampi. Eikä sitä koskaan tiedä ennen kuin kokeilee. Kyllä moni on ulkomailla löytänyt mielekkään paikan elää, toiset pysyvästi ja toiset väliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen elänyt "kaupunkierakkona" Helsingissä yli 30 vuotta.
Hyvin toimii!
Minäkin harkitsen kaupunkierakko-vaihtoehtoa. Ensin suunnittelin myyväni asuntoni ja muuttavani jonnekin erämaamökkiin erakoksi. Mutta olen sen verran mukavuudenhaluinen, että haluan mökkiin kaikki mukavuudet, siis sähkö, vesi, suihku, vessa, sauna ja tietenkin talviasuttava. Tuollaista ei ihan pikkurahalla saa vaan ollaan jo hintaluokassa 200.000+ euroa.
Mutta jostain pikkukaupungista saa hyvin edullisesti pienen hyväkuntoisen kerrostaloasunnon. Sinne voisi erakoitua, ei tapaisi eikä keskustelisi yhdenkään naapurin kanssa ja pikkukaupungin lähettyvillä on myös luontoa jossa voi kuljeskella ja harrastaa. Siellä erämaassa vaellellessa voisi lopulta unohtaa kaikki naiset jotka eivät minua ikinä kelpuuttaneet.
Tuo unelma elää ja mahdollisesti toteutuu, mutta joudun sitä ennen ratkomaan muutaman asiaan liittyvän käytännön pulman.
Kyllästynyt kirjoitti:
Olen 45-v. mies ja kyllästynyt suunnilleen kaikkeen. Mulla on lapsia (täysi-ikäisiä), maksettu asunto jne. Olen eronnut. En usko että tästä maasta sopivaa naista löydän koskaan. On tullut mieleen että lähden kokonaan pois ja aloitan uuden elämän esim. Yhdysvalloissa tai jossain muualla. Onko kenelläkään muulla samanlaisia ajatuksia?
Voi veikkonen, meitä samoin ajattelevia on vaikka kuinka paljon. Minusta Kanarian saaret olisi hyvä kohde. Ikuisessa kesässä kelpaisi elää. Viime reissulla vaeltelin rannoilla ja katselin kun siellä oli kallionkoloissa telttoja joissa jotkut ilmeisesti asuvat. Kadehdin kovasti noita vapaan elämän upeassa ilmastossa valinneita. Noilla saarilla voisi varmasti asua hyvinkin edullisesti, toki mielellään oikeassa asunnossa, ja elämän laatu olisi silti aivan toista kuin täällä
Kiitos paljon vastauksista. Olen tosiaan miettinyt muuttamista jonnekin lämpimämpään ilmastoon. Tytärkin taitaa mennä opiskelemaan ulkomaille kohta.
Tietysti turvaverkot ja sellaset katkeaa, mutta voihan sitä nykyään pitää yhteyttä netin kautta ja normaalisti puhelimella. Ei tässä ole tarkoitus mennä Pohjois-Koreaan.
Koko ajan. En vain pysty muutokseen. Siksi odotankin enää vain kuolemaa.
Näetkö tarvitseeko herran lähteä sitä varten ulkomaille, se varmaan oli oleellinen kysymys.