Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti riidan jälkeen minun ja vauvamne luota- Sain tiedon, että mies on Uuden vuoden vietossa mökillä , jossa on hänen toinen nainen- Arrrgg!

Vierailija
31.12.2018 |

Riideltiin miehen kanssa päivällä. Mies lähti ja jätti minut kahdestaan vauvan kanssa. Nyt sain sitten yhtä kautta tietää, että mies on jossain mökillä, jossa on joku nainen, ilmeisesti toinen nainen. Olen niin vihainen!!
Aion ottaa selvää, missä mies on. Tämä on niin väärin😭 Meillä on pieni vauvakin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uli taas asialla"

"Uliprovo"

"uli taas ulisee"

mikä tai kuka ihmeen "uli", auttakaa tietämäntöntä?

Porvoon merkityksen olen jo oppinut ymmärtämään.

Vierailija
22/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ulina kirjoitti:

"Uli taas asialla"

"Uliprovo"

"uli taas ulisee"

mikä tai kuka ihmeen "uli", auttakaa tietämäntöntä?

Porvoon merkityksen olen jo oppinut ymmärtämään.

ai miten välttää uliksi tunnistautumisesi? enpä taida kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle äsken viestiä, että missä mökillä hän on. Mies kirjoitti ” Mee vaan imettämään sitä vauvaa ja anna toisten rauhassa nauttia illasta”. Laitoin takaisin, että ” jos et tule kotiin, niin haen avioeroa” mies kirjoitti ” siitä vaan riipputissi” ” En jää ikävöimään”

Vierailija
24/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vauva nukkumaan ja tilaa tinderistä itsellesi pano, lultavasti saat sellaisen aika nopealla aikataululla ja ilmaiseksi kotikäynnille.

mitähän hyötyä tästä olisi? Enemmän hyötyä olisi lukkojen vaihdosta.

Ai mitä iloa ap voisi saada parista kolmesta uudenvuoden miehestä? Hmm.. Ööö. Tää on kyllä vaikee...

On vaikee joo. Itse en tosiaan naisena keksi mitä, mutta sinä tietenkin miehenä sen tiedät.

Minä joka ehdotin ap:lle liutaa tinder-miehiä, olen kylläkin viisikymppinen nainen. Miksi kärsiä tyhmästä miehestä, jos voi ottaa ilon irti omasta uudesta vuodesta?

Vierailija
25/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle äsken viestiä, että missä mökillä hän on. Mies kirjoitti ” Mee vaan imettämään sitä vauvaa ja anna toisten rauhassa nauttia illasta”. Laitoin takaisin, että ” jos et tule kotiin, niin haen avioeroa” mies kirjoitti ” siitä vaan riipputissi” ” En jää ikävöimään”

no mut sithän se on selvää. lukot vaihtoon vaan.

Vierailija
26/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vauva nukkumaan ja tilaa tinderistä itsellesi pano, lultavasti saat sellaisen aika nopealla aikataululla ja ilmaiseksi kotikäynnille.

Ai mitä iloa ap voisi saada parista kolmesta uudenvuoden miehestä? Hmm.. Ööö. Tää on kyllä vaikee...

On vaikee joo. Itse en tosiaan naisena keksi mitä, mutta sinä tietenkin miehenä sen tiedät.

Minä joka ehdotin ap:lle liutaa tinder-miehiä, olen kylläkin viisikymppinen nainen. Miksi kärsiä tyhmästä miehestä, jos voi ottaa ilon irti omasta uudesta vuodesta?

no kerropa sinä viisikymppinen nainen, mitä iloa äskettäin synnyttäneelle (puhuu VAUVASTA) naiselle on useammasta miehestä??

Vierailija
27/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi viisikymppisen jo nähneen maailmaa niin paljon, että tajuaisi etteivät kaikki nauti irtoseksistä. Tai kostoseksistä. Tai ylipäätään seksistä tilanteessa, jossa on luultavasti tullut petetyksi.-sivusta

Vierailija
28/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos tämä on ihan oikeasti tosi niin laita heti se avioero ja iloisin mielin.

En tajua naisia jotka roikkuvat tuollaisissa surkimuksissa. Oikeesti, jotain itsekunnioitusta peliin.

Vierailija
29/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kerropa sinä viisikymppinen nainen, mitä iloa äskettäin synnyttäneelle (puhuu VAUVASTA) naiselle on useammasta miehestä??

Jos se on n kuukauden ikäinen, ei mitään. Puolen vuoden tienoilla olisin kyllä jo voinut arvostaa tuollaisia kotikäyntejä. Silloin ei vaan ollut tinderia ikävä kyllä.

Vierailija
30/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on n kuukauden ikäinen, ei mitään. Puolen vuoden tienoilla olisin kyllä jo voinut arvostaa tuollaisia kotikäyntejä. Silloin ei vaan ollut tinderia ikävä kyllä.

joopa joo ja lehmät lentää.

Vierailija
31/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla pahimmanmoinen jakomielitauti. Muutaman alotuksen oon täältä tänään lukenut ja ainakin sä oot ollu jo juoppoo jonka joulu meni akan ja tenavan takia pilalle, sitte sä oot kutsunu ukkos kanssa lapsiperheen isännän teidän mökille ja sen muija raivoaa kotona. Siinä jäi kyllä epäselväksi se lasten tilanne, onko ne kans siä mökillä vai kotona. Ja nyt sulta on äijä lähteny litomaan uuden vuoden viettoon.

Ehtiäväinen ainakin oot, pointsit siitä.

Vierailija
32/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se mies on jonkun naisen kanssa mökillä. Kun soitin ovikelloa, niin valot sammui. Kukaan ei avaa ovea. Mitähän tässä tekisi..

Vierailija
33/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se mies on jonkun naisen kanssa mökillä. Kun soitin ovikelloa, niin valot sammui. Kukaan ei avaa ovea. Mitähän tässä tekisi..

Sanot että säkin haluat bilettämään eli minne vauva laitetaan? Laita sellainen viesti sille.

Vierailija
34/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että säkin haluat bilettämään eli minne vauva laitetaan? Laita sellainen viesti sille.

Nyt syttyi valot. Koitan soittaa uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme